13.rész

177 15 1
                                    

Hirtelen azt se tudtam mit csináljak. Így hát gondoltam haza megyek, biztos nincsenek még otthon. Amég odaértem, átgondoltam ezt az egészet. Összepakolom pár cuccom, megkeresem a kulcsot amit Manutól kaptam a lakására, azt kitakarítom, és ott maradok. Mielőtt haza jönne, írok neki egy üzenetet, hogy használtam a lakását, majd egy hotelben szállok meg amég nem találom ki a továbbiakat. Amint hazaértem, az egyik random táskámba összepakoltam pár ruhát, illetve sminkeim közül is párat. És az összes tisztálkodási és arc/test ápolási cuccom. Majdnem el is felejtettem. Fogtam még egy táskát, és abba pedig cipőket raktam. Felkaptam a kistáskám amibe az irataim illetve fülesem, telefontöltőm van. Lecipeltem a cuccaim. Fogtam egy lapot és ráirtam, hogy legyetek boldogok és ha hiszitek ha nem én szeretlek titeket. Meg persze a nevem kezdőbetűjét is odairtam. Ezt pedig egy darab tixóval a tv- re ragasztottam. Megfogtam a cuccaim és a kulcs csomóm majd elindultam kifelé. Ja igen én okos nem zártam be reggel az ajtót. Sebaj, most megtettem. Kinyitottam a kocsim hátsó ajtaját és bebasztam mindent. Ezek után elkocsikáztam Manu házához. Amikor kinyitottam az ajtót rögtön feljött egy csomó emlék. Sebaj, ez a legkevesebb. Könnyezve cipeltem be a cuccaim. Becsuktam az ajtót. A cuccaim egyenesen a nappali kanapéjára tettem le. Nem kezdtem el kipakolni. Előkerestem a portalanítót, a porszívót a felmosót és a vödrét(amibe rögtön csináltam vizet és öntöttem bele egy jó nagy adag Domestost.) Előkerestem még az ablak mosó cuccot, majd neki álltam. Igaz bazi nagy a ház, de van idő. Először leportalanítottam, és lepókhálóztam. Ezek után letakarítottam az ÖSSZES ablakot. Majd felsöpörtem, és felmostam. Amég felszáradt, addig a konyhapulton ültem és gondolkoztam. A víz és az áram az nincs elzárva. A csekk az idejön tehát tudom fizetni. A hűtőt csak be kell dugni a konnektorba. El leszek. Majd csippant a telefonom.

Mosolyogva álltam rá a megszáradt padlóra

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mosolyogva álltam rá a megszáradt padlóra. Mivel üres a hűtő, de én hiába eszek keveset mégis kell azért kaja. Így kocsival elmentem a közeli Tescóba. Vettem Hellt, Monstert egy rakatra valót. Azon kívűl minden féle gyümölcsöt. Meg találtam valami öntetet gyümölcs salátához. Így abból is raktam be két üveget. Vettem még mosószert, öblítőt. Illetve fogkrémet és tusfürdőt mivel ezek otthon maradtak. És mosogatógépbe tablettát. Igaz pár rajongó megállított, de nem gond. Fizettem, majd elindultam. Becuccoltam, elpakoltam, illetve az otthonról hozott cuccaimat pedig kipakoltam. Felhúztam az ágyneműt . Letusoltam, majd bedőltem az ágyba, és elaludtam.
__
Köszönöm azoknak akik olvassák a könyvem illetve voteot nyomnak.
__
Folytatás még nem tudom mikor de valamikor érkezik.
__
402 words

"Én komolyan úgy érzem, hogy te lehetnél majd a feleségem"Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang