17.rész

147 12 0
                                    

-Manueeeeeeeel-kiabáltam neki, mivel nem volt kedvem felkelni az ágyról. Azonkívül meg nem tudom, hogy a ház melyik pontján tartózkodik. -Hm? -termett előttem 2 perc alatt. -Mész fürdeni?-kérdeztem. -Aham gyorsan letusolok.-mondta , majd kivett a szekrényéből magának pizsamát. Aztán elzsalt fürdeni. Hiába van több fürdő nem volt életerőm megmozdulni. Felálltam , hogy keressek én is pizsamát. Amúgy nem csak azok a cuccaim vannak amiket elhoztam. Sok ruhám, cipőm,papucsom,sminkem egyszóval sok mindenem van itt. Na szóval kerestem egy pizsamát:

 Na szóval kerestem egy pizsamát:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Manuel pedig ki is jött. Én pedig be mentem. Gyors letusoltam majd visszamentem. Az ágyon ült és telefonozott. Leültem mellé. Csak ültem. Aztán jött egy fura érzés. -Manu-mondtam kicsit ijedten. -Mi a baj? Mi fáj?-kérdezte aggódva. -Lehet kicsit furán fog hangzani....... Éhes vagyok.-mondtam ki. -Nem hiszem el. Ezt most mond a szemembe - mondta kikerekedett szemmel. Bele néztem a szemébe. Majd ismét kimondtam. -Bazdmeg éhes vagyok. -Biztos? Akkor gyere. Kimentünk a konyhába. Mivel Manuel draga egy éhen kórász ezért bevásárolt egy csomó mindent. -Mit ennél? -kérdezte. -És te? -kérdeztem vissza. Gondolkodtunk gondolkodtunk aztán hirtelen bumm. -Almáspite.-mondtuk egyszerre. Mivel nem volt kedvem sütni ezért rendeltünk. Manuel érdeklődve nézte ahogy megeszek egy kiseb szelettel. -Törpe nem vagy rosszul? -nézett rám. -Jól esett kicsit hányingerem van de nem vészes.-mosolyogtam.- Nagyon örülök-mosolygott vissza. Bementünk a szobába. A hányinger amilyen gyorsan jött olyan gyorsan ment.Lefeküdtünk egymás mellé. Én bekapcsoltam a tvt. Találtam egy jó kis focimeccset. Upsz. Elfelejtettem mesélni valamit! Ugye most jelenleg augusztus 26. van. Manuel a 25. életévét betöltötte július 11-én. Én meg 23-at fogom betölteni holnap. Mivel Manu hazajött ezért el kezdtem gondolkodni, hogy utólag milyen szülinapi ajándékot vegyek. Aztán rájottem, hogy mielőtt elment szét baszta az Xbox -át. Így rendeltem egy vadonatújjat 4 konzollal, meg mindenféle lemezzel. Amúgy bármikor megjohet , de elvileg holnap fog. Azt ja . Na szóval néztük a focit, azt annyira emlékszem, hogy elalszom.
_______
Köszönöm a sok megtekintést és a sok voteot.
_____

"Én komolyan úgy érzem, hogy te lehetnél majd a feleségem"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora