4

132 15 0
                                    

Повністю привівши себе до ладу, я пішла до наших мародерів.
І ні, не просто будити.
Хлопці і не здогадувалися що на них чекало, я прийшла до кімнати і стала по середині кімнати, у шоці. Я думала що всюди будуть розкидані речі і буде повний безлад, натомість там чисто!

Відійшовши від шоку я почала чаклувати, начаклувала Сиріусу блонд. Потім начаклувала Джеймсу роги.Так, так, я планувала нічого йому не робити, але усе повинно бути по чесному.

Ледь стримуючи сміх я начаклувала Пітерові пацючий хвіст. Потім підійшла до шухлядки Римуса і взяла дві шоколадки. Це вибісить його більше ніж вовчі вуха або блонд. Підійшовши до кожного з них я крикнула

- Аґваменті!

- А-А-А-А-А-А-А-А-А-А-А!!!!!!Я ТЕБЕ ВБ'Ю ЕМІЛІЄ ПОТТЕР!!!

- Вб'єш власну сестру?! Аяяй! - Хіба так можна?

- Мені можна! Мені усе можна! - Крикнув Джеймс, потім подивився на Сиріуса і впав на підлогу. Він поморгав, знову глянув на нього, і тоді почав кататися на підлозі задихаючись від сміху, потім глянув на Пітера, і тоді його рознесло по повній.  -Ах... АХХАХАХА... С... С.. Сиріус, П.. Пітер! Подивіться в дзеркало!

Хлопці підійшли до дзеркала, Пітер глянув на себе і втратив свідомість, з гуркотом впав на підлогу. А Сиріус закричав

- ЕММІ!!! ПОВЕРНИ ВСЕ НА МІСЦЕ!!!

- ПХАХАХАХ, МРІЙ!

Ремус в цей час спостерігав за усім цим і не міг зрозуміти чому його ніхто не чіпав.

Сиріус погнався за Еммі прямо в піжамі, вона показала Ремусу дві шоколадки, а його очі стали як 5 копійок. Схоже йому треба зробити захист від Емілі, інакше він залишиться без шоколаду.

Еммі вибігла з кімнати дзвінко сміючись, а Сиріус побіг за нею прямо в піжамі. Через 5 хвилин він повернувся, з тим самим блондом.

- Не спіймав? - Запитав Ремус застеляючи ліжко

- Не спіймав, як вона може бігати так швидко?! Ну нічого, я змушу її повернути усе на свої місця. - Хлопець гордо підняв голову, і зиркнув на Ремуса. - А тобі вона що за робила?

- Вкрала шоколад..

- Ха! А мені моя сестра нічого не зробила! Я залишився таким ж гарним! - Хлопець посміхнувся і показав язика.

Сиріус простягнув Джеймсу дзеркало, в той момент посмішка зникла з обличчя Джеймса, - Ремус!? Як це ВИПРАВИТИ!?

Another PotterWhere stories live. Discover now