Órák múlva báttyám,és Brúnó rontott be. (Laci valami fotózásra ment Szegedre, 3 nap múlva jön, Milán pedig tegnap mondta, hogy ma a barátnőjénél lesz..) Abban a pár órában nem történt semmi különös. Bele basztam a falba, szerencse, hogy gipszkartonból van, (de most cserélhetjük ki.). Belebasztam a kerámia vázámba, ami darabokra tört. Kezem, (pontosabban az öklöm) már nem vérzik, mert azóta eltelt egy jó idő. Nah de vissza oda , hogy berontottak. -Hugi mégis mi a fasz van? - mondta drága Marics. Utána elkezdtek velem üvöltözni, hogy ezt most mér, meg hogy mi a fasz. -Ne üvöltözzetek már, hogy basszam a szátok! Manuelnek az idióta menedzsere elvállalt egy turnét ami féléves. - kezdtem el mesélni , csak hogy itt megakadtam. -És az miért baj?- értetlenkedett Peti. -Figyelj bro, itt fog jönni a drámai fordulat- veregette meg Brúnó Peti vállát. -Amerikában-mondtam elhalló hangon. -Jézusom .-sápadt el Brúnó. Hisz csak ő tudja , hogy mennyit jelentett nekem Manuel. Csak neki meséltem mindig mindent, mert fogalmazzunk úgy , hogy a többiek sose hallgattak meg. -És az mért baj?Majd lesz más helyette. - mondta a másik jó madár. -Azert bazdmeg, mert nekem ő volt a másik felem. Nincs több Manu illat, nincs több elméretezet póló tőle. Nincs több egybe öltözés, hajnali háromkor mekizés. Többet nem featelhetek vele lehet soha. Nem lesz reggel és este ölelő kar aki átölel. Nem hallgathatom a kedvenc énekesemet többet élőben. Nektek is nagyszerű hangotok van, de nélküle még a szülinapi dal se az igazi. De már talán akkor se lesz semmi igazi, ha vissza jön .Nélküle félember vagyok. Hiába van karrierem. Nélküle nem megyek semmire. -estem volna le a földre újra sírva, de Brúnó elkapott, és szorosan átölelt. -Megértem, hogy nehéz. De én itt voltam , és leszek neked. -mondta Brúnó. -Tudom, és hálás is vagyok érte -bújtam még jobban hozzá, de óvatosan nehogy összevérezzem.Ezek után mindenki kussba volt. Brúnó leápolta a kezem, amit megköszöntem. Ezek után ő leült én pedig mellé ültem, és újra szorosan átölelt. -Bazki hugi én úgy sajnálom. Most jöttem rá. Annyit beszéltél róla, csillogó szemmel nézted, és a szobád tele van az ő képeivel. Én csak cukkoltalak és sosem hallgattalak meg. Te szerelmes vagy Manuelbe. Én pedig egy nagy pöcs voltam. Én vagyok a legrosszabb bátty. -kezdett el konkrétan sírni.-Csak annyi , hogy legközelebb kicsit jobban figyelj, de egyébként te vagy a legjobb bátty. -öleltem meg. -Ígérem. -tette fel kezeit. -Nem szívesen hagyunk itt , de így délután háromkor van egy fotózásunk, amit muszály elrendezni.-mondta Peti. -És ha akarsz jöhetsz-mondták egyszerre. -Nem , maradok. Ezek után elmentek. Lefeküdtem az ágyamra, és annyira emlékszem , hogy elalszom.
424words.
YOU ARE READING
"Én komolyan úgy érzem, hogy te lehetnél majd a feleségem"
FanfictionCsak egy fiú lány barátságnak indult.. Csúnya beszéd néha előfordulhat.