-Manueeeeel -csapkodtam a vállát reggel amikor felkeltem de ő még aludt.
-Mivan marrrr -nyavajgott flegmán
-Régen kedvesebben keltettél-morgott.. -De mondd-tette hozzá
-Ha ilyen bunkó vagy velem akkor mindegy-bujtam ki a karjai közöl de elkapta a csuklóm.
Kirántottam a csuklóm és kimentem a konyhába.
-Na ne hari-húzta el a száját .
-Haragszok rád Gödöllei- fordítottam el a fejem.
- Rám biztos hogy nem fogsz -fogta meg a vállam és fordított maga felé. Elég közel kerültünk egymáshoz, és én már tudtam hogy ezt a bunkósdit elvesztettem mert bekerültem Manuel aurájába az az bűvkörébe.
Észre sem vettem mikor 2 keze már a derekamon volt és száját az enyémre tapasztotta.
-Ez nem fer!-böktem meg a mellkasát.
-Dehogyisnem- vágta rá
Mind a ketten egyszerre röhögtük el magunkat.
-De mondd már mit szerettél volna? -mondta sokkal kedvesebben.
- Őszintén mondom hogy nem tudom-röhögtem el magam
-Elfelejtetted?-kérdezte
Aprót bólintottam.
-Na ha már felkeltünk,akkor kéne reggelizni-adta elő az ötletet.
-Oke akkor annyi szerencséd hogy van itt még 1 nadrágom adsz egy pulcsit meg egy pólót elmegyünk bevásárolni, csinálok reggelit, utána átmegyünk hozzám 1-2 cuccer-daráltam.
-oké na zsa.-indult meg.
Szettem:A kistáskámban szempillaspiral volt úgyhogy azt raktam fel sminkek plusz kifésültem a hajam.
-Na mehetünk bevásárolni?-kérdezte
-Ja csak felhúztam a cipőm-néztem rá
<egy nehézkes bevásárlás után >
-Na akkor spagetti -álltam neki
_____
@manuel.officialHercegnőm megint istenit főzött
Megjelölve : @marics_korina.official
A hozzászolások nem engedélyezett ennél a képnél.
__
-Köszönöm szépen az ebédet nagyon finom volt-nyomott puszit az arcomra.
-Ugyan nincs mit-mosolyodtam el.
-Hjaj te lány még mindig ilyen szerény vagy?!-húzott magához egy ölelésre .
Te vagy az aki hiába törte össze a szivem,
Aki önbizalmat adott de mégis elvett,
Akinek mindig megbocsájtok ,
Sajnos nem érdekel hogyha neked vagy magamnak ártok.
Megérdemled az újabb esélyt hiába 200 -szor de megérdemled, ugyanúgy mint minden ember.
Ha azt kérded hogy szeretlek e , én automatikusan felelek neked hogy :szeretlek téged .
Kiabálj velem ha jól esik , bánts engem ha jól esik.Hidd el én mindig is tudni fogom hogy bármennyire is tagadod de a szíved az azt súgja ha rámnézel hogy bizony őt akarod.
Felejteni próbálsz engem de rájösz hogy nem lehet, hidd el engem tényleg nem lehet.-bukott ki belőlem
-Ez most honnan jott?-nézett rám Manuel
-Ezt pár napja írtam amikor nem tudtalak kiverni sehogysem a fejemből-jöttem zavarba
-Ez rohadtul jó egy kislemezt kéne belőle csinálni. És megtisztelő hogy rám gondoltál amikor írtad a szöveget-ölelt szorosan.
- Szeretlek-hajoltam oda egy csókért. Mondjuk több lett egynél....
______
Sziasztok! El sem hiszem hogy már a 30. részt írom!
Nagyon szépen köszönöm hogy ennyien olvassátok a könyvem, és köszönöm azt is hogy ennyien vote-oltok!
__
444 words
YOU ARE READING
"Én komolyan úgy érzem, hogy te lehetnél majd a feleségem"
FanfictionCsak egy fiú lány barátságnak indult.. Csúnya beszéd néha előfordulhat.