2.rész

349 17 1
                                    

- Istenem , ez egy idióta.-jött oda hozzám Manuel, hogy újra szoros ölelésbe vonjon. Esküszöm imádom ezt a csávót. -Ahjj de szeretlek te lány-morogta a fülembe .
-Én jobban-nevettem.
-Viszooont, én álmos vagyok-kezdett el húzni a szoba felé. Miután sikeresen felértünk az emeletre, Manu bevágódott az ágyamba. Gyors -külön lefürödtünk, majd összebújva elaludtunk. Reggel kb 1 órán keresztül néztem Manut. Hogy lehet valaki ilyen helyes?! Nem nem nem és nem! Nem szerethetek bele!
-Szius bbygirl-nyitotta ki gyönyörű barna szemeit. -Szius. Gondoltam közlöm, hogy ma vásárolni megyek. Nem sok helyre csak Nike és Prada . -mondtam, miközbe elkezdtem birizgálni a haját. -Jövök, mert még a végén elrabol az orosz maffia.-nevetett. -oke neked kell valamerre menni?- érdeklődtem. -Chanel.-válaszolt miközbe ásott egy nagyot. -okesss akkor öltözzünk!- pattantam fel. Manu bement a fürdöbe tusolni már kb tíz perce én még itt mászkálok fel alá, hogy a fekete biciklis nacimhoz milyen felsőt húzzak. Még mindig nem sikerült eldöntenem, amikor kijött Manuel teljes harci felszerelésben. A pólóján megakatt a szemem. Baba kék, és annyi van ráírva , hogy "Fuck world,  love Meki" -Az kell Manu!-mutattam a pólójára. -Vagy nincs belőle kettő ?-kerdeztem reménykedve.- De csajos van belőle. Ha nem zavar,  hogy hét számmal nagyobb, és baba rózsaszín, akkor van -adta a kezembe a pólót . - Tudod , hogy ez nem így működik ugye? -fogtam meg a pólót a vállánál Manu felé nyújtva. -Tudom-mondta mosolyogva , miközbe bedezodorozta nekem. Egyszerűen imádom azt a kombót amit Manu használ . Nah joh lehet picit férfi illatmániám van. Majd felhúztam  pólót . Igen  Manuel előtt. Nem vagyok szégyenlős. Miközbe elmentem sminkelni, a tükörből annyit látok, hogy Manuel idegesen lebassza a telefont. -Mivan kincsem? -ugrottam rá.-Nagyon nem szeretnélek itt hagyni , de muszály lesz. A hülye menedzserem elvállalt amerikába egy turnét ami féléves. És sajnos nem vihetlek. Azonnali indulás. Sajnálom. Én mindig is szeretni foglak- hagyott ott úgy, hogy még annyit se mondhattam szia. Nem volt erőm utána menni. Tudtam nem lehet. Tudtam , hogy már semmi nem lesz az igazi. És éreztem, hogy már most rohadok belülről. Hiába van karrierem. Nélküle egy senki vagyok.Sírva rogytam  le a földre. Persze , hogy ilyenkor senki nincs a házban rajtam kívül. Majd órákig sírtam. Nem volt erőm megtenni azt a két lépést, hogy az ágyamra ülhessek. Talán soha nem lesz annyi erőm mint régen. Vele.
380 words.
Folytatás következik.

"Én komolyan úgy érzem, hogy te lehetnél majd a feleségem"Where stories live. Discover now