3

154 13 5
                                    

Зранку мене розбудила Лілі, на диво я навіть не намагалася прогнати її щоб поспати довше. Ми спокійно вдяглися і пішли на сніданок, в залі на той час людей було ще мало. Але з часом кількість учнів росла і вже зовсім скоро уся велика зала була заповнена учнями. Усі розмовляли і їли. Мародери знову підсипали щось Слизеринцям, і чому я не здивована ?
Я спокійно їла, в той час як Лілі кричала на хлопців, Джеймс слухав її не відриваючи погляду, а Сиріус сміявся. Це тривало до тих пір поки Альбус Дамблдор не вирішив зробити оголошення.

- Кхм кгхм..

Привертав до себе увагу чоловік
Усі слухняно повернулися і слухали Альбуса, видно що вони його не аби як поважають.

- Професор Макгонагл просила передати деяким учням Грифіндору, що фарбувати міс Норіс в рожевий в крапинку не дуже добре. Але погоджуся, закляття яке ви наклали дуже смішне, кішка досі фліртує з Філчем.

Увесь зал залився сміхом, Лілі дивилася на хлопців вбивчим поглядом, а Альбус підморгнув хлопцям. Тим часом Макгонагл дивилася на Альбуса таким самим вбивчим поглядом як і Лілі на хлопців. Якщо їх характери справді схожі, тооо, я думаю що завтра ми директора вже не побачим...

- Еммі, тобі передали розклад?
Запитала Лілі вже закінчивши читати монолог хлопцям, поки Сиріус ззаду неї кривляв рожиці.

-Ні, Макгонагл дасть його сьогодні

- На уроці віщування іноді ставлять одразу 2 факультети і 2 різних курси. Ті що більш наближені одне до одного.

У відповідь я лиш кивнула. Потім ми з Лілі зібралися і разом пішли на урок, перше було зіллє варіння з професором Слизнортом.

Зілля у мене виходили достатньо добре, тому проблем виникти не могло. Хіба що мене поставлять в пару з Сиріусом або Джеймсом.

- Сьогодні у нас практики не буде. Але вона буде завтра, сьогодні ми напишемо конспект на тему "зілля правди". Ви усі повинні будете його запам'ятати якщо хочете добре здати екзамени.
- Ну починаємо, але спочатку я задам деяким з вас питання на цю тему. - Давайте міс Поттер. Чи є якась протиотрута від зілля правди, і яка його дія?

-Так, протиотрута від зілля правди є, вона дасть вам силу не говорити правди, але ви отримаєте дуже сильну біль, кістки буде ломити, в голові буде паморочиться, буде не дуже добре, деякі використовуючи його втрачали свідомість, але якщо це не в перший раз, то дія буде трохи менш болючіша. Коли закінчиться термін дії зілля правди, то ця біль зникне. Але залишиться легке запаморочення.

Another PotterWhere stories live. Discover now