- ТИ ВЖЕ ЗОВСІМ З РОЗУМУ ЗІЙШОВ!?
Вечірня пригода не закінчилася тим що вони втекли від Філча. Ідея пофарбувати гостинну Слизеринців здалася Сиріусу надто геніальною. Тому він вирішив зробити це...Зараз.
- Сказала та хто носить змію в рукаві. Не хвилюйся мала, якщо що то ти нас врятуєш. Для тебе то не складно, я правий ?)
- У тебе є 5 хвилин, я чекатиму біля виходу. Якщо тебе не буде через 5 хвилин, я йду без тебе Сиріусе.
- Мені здається ти надто багато часу приділяєш навчанню. Де та весела мала яка постійно намагалася підставити мене і все таке? Ти стала надто правильна. Хоча ні, твоя вчорашня витівка була прекрасною, але це стосувалося лише нас.
- На це є свої причини Сиріусе. Хочеш, спробуй змінити ситуацію, якщо на протязі неділі ти не заведеш собі нову дівчину, не братимеш участі в усяких шкодах та авантюрах. Тоді я подумаю, тоді з мене бажання. Все що завгодно. Підпишеш папірець на знак згоди, - дівчина зробила паузу, - Якщо ти порушиш договір то ти будеш блондином цілий рік. Є час подумати до завтра. Мушу нагадати що час фарбування гостинної йде. Раджу тобі поторопитися.
Сиріус задумався, але на моїх останніх словах швидко зайшов до вітальні Слизерину. Хвилин через 5 він повернувся. Рівно в назначений час, що ж...Я здивована.
Ми йшли коридором в тиші. Я думала над словами Сиріуса, а він певне діло над моїми. Навіщо я взагалі посперечалася? Якщо він погодиться і виграє.. то мені доведеться ледь не зруйнувати Хогвартс, буквально.
Але я дуже сумніваюся в тому що Сиріус не порушить правила, або взагалі на це погодиться. Але договір, я все ж таки підготую.
Ми йшли поруч, пустий коридор, і не скажеш що десь ходить злий Філч вишукуючи "шкідників".
Ми йшли поки мене не налякала Норіс що вискочила з повороту, я скрикнула та схопила Сиріуса за руку.
- Це усього лиш дурна кішка Філча, не бійся Еммі. Вона нам нічого не зробить, - я вже збиралася відпускати його руку, як кішка "Філча". Стала професоркою Макгонагл. - Та нууу, що, серйозно? Знову? - Говорив Сиріус а я подивилася на нього, мов, типу. "Таке вже було?" або, "ти що кумедний?".
Макгонагл дивилася злим поглядом на Сиріуса не помічаючи мене. Чим я скористалася прийнявши вигляд Трелоні. - Привіт Макгонагл) - Довелося зробити дуркувате обличча, таке як в Трелоні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Another Potter
Fanfiction- Ще одна Поттер?! Це знущання?! Я цього не витримаю! Якщо ти будеш такою ж набридливою як твій брат я повішуся! - Промовила зла Лілі. - Повір я не така як він. - Промовила дівчина дивлячись на сумного брата - Джеймсе... Зате в тебе є я! - Сказав...