Egy nő fogadott minket.Rögtön elmagyarázta, hogy feltesz egy kérdés és mindig mondani fogják, hogy nekem vagy Manuelnek , vagy esetleg mind a kettőnknek szól. Bevezetett minket egy kis szobába,ahol a kamera már be volt állítva. Volt még egy kis asztal az mögött egy fotel és az asztal előtt egy kanapé. Mi Manuellel a kanapéra ütünk, egymához közel. A NŐ aki még mindig nem mondta el a nevét , a fotelben foglalt helyet. -Ne felejtsétek élőben megy-mondta a NŐ majd el is kezdődött. Be mutatkozott a nézőknek így mi is megtudtuk, hogy a NŐ neve Adrienn.
-Hogy mennek mostanában a koncertek Manuel?
-Kevés koncert van mostanában. -válaszolt kurtán.
-És neked Korina?
-Én sem vagyok elhalmozva mostanában koncertekkel.
- Mint egyes posztjaidból láthatjuk gyakran festetted a hajad, és álltalában más színűre . Azonban nemrég volt egy idő amikor eltüntél a média elől. Megtudtuk, hogy ez a báttyáddal kapcsolatos szakítás miatt volt. Viszont most visszatért Manuel. Van köze Manuelnek ahhoz, hogy újra átfestetted a hajad és újra aktív vagy a közösségi médiákon?-vicsorgott rám.
-Petiről nem nagyon szeretnék beszélni. És a hajamat akkor festetem amikor akarom.
Ezek után egyre jobban csak engem basztatott. Csak Petiről kérdezett pedig szépen elmondtam neki ,hogy nem akarok beszélni Petiről. A kérdései egyre durvábbak voltak. -Hogy voltatok képesek összejonni? , Nem csoda hogy Peti ott hagyott jobbat érdemel nálad.
Szóval így kezdett eldurvulni az egész.
-A faszomat már! Fogja fel , hogy szerettük egymást! Lehet hogy jobbat érdemel nálam . És ? Majd előbb utóbb megtalálja a magának valót. Életem legrövidebb kapcsolata volt de bevallom élveztem! Voltak veszekedéseink és?? Normális ha egy pár veszekszik! Egyébként is , szerintem ha valakinek nem tetszik hogy eggyütt voltunk akkor ne foglalkozzon vele! -mondtam majd mindent ott hagyva elindultam ki. -Én még maradok-üvöltött utánam Manuel.
HURRÁ.
Miután elhagytam az épületet megkerestem a legközelebbi padot majd leültem. Gondoltam írok Spaccnak mivel meg kell beszélnem valakivel ezt a Petis ügyet. Nagyon hiányzik és pont. Lehet hogy csúnyán bánt velem de akkor is a bátyám..........
__
Bocsi h ritkán van rész. De nagyon szépen köszönöm a sok voteot és a sok megtekintést.
YOU ARE READING
"Én komolyan úgy érzem, hogy te lehetnél majd a feleségem"
FanfictionCsak egy fiú lány barátságnak indult.. Csúnya beszéd néha előfordulhat.