Olivia:
-Mindjárt meghalok! Úgy fáj a hátam. - nyújtózkodott egyet Ava a buszban. - A dévai szállás kész katasztrófa! Online le is értékelem őket, 1 csillag ezt nektek! - magyarázta Ava gőzerővel.
-Nekem a nyakam fáj, teljesen elaludtam. - mondom, miközben a nyakamat maszírozom. A tegnapi napról csak annyit, hogy a szállás katasztrófa volt, és nem volt fűtés sem.
Most megyünk a Csíksomlyói búcsúra, a Zarándok túrára. Semmi kedvem nem volt kirándulni, alig aludtam valamit. A szél nagyon fújt és még hideg is volt. Rajtam pedig csak a piros pulcsim volt, mivel a kabátomat a buszon felejtettem.
A lelkemet kiteszem, hogy feljussak a hegy tetejére.
Ethan zsebre tett kézzel sétál el mellettem. Mintha neki semmilyen erőfeszítésébe nem telne, hogy sétáljon az emelkedőn. Olyan nagyképű!
Pedig tegnap én fizettem azt a drága chipsét. Most pedig bámulhatom a fenekét miközben a lelkemet kiteszem, hogy feljussak az emelkedőn.
Mérgemben seggbe rúgom. Ijedten fordul hátra, de mikor észre veszi, hogy csak én vagyok, elmosolyodik.
Megáll, várja, hogy én felérjek hozzá. Lihegve haladok, egy egész örökkévalóságnak tűnik.
Mikor odaérek mellé, elkapja a csuklómat és komolyan a szemembe néz. Teljesen lefagyok, vajon mit akarhat.Leveszi a fekete kabátját és a vállamra teríti. Azonnal megérzem a finom illatát és feltűnés mentesen magamba szívom. De nem bírom szó nélkül hagyni.
-Ez mi volt? - kérdezem a kabátra célozva, amit a vállamra terített.
-Hideg volt a kezed, nem akartam, hogy megfázz. Szívesen. - közli majd sétál tovább. Döbbenten nézek utána.
...
Kiszedem a buszból a táskámat és belépek a Mercur hotelbe. Nagy elvárásaim vannak a hotelhez, mert az előző kész katasztrófa volt.
-Jó estét! - köszönök a pultosnak. - Olivia Torres vagyok. - mutatkozok be.
A pultos megnézte a gépet és odanyújtotta a 69-es kulcsot.-Második emelet, 69-es szoba. 2 ágyas, bármi probléma van, nyugodtan tessék szólni. - mosolygott a pultos, majd vissza is temetkezett a számítógépbe.
Reméltem, hogy Avaval vagy Leahval kerülök egy szobába, de a tanárok azt mondták, hogy előre meg lett szervezve a szobarend.
Felsétáltam a 2. emeletre. Eddig nagyon hangulatos és otthonosnak néz ki a hotel. Remélem kényelmesen tudok majd benne aludni. Elhaladok a többiek szobái mellett és megállok a 69-es szoba előtt.
Ethan:
Bezártam az ajtót, mert mindenki csak idegesít. Elegem van a mai napból, nagyon elfáradtam, csak arra vágyok, hogy aludjak.
Szerencsém van, kaptam egy franciaágyas szobát amiben csak egyedül vagyok. A cuccaimat ledobtam a sarokba és a telefonomat is kikapcsolom.Miután megbizonyosodtam róla, hogy senki nem zavar meg, elindultam a fürdőbe egy hosszú zuhanyra.
...
Valaki kopogtat. Valaki már több mint 5 perce folyamatosan kopog az ajtón. Elegem van...
Kiszállok a zuhanyból. A derekamra kötöm a törölközőt és hangosan kicsapom az ajtót.Az ajtóban Olivia áll megszeppenve.
A szemével végig mér és teljesen elvörösödik. Az arca pont ugyanolyan színű lesz mint a pulcsija. Egyik kezében a sporttáskáját szorongatja a másikban pedig a szobám kulcsát. Kérdőn nézünk egymásra. Egyikünk se szólal meg.
YOU ARE READING
Egy utazásnak indult...🔥 {BEFEJEZETT}
Teen FictionOlivia Torres 16 éves, 3.-os gimnazista. A harmadikosok elmennek egy hetes kirándulásra Erdélybe. Olivia megismerkedik Ethannel, a magas és felettébb jóképű évfolyamtársával. A második napon egy véletlen folyamán egy szobába kerülnek Ethannel. Oli...