1.rész

638 22 2
                                    

-És te kit szeretsz a legjobban?-kérdezte Brúnó.
Hogy melyik Brúnó? Pető Brúnó. Igen , ismerem , de ha őt ismerem, akkor a többieket is..
Igen,ismerem őket is. Marics Korina vagyok, Marics Peti húga. Nehogy azt higgyétek, hogy olyan sokkal idősebb nálam, elárulom ő 25 éves , én meg 22.  Kicsit lusta vagyok így nem írom le hogy hogy nézek ki, hanem berakok egy képet.

Ez vagyok én. Tudom nem egy topmodell, de ez van. Annyit mondok még magamról , hogy éneklési pályát űzök. De most inkább vissza a jelenbe. -Ő tesó, a legnagyobb Manuel fan. Nagyon régóta, és amióta megismerkedtek azóta levakarhatatlanok egymásról. Tökre olyan mintha eggyütt lennének, de tagadják- adta elő tök élethűen a báttyám, Peti. -Nem is , azért nem vagyunk eggyütt.-kuncogtam. - De, majd meglátjátok, úgy is két perc múlva betoppan Manuel-mutatott négyet az ujján Marics, hisz már nem volt szomjas. Pár pohárral én is ittam, de nem vagyok berúgva. 2 perc múlva , kiabálást hallottunk. -Megjöttem- jött be a szobába Manuel. Én pedig egyenesen ráugrottam. -Szevasz Tücsök-nyomott a szám szélére egy puszit, és tartott meg a fenekemnél fogva.
-Nah hiányoztam? - vigyorgott önelégülten. -Ah, dehogy-bújtam a nyakához.
-A báttyádnak van igaza- mondta Brúno flegmán.
-Nem tudom mi a bajod, de nagyon egy bunkó paraszt vagy bazdmeg , esküszöm, anyádnak 2 X kellet volna meggondolnia, hogy megszül-e. Veled ellentétben, a haverod Spacc, sokkal szimpatikusabb.-másztam le Manuelről, és mivel időközben Spacc kitárta a két karját, így szorosan  megöleltem. -Mert kurvákkal így kell-akarta folytatni Brúnó, de a báttyám közbeszólt: attól ,hogy jó az ágyban, nem kurva.-Én megmodtam- sétált ki az ajtón és valószínűleg az életemből is örökre a második legjobb barátom.
275 words

"Én komolyan úgy érzem, hogy te lehetnél majd a feleségem"Where stories live. Discover now