Reggel mikor felkeltem báttyus még aludt. Óvatosan kimentem a szobából, hogy ne keltsem fel. Szerencsére sikerült. Senki nem volt a házban rajtunk kívűl. Amúgy az idő: 10:57, az időjárás jobb mint tegnap. Sokkal, de azért nem 30 fok. Felmentem a szobámba a telefonomért és a vezeték nélküli fülesemért.Bekapcsoltam a lejatszási listám. Valmar -úristen. Ez eddig oké. Gondoltam megcsinálom Peti kedvencét. Aprítottam hagymát, kis kolbászt. Megpirítottam egy serpenyőben a hagymát, majd hozzáraktam a kolbászt. Kicsit kevergettem még, majd beletörtem 10 tojást. Éppen Xxxtentacion-tól hallgattam egy zenét. Amikor vége lett meghallottam Manutól a Lamborghini álmokat. Tudtam, hogy ezután jön a többi 22 dal az albumából, de nem akartam elnyomni, hisz mégis a kedvenc énekesem. Így inkább adtam rá még egy kis hangot, és a normálisnál picit halkabban elkezdtem énekelni. Ezután így jöttek a zenék:-toxic, legnagyobb rapper, terapeuta,idegen, balenciaga, 100 hiba. Miközben ezeket a zenéket hallgattam megterítettem. Igaz , egy csomó könycseppem már lecsordult, de sebaj. Volt egy olyan érzésem, hogy ez mára még a fele se. Majd annyit éreztem, hogy valaki hátulról megölel és maga felé fordít. Letörölte a könnyeim és szorosan megölelt. És megnézte a lejátszási listám. Én eközben kivettem a fülesem. -Jajj te lány-jött oda megölelni. -Nah együnk.-probáltam mosolyogni.-Nah még egyszer-kérlelt. Mosolyogtam egy jó nagyot.-Ez a beszéd hugi-mondta. -Köszönöm Peti.-néztem mélyen a szemébe majd leültünk enni. -Láttad Ma-kezdte el de nem hagytam hogy befejezze, mert csippant egyet a telóm. Manuelnek új zenéje jött ki . Az a címe, hogy rossz kéz. (Írói szerk. Tudom, hogy a rossz kéz az albummal eggyütt jött ki(tudomásom szerint), de próbáltam olyan zenét keresni ami illik Korina és Manuel kapcsolatára és ezt találtam a legalkalmasabbnak. ) Miközben hallgattam egyszerűen nem tudtam köpni nyelni. -Jajj hugi, hogy tud ennyi mindent kiváltani belőled ez a srác?-szállt le Peti a székről, hogy megtudjon ölelni.-Peti, nagyon hiányzik-sírtam a vállába. -Elhiszem.-mondta. Miután megnyugodtam és megettük, Peti mondta, hogy Spaccék holnap jönnek mert nem sikerült mindent összerakni, Milán pedig szintén holnap. Elkezdtem bepakolni a mosogató gépbe , amikor valahogy beakadt az egyik körmöm, és a teteje letört. Ez a műköröm átka. Sebaj megéri .-Nah bazmeg -kezdtem el káromkodni. -Mi a baj? -teremt elő Peti a semmiből Megmutattam a körmöm mire így felelt: -Akkor bepattanunk valamelyikőnk Ferrarijába (igen van jogsink, és van két tűzpiros Ferrarink,nem volt olcsó de megéri .)és sürgősen elmegyünk mükörmöshoz. Szaladj öltözni, én ezt bepakolom.-zavart fel.-Köszi báttyus-nyomtam puszit a fejére. Erre egy 1000 wattos mosolyt eresztett. Felszaladtam,szettem átlagos.
Konkrétan 200-al mentünk. Szeretünk száguldozni . Körmöm sima fekete és kék pillangókvan rajtuk.
Amikor beültünk a kocsiba, elkezdtem a galériámat nézegetni. És találtam egy leképernyőképezett beszélgetést. Talán mielőtt elment az előtt egy héttel ,na akkori Manuval való chateles .
Másolom:
manukám💋💋 Egyszer lehetne ilyen a körmöd, nem?
(Amit most csináltattam ugyan olyan.)bbgirl💞(én ha valaki nem érti) : de legközelebb, mivel most voltam körmösnél.
manukám💋💋 okes, nagyon jól fog állni alig várom, hogy lássam.
__
Tudom nem olyan hosszú de nekem sokat jelent.
Amire végig olvastam hazaértünk. Amúgy nekem ennyi is elég volt, hogy bekönyezzek.
Nem nem direkt csináltam. Van egy csomó körmös kép a galériámban, és gondolom anno lementettem és ez megtetszett. Halkan mentem Peti mögött nem akarom, hogy mindig csak engem keljen vigasztalni. Ez addig ment amég papucsot váltottunk. Amúgy ilyen a papucsom:Petié:
Egyébként rohadt sok papucsom és cipőm van, de ez most lényegtelen.
-Ejj hugi most mivan?-nézett rám aggódó fejjel. Elmagyaráztam neki.
Szépen felvidított. Először a tegnapi sorozatot folytattuk, majd elmentünk Mekizni, és megint folytattuk a sorozatot. Unoztunk, meg kérdezz felelek-et játszottunk. Most nincs kedvem elmesélni, remélem nem haragszotok meg. Viszont olyan fáradtak voltunk, hogy este 9 -kor lefürödtünk (külön-külön mielőtt férre érti valaki). Pizsim mint tegnap. -Petiiii- mondtam vékony hangon. -Hmm?-kérdezte. -Nem baj ha ma veled alszom?-néztem rá. -Nem dehogy. De menjünk aludni, mert én álmos vagyok- mondta. Nekem nem kellett kétszer mondani. 3 perc múlva már fent voltunk Peti szobájába, és feküdtünk az ágyba. Peti elaludt, én ráhajtottam a fejemet a melkasára, és a szuszogására én is elaludtam.
__
666 words
__
Köszönöm azoknak akik olvassák a könyvem és vote-ot nyomtak/nyomnak.
Nem tudom elégszer megköszönni.
__
Ígérem holnap sokkal izgibb rész lesz. Becsatlakozik Brúnó x Spacc, és Milán is hazatalál.
__
ESTÁS LEYENDO
"Én komolyan úgy érzem, hogy te lehetnél majd a feleségem"
FanficCsak egy fiú lány barátságnak indult.. Csúnya beszéd néha előfordulhat.