8

118 14 4
                                    

Уроки закінчилися, і скажу вам так. Я ледь жива... Не тільки через те що уроків багато, а від того що Сиріус був моїм "супроводом" Його жарти мене дійсно лякають..

Обід закінчився і уроки теж, ми всі були в гостинній очікуючи на вечерю. Лілі вчила уроки так само як я і Ремус останнім часом Ремус почувається не дуже добре. Це тому що скоро буде повний місяць. І я рада що буду поруч з Ремусом, він дуже хороша людина яка не заслуговує на такі страждання.

Пітер кудись пішов, не знаю куди але останнім часом він не дуже цікавиться нами всіма. Зникає кудись, спить, їсть, списує у Ремуса домашню роботу.

Джеймс з Сиріусом сиділи на дивані і поки Джеймс намагався хоч трошки зосередитися і по практикувати закляття, Сиріус підкатував до дівчат. В прямому сенсі. Попрявляв волосся, дивився багато значущим поглядом, відправляв паперових пташок з нотатками, цікаво що там...

Мені було цікаво, чому він всі дівчата так вішаються йому на шию? Ну типу, що в школі гарних хлопців крім нього немає? Ну є мій брат, але всі знають що він любить Лілі, і тільки її. Ремус гарний, але всіх відлякує його шрам на обличчі.Так то гарних Грифіндорців багато, але майже усі вони зайняті. Сиріус підкатує до цих дівчат і вони думають що в них є шанс, але насправді йому просто нудно, і насправді це жахливо, але скажи йому це, він всеодно не послухає.

Обмірковуючи усе це я дивилася на Сиріуса, можливо декілька хвилин, я була наче в трансі. Зосередилася на жертві роздумів.

- Еммі, я звісно розумію що я гарний, амбіціозний, розумний, привабливий. Але не треба сверлити мене поглядом) Вставай в чергу. - Сиріус підійшов до мене єхидно посміхаючись.

Я не знала що сказати, бо я серйозно просто втупилася в нього поглядом і не відводила від нього очей. Що справді виглядало так наче я одна з тих дівчат... "Фу, жах"

- Ти себе надто переоцінюєш, я всього на всього задумалася, знаєш коли таке стається я особливо не думаю куди мені дивитися, в очах все розмито тому я просто дивлюся куди потрапило. - Я відвернулася від Сиріуса і почала дивитися в книгу абсолютно не читаючи рядки мої очі бігали зі сторони в сторону тексту не сприймаючи інформації, я відчувала що Сиріус все ще сидить поруч.

Через хвилину він схопив в мене з рук книгу і побіг геть з гостинної .
- СИРІУС! СОБАКА ТИ НЕ МИТА!

Another PotterWhere stories live. Discover now