Έχουν περάσει γύρω στις 15 εβδομάδες.. Η Αθηνά δεν είχε επιπλοκές στην εγκυμοσύνη της μέχρι που...........
"Ααααααααα.... Όχι!" ακούγονται φωνές από το μπάνιο..
" Μαμά μου; Τι έγινε; Τι έπαθες;" φωνάζει ταραγμένη η Φιλιω..
" Φιλιω... Κοριτσάκι μου, πάρε το γιατρό...... Έχω αίμα!" φωνάζει κλαίγοντας η Αθηνά..
" Θα πάρω την θεία Μαργαρίτα να έρθει... Μην ανησυχείς μαμά μου, δε σε αφήνω μόνη.." και παίρνει τηλέφωνο την Μαργαρίτα..
" Θεία Μαργαρίτα..."
" Έλα Φιλιω! Σε ακούω αναστατωμενη.. Τι έγινε; "
" Η μαμά.. Η μαμά μου.. Εχει αίμα και δεν την ακούω πολύ καλά! Κι εγώ δεν μπορώ να πάρω το γιατρό τηλέφωνο.. Μπορείς να έρθεις από εδώ να την πάμε στο γιατρό της; Σε παρακαλώ...."
" Τον μπαμπά τον πήρες; Δεν πρέπει να ξέρει; Εγώ θα έρθω... Σε 10 λεπτά είμαι εκεί! "
" Σε περιμένω θεία... " και κλείνει το τηλέφωνο και πάει στην Αθηνά..
" Πως είσαι μαμά μου; "
" Ανησυχώ για το φασολάκι μας μικρό μου.. Δε θέλω να το χάσω! "
Την αγκαλιάζει και της λέει " Δεν θα το χάσεις μαμα μου... Σε λίγο όλα θα είναι καλά θα δεις.. Αλλά τι έκανες και έπεσες;"
" Θα σας πω στο γιατρό.. Μην τα ξαναλέμε! Σε αγαπώ μικρή μου.. "
Και της τρίβει το μάγουλο ενώ την παίρνει αγκαλιά..
" Κι εγώ σε αγαπώ μαμάκα μου.." και σκουπιζοντας τα δάκρυα στα μάτια της, την βοηθάει να σηκωθεί..
....................... Χτυπάει το κουδούνι, η Φιλιω την αφήνει στο μπάνιο και τρέχει να ανοίξει..
" Γεια σου Θεία.. Είναι πάνω ή μαμά.."
" Ασθενοφόρο πήρατε; Χάνουμε χρόνο! Δεν μπορούμε να την μετακινήσουμε με αυτοκίνητο.."
Η Φιλιω ταραγμένη της λέει " Δεν έχω κάνει τίποτα.. Μόνο εσένα πήρα! Ο μπαμπάς έχει δίκη και το τηλέφωνο είναι κλειστό.. Τι κάνουμε; "
" Μην ταράζεσαι μικρή μου.. Όλα καλά.. Καλώ ασθενοφόρο.. " της λέει και την παίρνει αγκαλιά
" Μαργαρίτα..... Είσαι εδώ;" φωνάζει η Αθηνά από το μπάνιο..
" Ναι, Αθηνά... Μην κάνεις τίποτα! Έρχονται τώρα να σε πάρουν.. " και τρέχει πάνω να την δει..
" Φοβάμαι Μαργαρίτα.. " και πέφτοντας στην αγκαλιά της αρχίζει να κλαίει..
" Τι φοβάσαι;" και την κοιτάζει στα μάτια..
" Ότι θα χάσω το μωρό μου.. Το πλασματάκι που μεγαλωνει μέσα μου.. " και τα δάκρυα της δυναμώνουν..
Της τα σκουπίζει και της λέει.. " Δεν θα το χάσεις.. Αυτό το μωρό, θα γεννηθεί.. Και θα κάνεις κι άλλο παιδί.. Αυτό το μωρό στο έστειλε ο Ιάκωβος.. Το ξέρουμε και οι δύο........ " και την κλείνει στην αγκαλιά της..
Το ασθενοφόρο είχε φτάσει και η μικρή για μια ακόμη φορά άνοιξε την πόρτα..
" Είναι η μαμά μου πάνω.. Είναι καλά νομίζω! " τους λέει και τους οδηγεί εκεί..
Την βάζουν στο φορείο και την πηγαίνουν στο ασθενοφόρο.. Η Μαργαρίτα με την μικρή μπαίνουν κι αυτές μέσα σε αυτό και πάνε στο νοσοκομείο..
...........................................................
~ Στο ασθενοφόρο ~
" Μαργαρίτα.. Όσο περιμέναμε να έρθει το ασθενοφόρο.. Είπες ότι αυτό το μωρό το έστειλε ο Ιάκωβος.." και της πιάνει το χέρι ενώ το δάκρυ φαινόταν για μια ακόμη φορά στο μάτι της..
" Να σου πω.. Πολύ ευσυγκινητη μας έχεις γίνει τώρα τελευταία... Για μαζέψου.. " και της το σκουπίζει ενώ της λέει ξανά" Ναι, σου το είπα.. Αυτό το πλασματάκι που θα γεννηθεί.. Είναι δώρο του Ιάκωβου.." και της τρίβει το χέρι..
" Αν θα είναι αγόρι, θελω να το βγάλω Ιάκωβο.. " και βάζει το χέρι της στην κοιλιά της ενώ κοιτάζοντας τον ουρανό του ασθενοφορου λέει ξανά.. " Ιάκωβε.... Το ξέρω με ακούς! Βοήθησε με να μην χάσω αυτό το πλασματάκι.. " και κλείνει τα μάτια της..
Η Φιλιω τρόμαξε..
" Αντε ακόμα.... Η μαμά μου δεν είναι καλά.."
" Φιλιω... Ηρεμησε κορίτσι μου, είναι καλά.. Απλά λιποθύμησε.." της λέει η Μαργαρίτα για να την καθησυχάσει και της δίνει ένα φιλί στο κεφάλι..
Έχουν φτάσει στο νοσοκομείο..
Την πηγαίνουν στο γυναικολογικο - μαιευτικό τμήμα για εξετάσεις.. Εκεί ανοίγει τα μάτια της ξανά και ψελλίζει..
" Όχι το παιδί μου... Το μωρό μου... Θέλω το μωρό μου!"
" Ηρεμήστε κυρία Νομικού.. Το έμβρυο είναι μια χαρά.. Απλά έχετε αποκόλληση του πλακούντα! Τι ταρζανια κάνατε και το πάθατε αυτό;" της λέει γελώντας για να την κάνει να ξαναβρεί το γέλιο της..
*** Φλασμπακ ****
" Ναααα.. Ήμουν στο μπάνιο.. Ανέβηκα στη σκάλα για να πιάσω κάτι και γλίστρησα.. Έπεσα κάτω χωρίς να καταλάβω πως και είδα αίμα ανάμεσα στα πόδια μου.. "
*** Τέλος φλασμπακ ****
" Κυρία Νομικού.... Στην εγκυμοσύνη δεν κάνουμε ταρζανιες.. Ζητάμε βοήθεια από τους άλλους!"
" Δηλαδή τώρα τι θα γίνει;" τον κοιτάζει με απορία..
" Είστε 18 εβδομάδων.. Για όλες τις επόμενες εβδομάδες μέχρι να μπείτε στο μήνα σας, θα τις περάσετε στο κρεβάτι.. "
" Τι εννοείτε; Δεν είναι δυνατόν.. Έχω δουλειές... "
" Δε θέλετε να χάσετε το πλασματάκι σας.. Έτσι δεν είναι; Για λίγο καιρό θα πρέπει να τις αφήσετε.. "
" Έτσι.. " και τα δάκρυα αρχίζουν να τρέχουν και πάλι..
" Μπράβο! Το πλασματάκι αυτό σας έχει ανάγκη.. Πρέπει να είστε ήρεμη για να είναι κι αυτό.. Θέλετε να φωνάξουμε την μικρή για να αποκαλύψουμε το φύλο; "
" Ναι...... "λέει η Αθηνά και κοιτάζει την οθόνη..
Βγαίνει έξω και φωνάζει την Μαργαρίτα με την μικρή..
Ο γιατρός είχε βάλει ήχο για να ακούγεται και η καρδιά του..
Η Φιλιω ενώ έτριβε το χέρι της Αθηνάς, στο άκουσμα του ήχου βγήκε έξω..
" Καλέ Φιλιω... Που πας; " λένε γελώντας..
" Τι είναι αυτός ο ήχος;" λέει η μικρή..
" Χαχα.. Η καρδούλα του αδερφούλη σου είναι κοριτσάκι μου.." της λέει ο γιατρός και λέει στην Αθηνά.. " Αγοραρος κυρία Νομικού.."
" Ο Ιάκωβος...." ψέλλισε και κοίταξε την Μαργαρίτα που ήταν από πάνω της..
" Ναι, Αθηνά μου... " και της χαϊδεύει το κεφάλι..
Αφού έμαθαν και το φύλο και ο γιατρός της είπε τι να κάνει για να προσέχει, θέλησαν να βγουν έξω για να πάρουν το δρόμο της επιστροφής..
" Όλα καλά... Πλασματάκι μου!" και τρίβει την κοιλιά της..
Ενώ η Φιλιω με την Μαργαρίτα την έχουν αγκαλιά..
Και ενώ ο Μιχάλης είχε τελειώσει την δίκη, έπαιρνε τηλέφωνο αλλά καμία δεν το σηκωνε.. Έτσι πήρε την Μαργαρίτα..
" Έλα Μαργαρίτα... Παίρνω την μικρή είναι κλειστό, παίρνω την Αθηνά το ίδιο.. Τι έγινε;"
" Εμ ναι... Μιχάλη! Μην ταραχθεις, αλλά η γυναίκα σου το είδε Ταρζαν και είχε μια πτώση.. Έτσι ήρθαμε στο νοσοκομείο.."
" Τι λες Μαργαρίτα; Κλείσε έρχομαι!"
Πράγματι ο Μιχάλης σε μισή ώρα ήταν εκεί......
Τις πήρε, έβαλε την Αθηνά του προσεκτικά στο αυτοκίνητο και ξεκίνησαν για το σπίτι...
Αφού έφτασαν σπίτι, η Φιλιω με την Μαργαρίτα πήραν το φάκελο με τον υπερυχο και τον έκρυψαν στη τσάντα της Αθηνάς..
Η Αθηνά με την βοήθεια του Μιχάλη πήγε στο κρεβάτι να ξαπλώσει..
" Μιχάλη... Θέλω να σου πω!"
" Έρχομαι να μου εξηγήσεις τα πάντα σε λίγο.. Πάω να χαιρετήσω την Μαργαρίτα!" της λέει και την φιλάει στο χέρι..
Την ώρα που κατέβαινε όμως είδε την Μαργαρίτα μπροστά του..
" Έλα Μαργαρίτα.. Πες το!"
" Πήγαινε λίγο στην μικρή.. Θέλω να πω κάτι στην Αθηνά.. "
" Εντάξει.. Πάω! " και κατέβηκε κάτω με την Φιλιω..
" Έλα Μαργαρίτα μου.. Πες το! Τι έγινε;"
" Θα του το βάλουμε μέσα σε φάκελο που γράφει τι είναι; Εννοώ με κάρτα και έτσι κατάλαβες μωρέ...."
" Μπα σε καλό σου, Μαργαρίτα.. Με έκανες και γέλασα! 😂 Πήγαινε με την Φιλιω μου, να πάρετε κάρτα It's a boy και βάλτε μέσα και τον υπέρυχο που γράφει το φύλο.. Μετά δώσε το στη μικρή και θα το κανονίσω εγώ... "
" Υπάρχει σχέδιο...;" της λέει η Μαργαρίτα και ενώνει το μέτωπο της με το δικό της..
" Οργανωμένο... " της λέει και συμπληρώνει" Μου θύμισες τον Ιάκωβο πάλι" και ξεφυσησε..
" Πάω να πάρω τη μικρή.. Σε αγαπάω! " και την αγκαλιάζει..
" Κι εγώ.. Αα Μαργαρίτα σε ευχαριστώ για όλα!" και την αγκαλιάζει και εκείνη..
" Σωπα καημένη..! Με ευχαριστείς, σε αγαπάω και τα κάνω.."
Και φεύγει από το δωμάτιο, κατεβαίνει στο σαλόνι και παίρνει την Φιλιω να φύγουν..
Αφού έφυγαν ο Μιχάλης ανεβαίνει πάνω στην κρεβατοκάμαρα για να μάθει τι έγινε.. Κάθεται στο κρεβάτι, την πλησιάζει και αφού της χαϊδεύει την κοιλιά λέει
" Για λέγε τώρα τι Ταρζανια έκανες και 3 μήνες θα κάτσεις στο κρεβάτι;;"
" Ναα, εγώ..ήθελα να πιάσω κατι από το ντουλάπι του μπανιου και δεν έφτανα, έτσι πήρα τη σκάλα, ανέβηκα όλα καλά, όταν πήγα να κατέβω παραπατησα στο τελευταίο σκαλί και έπεσα ανάσκελα.. Εεε και είδα αίμα ανάμεσα στα πόδια μου! "
Χαιδευοντας της το μάγουλο..
" Γιατί ρε Ταρζαν, δε φώναξες τη μικρή να σε βοηθήσει; Αφού είναι κρησιμοι μήνες... "
" Εε τώρα έγινε! Μην φωνάζεις... Ήθελα να το κάνω μόνη μου! "
" Αυτό το πείσμα σου και η ξεροκεφαλια σου, μπορεί και να με τρελάνουν.. "
Τον πλησιάζει, τον φιλάει στο λαιμό και του λέει" Ναι, αλλά αυτό το ξερό μου το κεφάλι, το αγαπάς πολύ.. Έτσι δεν είναι; "
" Έτσι είναι.. Σε αγαπώ! "
Και της δίνει ένα φιλί.... Εκείνη την ώρα νιώθει μια έντονη κλωτσιά στην κοιλιά και κάνει
" Αχχχ.. Και κάποιος άλλος δείχνει με την παρουσία του ότι με αγαπάει... "
" Όχι, όμως περισσότερο από όσο σε αγαπάω εγώ.. Αλήθεια το φύλο το έμαθες; "
Τριβοντας του το μάγουλο...
" Όχι, δεν μου το είπε.. Μας το φυλάει για έκπληξη!"
Εκείνη την ώρα που η Αθηνά ξεφουρνισε αυτό ανεβαίνει η Φιλιω και της λέει..
" Μαμάκα... Έγινε! Όλα μια χαρά κάτω... Το οργάνωσε η θεία Μαργαρίτα με την Θεοδώρα!! "
" Σίγουρα; Δηλαδή μπορούμε να κατέβουμε; "
" Ναι... Αλλά πρώτα πρέπει να ντυθείτε καλά.. Ξέρεις γιατί.."
" Μπορώ να μάθω κι εγώ;"
" Όχι.. Εσύ όλα στην ώρα τους.." λέει η μικρή και πριν βγει λέει στην Αθηνά..
" Εγώ απόψε, θα μείνω στη θεία! Σωστά; "
" Ναι... Μικρή μου... Σε ευχαριστώ!! "
" Σε αγαπώ πολύ μαμά μου.. Όπως και αυτό εδώ το μικρό πλασματάκι.. "
Πλησιάζει στην κοιλιά της και Χαιδευοντας την λέει σιγανά..
" Αδερφούλη μου.... Σε αγαπώ και ανυπομονώ να σε γνωρίσω " φιλάει την Αθηνά στο μάγουλο και φεύγει..
.............................................
Στο σαλόνι υπήρχαν 2 μεγάλα μπλε μπαλόνια και στο τραπέζι ένας φάκελος με τον υπερυχο και την κάρτα που αποκάλυπτε το φύλο του μωρού..
Η Μαργαρίτα με την μικρή και την Θεοδώρα αφού τα είχαν ετοιμασει και είχαν βάλει και ρομαντική μουσική έφυγαν..
Ο Μιχάλης πήρε την Αθηνά από το χέρι και την βοήθησε να κατέβει κάτω..
Μόλις κατέβηκαν, είδαν τα μπαλόνια και ο Μιχάλης είπε..
" Έχουμε αγοράκι;"
" Ααα, δεν ξέρω..." του λέει ανασηκωνοντας τα χέρια..
" Αφού ξέρεις.. Πες μου!"
" Δεν ξέρω.... Σου λέω! Ρε αγάπη μου, τι σημασια έχει; Γερό να είναι και ότι είναι.." και πηγαίνει στο τραπέζι..
" Ναι, αλλά εγώ θα σκάσω αν δεν μάθω.. Και για να υπάρχουν μόνο μπλε μπαλόνια έχουμε αγόρι.."
" Θα έρθεις να φάμε; Πεινάω... Και τρώω για 2 μην το ξεχνάς "
" Έρχομαι.. " και πηγαίνει από πίσω της.. Την πιάνει από την μέση και της λέει..
" Πριν φάμε... Να χορέψουμε λίγο; " και της δίνει ένα γλυκό φιλί στον ώμο..
" Πάρε αυτόν τον φάκελο, που είναι στο τραπέζι.. "
" Ναι, τι είναι αυτός; Από την αρχή τον είδα... "
" Άνοιξε τον και θα δεις... Δεν σου λέω.. Και μετά θα χορέψουμε!"
Παίρνει τον φάκελο και τον ανοίγει..
" Είναι ο υπερυχος.. Μα δε λέει το φύλο του μωρού και θα με σκάσεις.. "
" Το γράφει αγάπη μου.. Αλλά έχει και κάτι άλλο μέσα αυτός ο φάκελος.. "
" Έχεις δίκιο.. " και βγάζει την κάρτα με το φύλο..
Την ανοίγει και διαβάζει......
" Είμαι ένα ΑΓΟΡΑΚΙ, θα μοιάζω σε εσένα μπαμπά αλλά θα έχω αδυναμία στην μαμά μου.. "
" Έχουμε Αγοράκι; "
" Ναι... Είναι αγόρι! Ο γιος μας... "
Την φιλάει στην κοιλιά και του λέει..
" Γιε μου, γιε μου.. Μπαμπάς εδώ, δε με νοιάζει που θα μοιασεις, δε με νοιάζει που θα έχεις αδυναμία στην μαμά σου, εξάλλου κι εγώ της έχω, θελω να ξέρεις ότι ανυπομονώ να σε γνωρίσω... "
Τον πιάνει από το πρόσωπο του δίνει ένα φιλί και του λέει " Γιατί είσαι τόσο τρελός; " και πέφτει στην αγκαλιά του..
" Τρελός, αλλά με αγαπάς.... "
" Άλλο αυτό... "
" Θα χορέψουμε; Ή πεινάει ο υιός μου; "
" Ο υιός σου πεινάει αλλά η γυναίκα σου θελει φιλί.."
Και τον πλησιάζει..
" Είσαι η πιο όμορφη εγκυμονουσα που έχω δει... " και της δίνει ένα γεμάτο πάθος φιλί που ενώθηκαν οι γλώσσες τους..
" Σε αγαπάω... "
" Κι εγώ... "
Και κάθονται για να φάνε μιας και πεινούσε ο υιός...
" Δεν ξέρεις πόσο ανυπομονώ να τον γνωρίσω..."
" Κι εγώ.. Και όντως πιστεύω ότι θα σου μοιάζει.. Θα είναι έτσι με τα μπουκλακια του και αυτά τα υπέροχα γαλάζια μάτια σαν τα δικά σου..."
" Και τα δικά σου μάτια υπέροχα είναι.. Αυτά με μάγεψαν από το δικαστήριο ακόμα.... "
" Μην ξεθάβεις το παρελθόν... Είμαι ευαίσθητη, θα βάλω τα κλάματα... "
" Εντάξει αγάπη μου... Σταματάω! "
" Ααα.. Θέλω να σου πω.. Αλλά θέλω να δείξεις κατανόηση! "
" Πες μου.. Είμαι εδώ να σε ακούσω.. "
" Θέλω τον μικρό να τον βγάλουμε Ιάκωβο.. Νομίζω ότι αυτό το πλασματάκι που μεγαλωνει μέσα μου είναι δώρο εκείνου.. "
" Εντάξει αγάπη μου.. Ιάκωβος θα βγει.. Ο Ιάκωβος Junior.. "
" Δεν σε πειράζει έτσι; "
" Όχι, όχι.. Καθόλου.. "
Την αγκαλιάζει και σκεφτόταν ότι αυτό ήταν το καλύτερο για εκείνη.. Γιατί είχε δει μπροστά τι θα γινόταν και της έκρυβε καλά ότι μιλούσε με τον Ιάκωβο... Εκείνη νόμιζε ότι είχε πεθάνει, έτσι άλλωστε έμαθε στη φυλακή μέσα από το γράμμα αλλά ο Μιχάλης ήξερε ότι ο Ιάκωβος ζούσε....... ❤️
......................................................Τέλος....
Φτάσαμε αισίως και στο τέλος του 11ου κεφαλαίου..
Ελπίζω και εύχομαι να σας αρέσει..
Αν σας αρέσει αφήστε την ψήφο σας.. ✰ και τα σχόλια σας και στείλτε το και σε άλλους να το διαβάσουν να γίνουμε πολλοί!!Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο να προσέχετε τους εαυτούς σας...
Σας ευχαριστώ που μπαίνετε στο κόπο να τα διαβάζετε είναι μεγάλη μου τιμή!
Η κάρτα..
Η Αθηνά όπως είπαμε είναι 18 εβδομάδων.. Δηλαδή περίπου 5 μηνών..
Άρα κοντά στον Αύγουστο πρέπει να είμαστε...
Το μωρό μας είναι έτσι..
Και το τραγούδι που ακουγόταν καθολη τη διάρκεια του δείπνου..
Υγ. Οτι δεν σας αρέσει να μου το πείτε... 😘🙈
YOU ARE READING
" Η Εισαγγελική Καψούρα"
Fantasy- Η Εισαγγελική Καψούρα - Το story διαδραματιζεται πάνω στον « Φιλικό Έρωτα» της Αθηνάς Νομικού και του εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα.. Η Αθηνά Νομικού ύστερα από την αποφυλάκιση της γύρισε στη Μάνη με αποτέλεσμα να ξαναφτιάξει και να ξαναξεκινησει...