Amikor felkeltem Peti már nem volt mellettem. Viszont most elég késő van. 13:47 nem tudom, hogy tudtam ennyit aludni. Sebaj. Idő mint tegnap. Jó ez az idő. Nekem bejön. Lementem, nem nagyon foglalkoztam azzal, hogy kicsit sokan vagyunk, elkértem Peti pulcsiját, nyomtam a fejére egy puszit, majd felmentem a szobámba. Szettem:
Igen képes vagyok cipőbe lenni akár otthon is. A pulcsi pedig ugye Petié. Sminkem szempillaspirál és pirosító. Hajamat kifésültem, egy picit használtam a kedvenc vanilliás parfümömből,majd elindultam lefelé. Nemtom ma kicsit szar kedvem van . Olyan jó volt az a két nap Petivel. Nem azt mondom, hogy nem szeretem Spaccekat, csak annyi koncert volt eddig ebben az évben és most van kb egy pár hét amikor senkinek nem kell sehova menni, és azért szeretnék a battyussal több időt tölteni, mert ha nem koncert van akkor fotózás, de ha semelyik akkor vagy éppen csajozik, vagy a fiúkkal van. Sebaj. Visszafordultam a vezeték nélküli fülesemert, és beállítottam, hogy csak egy zene ismétlődjön. Nem nagyon meséltem, de szeretem a focit. Neymar a kedvencem amúgy. A zene címe ha valakit érdekel :-Parado No Bailão. Telefonomat a kezembe fogtam. Láttam , hogy ülnek az asztalnál, mint a verebek. Szerencsére Peti az ülőgarnitúrán ült, a többiek széken. Peti látta, hogy valami nem oké, így kitarta karjait, én pedig valahogy így odaültem:
Csoda. Amég én élveztem,hogy a báttyammal lehetek, ebben a bő hat percben amég így ültünk, kussban voltak. Peti rám nézett egy ilyen elmondod vagy haggyalak fejjel, én még annyit mondtam, hogy talán később. Mi így is tudunk kommunikálni. -Folytassátok csak a beszélgetést amit elkezdtetek és semmit nem hallok.-muttattam körbe a telóm, hogy el van indítva egy zene. Így is tettek. (Gondolom mivel járt a szájuk.) Kb 20 perc múlva kikászálódtam Peti öléből és elmentem a konyhaasztaltól szembe lévő főzőfülkébe. Elkezdtem csinálni magamnak egy gyümölcs salit. Gondoltam elkezdem énekeli azt a zenét ami nagyjából fél órája megy a fülembe. Nem, nem unom. Képes vagyok ezt hallgatni órákig. Egyszer el is kezdtem énekelni. Rohadtul nehéz nyelvezet dehát ez van.(zene fent van ha valakit érdekel☝️) Mire kész lett a salim, a zenének is pont vége lett. Amikor felnéztem annyit láttam, hogy tátott szájjal néznek. Sebaj. Visszafordultak és folytatták a trécselést. Szorosan visszaültem Peti mellé, Peti az egyik kezét a combomon pihentette. Nem nagyon izgat. Elkezdtem enni, ránéztem a báttyámra. Konkrétan csillogó szemekkel nézte azt az eperdarabot amit készültem megenni. Így hát felényújtottam a villát , hogy megegye. Így is tett. Felét én felét ő ette meg. Etethettem mint egy kisbabát. Leraktam a tálkát az asztalra és kivettem a fülesem . A zenét pedig leállítottam.-Nem akarok köcsög lenni, nagyon szeretlek titeket is, csak rohadt szar napom van ennyi- szabadkoztam. Megértően bólogattak és folytatták a trécselést, mint a pletykás vénasszonyok. -Köszönöm a reggelit hugi-nyomott puszit a fejemre a báttyám. Erre csak bólogattam eggyet. Felmegyek, nem akarok zavarni.-mondtam, majd felmentem Peti szobájába (mert mért ne?!) És elterültem hason az ágyon. Két perc telt el és már nyitódott az ajtó. Kénytelen voltam felülni. Peti volt az. Miután becsukta az ajtót leül mellém. -Elmondod ?-kérdezte. -El. Igazából nem olyan nagy dolog. Csak olyan jó volt az utóbbi két nap. Régen volt már olyan, hogy csak ketten csináltunk valamit. Mindig csak a koncertek, fotózások és a csajok. És egyszerűen nem akarom, hogy eltávolodjunk egymástól. Hisz még is csak az én báttyuskám vagy. De egyben nehéz, mert azt sem akarom, hogy mindig velem foglalkozz, vagy mindig engem vigasztalj.- mondtam ki egy szuszra. -Hugi. Én is nagyon jól éreztem magad veled, és tényleg keveset voltunk ketten mostanában. Jegyezd meg, hogy nekem soha nem leszel teher. Ezentúl megpróbálok arra figyelni, hogy kicsit többet lehessünk ketten.Okés?-kérdezte aranyosan. -Köszönöm,-mondtam miközben megöleltem. Ezek után kiment a szobából. Durva egy óra múlva láttam, hogy Milán új insta storyt rakott ki .
@milan_valkusz.officialÍgy fogtam magam leszedtem a cipőmet és átmentem az én szobámba, mivel ott aludt el. Szószerint ráfeküdtem,Peti pedig két kezét rárakta a derakamra(dik ez még se alszik), nyomott a fejemre egy puszit, majd bealudtunk.
__
Bocsesz, hogy ennyire eltoltam ezt a részt.
Lehet kicsit rövidebb is lett.
__
Köszönöm a vote-okat , és hogy ennyien olvassátok.
__
Remélem senkit nem zavar, hogy az utóbbi részekben meg ebben, inkább csak Petivel volt. Nem lesz mindig így. Fog majd Brunoekkal lenni, Milánnal, na meg majd Manuval. (Upsz . Igen majd Manuval.)
__
Folytatás pár nap múlva érkezik.
YOU ARE READING
"Én komolyan úgy érzem, hogy te lehetnél majd a feleségem"
FanfictionCsak egy fiú lány barátságnak indult.. Csúnya beszéd néha előfordulhat.