Чого тільки не було! Як ви могли зрозуміти Лілі показала мені майже усе! Від А до Я. І магазининчики, магазин солодощів в який вона пообіцяла ми зайдемо туди пізніше, і навіть бар три мітли, або як кажуть, клуб відьом, звучить дурно бо відьом там набагато менше ніж чаклунів. По дорозі в три мітли нам довелося стати свідками "смертельного батлу" між Сіріусом та Джеймсом, це було жахливо. Вони намагалися схопити одне одного за волосся і били одне одного по голові, Ремус намагався їх зупинити і навіть Пітер казав що їм слід зупинитися. Ми з Лілі підійшли до Ремуса який сказав що зупинити їх ніяк не вийде, на питання про причину сварки він сказав що навіть поняття немає через що усе почалося. А чи можна вважати бійку моєю перемогою? Поки я думала над цим питанням Лілі вже вирішувала ситуацію, вона схопила мене за руку і змусила поставити руки на груди і виглядати злою, сказала що так ми будемо брутальнішими і тоді вони зупиняться. Ми стали навпроти них дивлячись пронизуючим як голки поглядом і кашлянули для того щоб привернути увагу, дві розтормошені голови повернулися на нас все ще тримаючи одне одного за куртки, вони переводили погляд то на мене то на Лілі.
Закінчилося веселе життя малята, все, капут. - Сіріусе, цю бійку можна вважати твоїм програшом? - Я посміхнулася подавши руку Джеймсу щоб він встав, а Лілі подала руку Сіріусу після чого той знову як під час бійки отримав гнівний погляд мого брата. Лілі оглянула цих двух придурошних закотивши очі вона взяла Сіріуса та Джеймса за руки та повела в "три мітли". А Пітер Ремус та я пішли за ними, у Джеймса на той момент злість як рукою зняло, він закохано кліпав очима переводячи погляд з Ліліного обличчя на руку яка тримала його. Наразі це точно був найкращий день в його житті.
Лілі зайшовши в приміщення підвела хлопців до вільного столика та штовхнула їх на диванчик і пригрозивши пальцем підійшла до Ремуса та Пітера і забрала мене до працівника щоб замовити напої.
- А що хочуть ці дві юні леді? - Чоловік оглянув нас з голови до ніг а я відповіла, - Ну точно не вогневіскі зважаючи на наш курс, хіба не логічно що маслопиво? Виконайте будь ласка замовлення, шість стаканів маслопива, дякую. - Я посміхнулася та повернулася до Лілі, - Не сумуй, мій брат звісно ідіот, але прекрасний ідіот, тільки подивися. Харизматичний, не такий і дурний, веселий, спортивний, гарний, закоханий в тебе і готовий життям заради тебе пожертвувати! Хіба не мрія кожної дівчини? Звісно, я розумію що він тебе дуже дратує але думаю слід дати йому шанс.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Another Potter
Fanfiction- Ще одна Поттер?! Це знущання?! Я цього не витримаю! Якщо ти будеш такою ж набридливою як твій брат я повішуся! - Промовила зла Лілі. - Повір я не така як він. - Промовила дівчина дивлячись на сумного брата - Джеймсе... Зате в тебе є я! - Сказав...