Olivia:Nagyon rosszul aludtam... egész este forgolódtam és csak bámultam a plafont.
Ava volt az egyik legjobb barátnőm és most valószínűleg elvesztettem. Egy olyan dolog miatt amiről nem tehetek.
Leaht nagyon sajnálom, de azért Avat is meg tudom érteni...
Reggel hamarabb keltem fel, mint ahogy a tanárok bejönnek ébreszteni.
Az ébreszto 7-kor van.
Most van 6:30.
Leahval gyorsan felöltöztünk, bepakoltunk a táskánkba és kimentünk a folyosóra. Leültünk egy kanapéra és megvártuk még a reggeli elkészül...
...
A reggeliző egy másik épületben van. Elég régi, romos hely... Bent sem jobb a helyzet, van 12 négy fős kopott asztal, a berendezés borzasztó.
Leah nagyon csendes, alig beszéltünk valamit.
Épp most ültünk le egy négy fős asztalhoz. Kenek magamnak egy vajas kenyeret és rakok rá sonkát. Nagyon fincsi...
Caden leül az asztalunkhoz. Fekete nadrágban és szürke pulcsiban van.
Ethan jön utána. A fekete haja kócosan áll és szemét dörzsöli, mint aki most kelt fel.
-Jó reggelt! - köszönnek. Mind a ketten kicsit fáradtabbnak tűnnek a szokásosnál.
Köszönök nekik.A mellettünk lévő asztalhoz épp most ülnek le Avaék. Ava, Emma, Freya és Isabella.
Ők voltak a legjobb barátaim, de most úgy néznek rám mintha azt kívánnák bárcsak nem is léteznék.
Ava biztos elmesélte nekik mi történt az este. Biztos, hogy Ava pártját fogják...
Megvető pillantásokkal néznek minket.
Freya fintorogva bámulja Cadent.
Cadennek elege lesz, ezért megszólal.
-Tudom, hogy szép vagyok, de azért ennyire nem kell nézni. - veti oda pimaszul Caden.Ethannel vigyorogva összenézünk. Leah pedig kuncogva ráhajtja a fejét Caden vállára.
-Jajj, a kis szerelmespár... - nyavajogja Emma.
-Én tudod kibe vagyok szerelmes? Az Anyádba! - mondja Caden.
Emma döbbenten pislog rá, majd dühösen vissza fordul az asztalukhoz.
-Ez jó volt, Haver! - mondja Ethan és le pacsizik Cadennel.
Már most sokkal jobb a hangulat, Cadennek hála.
Ezután a lányok többet nem piszkáltak minket, mi meg meg tudtunk reggelizni békésen.
YOU ARE READING
Egy utazásnak indult...🔥 {BEFEJEZETT}
Teen FictionOlivia Torres 16 éves, 3.-os gimnazista. A harmadikosok elmennek egy hetes kirándulásra Erdélybe. Olivia megismerkedik Ethannel, a magas és felettébb jóképű évfolyamtársával. A második napon egy véletlen folyamán egy szobába kerülnek Ethannel. Oli...