-Figyelj. Én itt vagyok . - mondta.
-Köszönöm. Na és veled mizu?-érdeklődtem.
-Azt szerintem hagyjuk. -nevetett
__
-Letusolok.-indultam meg. Viszont amikor benyitottam a szobámba tátva maradt a szám. Valaki új ágyneműhuzatot rakott fel az ágyneműmre és szépen meg volt csinálva. Valahogy így:Peti hirtelen megjelent mögöttem. -Ezt te csináltad?-kérdeztem meghatottan.
-Ühüm. Emlékszem amikor kicsik voltunk és nem engedted hogy más mesét nézzünk csak a Leo és Stich -et .(srry ha nem így kell írni) .
Ezen mosolyogtam egyet.
-Úristen köszönöm, nagyon tetszik-öleltem meg.
-Igazán nincs mit.
__
Letusoltam és felhúztam a pizsim:Majd raktam fel egy réteg szempillaspirált, (igen képes vagyok abba aludni) és elhagytam a fürdőt.
-Nézünk egy filmet?-kérdezte Peti aki az ágyamon telefonozott.
-Aham -ültem le mellé.
Ezek után elindította a ____ filmet. A közepénél bealudt, úgyhogy kikapcsoltam a filmet kiszàlltam az ágyból Peti betakartam majd kimentem a szobából. Nem tudtam ,hogy mit csináljak így megnéztem Spaccekat mind a kettő horkolt. Úgyhogy kimentem a konyhába és felültem a konyhapultra.
Vajon jól tettem , hogy nem Manuel házába mentem? Jól tettem , hogy még nem írtam rá Manuelre? Vajon szeret egyáltalán Manuel?
Ezek a gondolatok között egyszer csak lecsukódott a szemem.
Reggel arra keltem, hogy közvetlen az orrom előtt valakinek kávét főzött.
-Madár csicsergős szép reggelt!-vette el az orrom elől a frissen elkészített kávét Bruno.
Majd Laci jött le a lépcsőn nevetve.
-Min rohogsz?-kérdeztem.
Majd megmutatta a telefonját.És ezt Brúnó ki is rakta instára.
-Anyátokat! Olyan nehéz lett volna felemelni a nagy picsám és legalább a kanapéig elvinni?-vágtam be a durcit.
Ezen mind a három elkezdett röhögni.
Leszálltam a pultról és felmentem a szobámba.
Szettem:Pont amikor felöltöztem bejött Peti. -Nincs harag ugye?-kérdezte nevetve.
Erre csak durcásan ránéztem. Röhögve hagyta el a szobát. Sebaj , kamudurci nap.
-Lászlóóóó-üvöltöttem ki az ajtón.
-Itt vagyok!-állt meg előttem.
-Kávét szeretnék inni. - néztem rá komolyan.
-Menjünk Starbucksba?-adta a fantasztikus ötletet.
-Eljossz velem? Brunoekra most haragszok.
-Rám mer nem?-értetlenkedett.
-Nemtom. Na jössz vagy nem?-mondtam.
-Ühüm .-bólogatott.
-Ugye viszel hátipaciba?-kezdtem el ugrálni.
Erre megfordult, én meg ràugrottam a hátára.
-Hova mentek?-kérdezte Peti miután leértünk a lépcsőn.
-Kávézni-mondtam majd elhagytuk a házat.
Spacc kitartóan egészen a Starbucksig hátipaciba vitt.
Kikértük a kávékat, majd elkezdtünk a városban sétálgatni.
-Nem akarom felhozni nagyon a témát, de mi van Manuellel.?-kérdezett rá finoman.
-Szerintem neki kellene először keresnie.-mondtam ki amit este elhatároztam.
-oke ezt gyorsan lezártad. De helyes a döntés szerintem. -adott nekem igazat.
Sokat sétáltunk. Az idő repült.
-Hallod csinálsz velem képet? -kérdezte hirtelen.
-Aham.
@marics_korina.officialmegjelölve: @spacc_official
Jó volt egy kis kikapcs. Köszönöm Spacc ezt a délelőttöt.♥️@spacc_official Szívesen. Én is köszönöm hogy velem voltál♥️
A további kommentek le vannak tiltva
____
YOU ARE READING
"Én komolyan úgy érzem, hogy te lehetnél majd a feleségem"
FanfictionCsak egy fiú lány barátságnak indult.. Csúnya beszéd néha előfordulhat.