35.

2.1K 79 11
                                    

Egy nap telt el mióta Celena felszívódott és Adam sem elérhető . Az éjszaka egy szemhunyásnyit sem aludtam , de annál többször hánytam . Taylor ki hívta hozzám a dokit , infúziót kaptam mert közel álltam a kiszáradáshoz de szerencsére reggelre jobban lettem . Rengeteg üzenetet írtam Adamnak a szívem bele szakad amikor rá gondolok hogy valami baja esett de el hessegetem magamban ezeket a gondolatokat mert tudom hogy haza fog jönni hozzám . Érzem, tudom hogy él . Valahol meg mardos a bűn tudat hogy nem mondtam el neki a telefonba hogy apa lesz.

- Van valmi hír ? -kérdem Taylortól mikor be lépek az irodába .

-Igen annyit ki derítettem hogy Celena segítséggel szökött meg . Az egyik őr engedte ki ő azóta lent van a pincébe majd Adam eldönti mi legyen vele . Valaki Adam apja nevével bérelt ki egy magán repülőt ami vissza vitte Görögországba.

-Ennek mi köze Adam halott apjához ?

-Nem tudom Zoe , de itt kurva nagy katyvasz van .

Egyszerűen nem tudom mit tegyek Zoe ! Én hiszem hogy Adam haza jön , de mi van ha nem ? Neked kell át venni a helyét amíg az örökös el nem éri az a kort . De ha Adam meghalt mi nem éljük meg a jövő hónapot se . És ..

Nem engedtem be fejezni a mondatát olyan erővel pofoztam meg hogy még az én tenyerem is be zsibbadt .

-Szedd össze magad Taylor . Nem eshetsz szét ! -kiabálok rá.

-Igazad van , ne haragudj ! Köszönöm.

-Először is Adam biztos nem halt meg ! Másodszor hívd össze a vezetőket biztosra kell mennünk hogy nem inog meg a hűségük Adam felé .

-Ez nem is rossz ötlet ! - mosolyog rám .

-Tudom , és én beszélek velük !

-Nem Zoe szó sem lehet róla !

-Nem az engedélyedet kértem ! -itt az ideje fel nőni és felelősség teljesen viselkedni .

-Ahogy szeretnéd ! -tudja hogy ezt meg kell tenni mielőtt ki tudódna a maffiában Adam eltűnése.

Vissza mentem az emeletre hogy elkészüljek Aisat találtam az ágyunkon ülve .

Tegnap este Taylor keményen meg edzette úgy hallgatta ki mint az árulókat persze nem használt testi fenyítést . Azt megtiltottam neki .

-Ügye nem gondoljátok hogy nekem közöm van a dologhoz ?

-Gyere ide ! -tárom szét a karom . Aisa sírás közepette ölel át .

-Ne sírj ! Tudom hogy ártatlan vagy , csak ez az egész helyzet furcsa , az első hogy miért hagyott it a nővéred?

- Nem tudom , én sem értem . Nem azzal van bajom hogy itt hagyott hanem hogy apámról sem tudok semmit .

-Megoldjuk .

Miután megnyugtattam Aisat meg kértem menjen be Em szobájába és maradjanak ott , csak akkor jöjjenek elő ha én vagy Taylor szólunk.

-Jó leszek így ? -kérdem Jordant.

- Igen asszonyom !

-Jordan hányszor kell még rád szólnom ?

-De asszonyom ?

- Jordan!! -szólok rá erélyesebben .

-Tökéletes választás Zoe . -vigyorog rám kedvenc gorillám .

-Köszönöm .

Teljes más Zoe néz vissza rám a tükörből. Egy fekete ceruza szoknyát vettem fel , egy fekete inget és egy fekete magas sarkút . A hajamat felkonytyoztam .

Az ördög markábanWhere stories live. Discover now