16.

3.1K 76 2
                                    

-Sajnálom. -de tovább sírt.

Magam felé fordítottam, a fejét megemeltem hogy rám nézzen. Szemeiből csak úgy potyogtak a könnyek.

-Tudod mennyire megijedtem mikor haza jöttem és te nem vártál itthon miközben előtte azt mondtad hogy nem mész ? - tudtam hogy megenyhülök.Pedig más terveim voltak , be zárni pár percre ide, de nem tudom megtenni.

-Ne haragudj,de kérlek vigyél ki,rosszul vagyok,bármit megteszek csak vigyél innen . - bújt szorosan hozzám.

-Gyere!-nyúltam a combjai alá és vettem fel az ölembe. Mikor felértünk a szobánkba és le raktam Zoét ő megrohamozta a fürdőt. Meg hallottam hogy hányt, úgyhogy utána mentem megnézni jól van e .

Fogtam a haját és simogattam a hátát.

Mikor ki jött belőle minden fel állt és a csaphoz sétált , neki állt fogat mosni.

-Ne nézz rám, undorító vagyok !

-Zoé állj le !

Nem szól semmit csak fog mosás után elkezd vetkőzni.

-Bébi,mit csinálsz ?

-Megyek zuhanyozni, gyere velem.

Mindketten pucérra vetkőzve szálltunk be a zuhanyzóba. Engedtük magunkra a forró vizet.

Zoé a homlokát a mellkasomnak dönti.

-Ne haragudj rám kérlek! Többé nem csinálok ilyet.

-Nézz rám kérlek!

Mikor rám nézett, megbánást láttam a szemeiben.

Kezeim közé vettem az arcát és megpusziltam a homlokát és a szemébe néztem.

-Nem haragszom,csak érts meg engem ! Tudod nagyon jól mi történt anyuval és hogy miért féltem ennyire a kapcsolattól. Zoé , ha veled történne valami én azt nem élném túl. Felégetném az egész világot és utána végeznék magammal. Nem tudnék nélküled élni . Hidd el én nem bezárni akarlak, csak megvédeni. De gondolj bele , mi történhetett volna.

-Igazad van , sajnálom ebbe nem gondoltam bele. - csókol bele a tenyerembe.

-Ígérd meg hogy többé nem csinálsz ilyet,kérlek.

-Ígérem hogy soha többé nem csinálok ilyet. - bízom benne hogy így is lesz.

-Most viszont csókolj meg de rögvest, mert reggel óta nem láttalak és szörnyen hiányzott a szerelmem édes csókja .

-De szívem nincs tíz perce hogy hánytam , ez nagyon undi.

-Bébi ,ne keljen kétszer kérnem. -mosolyra húzta a száját,de nem tartott sokáig,mert a tarkómat elkapva és felpipiskedve esett a számnak .

Gondoltam segítek neki és az ölembe veszem, neki döntve a csempének csókolózunk tovább. Csípőjét nekem tolva azt érzem mindjárt elmegyek.

-Szívem , be kéne fejeznünk . -válok ez az ajkától.

-Nem kívánsz? -kérdezi durcásan.

-Te most ügye szívatsz ? Bébi már csak attól majdnem orgazmusom lett hogy nekem toltad a csípődet akkor szerinted nem kívánlak ? - látom elpírult amit annyira imádok benne.

-De addig nem lehetünk együtt míg tart a mensid.

Próbálja vissza tartani a nevetését,amit én nem értek.

-Bébi , mint röhögsz?

-Mensim,ahogy te fogalmazol csak jövő hónapban lesz és ha addig nem akarsz szexelni, akkor keresnem kell mást. -ezt tényleg nem értem,és egyszer csak koppant.

Az ördög markábanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang