4.nap ~ "I wanna be yours"❤️

1.4K 42 4
                                    

Valószínűleg elaludtam a nyakam.
Nagyot sóhajtva felemelem a fejem.

Csak ekkor veszem észre, hogy végig Ethan vállán aludtam. Magamban elmosolyodom...

-Jó reggelt, álomszuszék! - köszönt Ethan és kikapja a füléből a füllhallgatót.

-Mennyit aludtam? - kérdezem nagyot ásítva.

-Egy órát nagyjából. - mondja. - Jobban vagy? - kérdezi aggódva.

-Igen, sokkal! - válaszolom. Szinte már el is felejtettem, hogy rosszul voltam.

Ethan felé pillantok. Óvatosan rám mosolyog, majd az ablak felé fordul. Nézi a tájat.

Visszateszi a fülébe a füllhallgatót.

Hirtelen felindulásból vezérelve kikapom a füléből az egyiket és belehallgatok.
Nem is tudom mire számítok, mégis meglepődöm. Az I wanna be yours szól.

Ethan rögtön kikapja a kezemből.

-Artic Monkeys? - kérdem nevetve. - Nem is tudtam, hogy szereted. - vigyorgok.

Ethan elvörösödve fordul háttal nekem.

-Nem szoktam ilyeneket hallgatni... csak néha... - motyogja és rám sem néz.

Teljesen meglepődöm a váratlan reakciójától. Hosszú csend után megyszólalok.

-Te szégyelled? - kérdezem hallkan, elgondolkodva.

-Nem..! Csak a fiúk... mindig ilyen "durva" zenéket hallgatnak... - súgja hallkan.

Nem gondoltam, hogy Ethannek valaha ezt az oldalát is látni fogom.

Olyan kis ártatlannak tűnik...

-Hallgathatom veled? Tudod, ez az egyik kedvenc dalom. - mondom vidáman.

Ethan ettől felderül.

-Nem gondolod, hogy béna amiért ilyen "lányos" zenéket hallgatok? - kérdezi elgondolkodva.

-Nekem tettszik. - mondom és ajkamba harapva próbálom visszafojtani a mosolyom, mikor ránézek.

Ethan kipirosodva fordul felém és a füles egyik végét nyújta nekem. 

Annyira aranyos...

Nagyot sóhajtok majd a fülembe rakom a készuléket és abban a pillanatban megszólal a zene.

Rögtön egy jó érzés kerít hatalmába.

Imádom ezt a zenét...

Ethan óvatosan hozzá ér a kezemhez.

Annyira apró érintés, hogy először azt hiszem csak véletlen, de nem húzza vissza a kezét.

Ethan lassan kézfejemre simítja a tenyerét.

Egyre gyorsabban veszem a levegőt és a buszban sokkal melegebb lesz...

Ethan átfordítja a kezemet így a tenyerem néz felfelé. Ujjaival simogat és végigjárja a kezem összes apró részét.

Aztán kezét a kezembe csúsztatja. Össze kulcsoljuk az ujjainkat.
Hallom ahogy nagyot sóhajt és szaggatottan veszi a levegőt.

Felnézek Ethanre.
Zavartan mosolyog rám. Viszonzom.

Vissza pillantok a kezünkre. Tökéletesen egymásba illik. Tökéletes...

Lehunyom a szemem és élvezem...

Élvezem Etnan érintését.
Élvezem azt a kellemes bizsergést ami átjárja a testem minden porcikáját amikor csak hozzám ér.

Mikor elindultunk Erdélybe, nem gondoltam volna, hogy valaha is ilyen élményben lesz részem.

Akaratlanul is elmosolyodom.
Ethan mellett lenni a legfelszabadítóbb érzés a világon.

Hallgatom a zenét, elmerülök benne. Közben pedig végig Ethanre gondolok...

I wanna be your setting lotion
Hold your hand in deep devotion

At least as deep as the Pacific Ocean
Now I wanna be yours

Secrets I have held in my heart
Are harder to hide than I tought

Maybe I just wanna be yours
I wanna be yours, I wanna be yours

Wanna be yours

Wanna be yours...

Egy utazásnak indult...🔥 {BEFEJEZETT}Where stories live. Discover now