4.nap ~ Közös karkötők💅

1.4K 53 5
                                    

Korondon megáll a busz, egy kisbolt parkolójában. Mindenki leszáll és körülnézünk.

Egy kis utcában találjuk magunkat. Forgalom egyáltalán nincs, az út mindkét része le van zárva. Az út széle tele van árusokkal.

-Gyerekek, kaptok 1 órát, hogy vásároljatok! 3-ra mindenki jöjjön vissza, ide a parkolóba! - szól Mrs. Darin.

Mindenki megindul vásárolni.

Leahval egy kis ékszeres boltba nézünk be először.

Tele van gyönyörű nyakláncokkal és karkötőkkel.

Az egyiken megakad a tekintetem. Óvatosan leszedem az állványról és a kezembe veszem.
Egy fehér fonott karkötő és a közepén pedig egy végtelen jel. Nagyon szép.

Mellette pedig egy ugyanilyen csak feketében. Azt is megnézem közelebbről
Nézem a két karkötőt a kezemben és közben elgondolkozom...

Vajon megvegyem?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vajon megvegyem?


Egyszer csak egy meleg kéz érintését érzem a derekamon.

Ijedtemben hirtelen hátra fordulok, de meglepetésemre csak Ethan áll mögöttem.

-Szia! - köszön egy lágy mosoly kíséretében.

-Szia!

-Mit nézel ennyire? - kérdezi és mellém lép. Kezemben észre veszi a két karkötőt.

-Azta! Nagyon szépek! - mondja és ő is közelebbről megvizsgálja. - Megveszed? - kérdezi érdeklődve.

-Hm nem hiszem... - mondom bizonytalanul.

-Miért?

-Ez egy páros karkötő... Most pedig nincs senki akivel olyan kapcsolatban lennék. Ava szóba sem áll velem, a többi lány is utál.

-És Leah? - kérdezi Ethan Leah felé bökve.

Leah éppen Caden mellett áll és együtt néznek valami közös nyakláncot.

-Neki ott van Caden... - mondom.

Ethanre pillantok.
Nagyon gondolkozik valamin.

Nagyot sóhajt, majd átható tekintettel rám pillant. Aztán a karkötőket bámulja és egyetlen szó nélkül elindul a kasszához.

Kérdőn nézek utána.

Ethan beszélget a nővel, majd kifizeti mind a kettő karkötőt. Elköszön, aztán felém veszi az irányt. Megáll előttem és két kezében fogja a jobb kezem.

Nem bírom szó nélkül hagyni.

-Mégis mit csinálsz? - érdeklődöm.

-Fordítsd meg a kezed. - utasít, teljesen figyelmen kívül hagyva a kérdésem.

Engedelmeskedem neki. A csuklómra húzza a fehér fonott karkötőt, majd meghúzza.

Elengedi a kezem.

-Köszönöm... - súgom teljesen elérzékenyülve.

Ethan rám pillant, majd megköszörüli a torkát.

-Nincs mit, semmiség... - suttogja. - De segíts felrakni az enyémet is. - mondja egy halvány mosoly kíséretében.

Teljesen ledöbbenek. Nem gondoltam volna, hogy magának szeretné a másik felét.

Lesz egy közös karkötőnk.

Megfogom Ethan kezét és felhúzom rá a karkötőt. Ezután egymás mellé tesszük a kezünket és megnézzük, hogy áll.

-Jól néznek ki egymás mellett... - jegyzem meg a kezünket vizsgálva.

-Akárcsak mi. - mondja Ethan.

Döbbenten pillantok rá, mire csak rám kacsint. Zavartan fordulok el a másik irányba.

Nem hiszem el, hogy ezt mondta...

Egy utazásnak indult...🔥 {BEFEJEZETT}Where stories live. Discover now