Έχουμε Μάιο η ζουζούνα της Ιουλίας είναι 1 χρονου και ετοιμάζονται για την βάφτιση της μαζί με την βάφτιση του Ιάκωβου Άγγελου που αυτός είναι 16 μηνών άρα περπατάει και λέει κάποιες λεξούλες..
Στην Μάνη όμως έχει έρθει μια όμορφη γυναίκα που δεν περνάει απαρατήρητη από κανέναν.. Όλοι θέλουν να μάθουν ποια είναι και τι ήρθε να κάνει εκεί..
Η Ναντια είναι η νοσηλεύτρια που είχε αναλάβει τον Ιάκωβο στην Ισπανία, επειδή της έκατσε δουλειά στην Αθήνα, θέλησε να αφήσει την Ισπανία και να γυρίσει κι αυτή πίσω στην πατρίδα της.. Την Ελλάδα! Θυμόταν ότι ο Ιάκωβος ήταν από την Μάνη και έτσι σκέφτηκε να του κάνει έκπληξη..
Στο καφενείο του Πότη..
" Καλησπέρα σας! Μήπως θα ήταν εύκολο να μου πείτε που μένει ο κύριος Ιάκωβος Βρεττάκος;" λέει φωναχτά η Ναντια και ο Πότης αφού την έχει κόψει από πάνω μέχρι κάτω, της είπε πως να πάει..
" Ποια είναι τούτη πάλι και τι θέλει τον κυρ Ιάκωβο;"
" Που να ξέρω ρε Πότη.... Ωχου, Άη παράτα μας! " του λέει εκνευρισμενα η Άννα..
" Καλά κορωνιτσα μου... Μην φωνάζεις! Δεν είπαμε δα και τίποτα.."
" Ε μα ρε Πότη.. Τι ρωτάς; Λες και την ξέρω! Πρώτη φορά την βλέπω... Πανέμορφη πάντως.. "
" Ναι, ήταν..." λέει ο Πότης..
---------------------------------------------
Αλλαγή σκηνής..
Στο σπίτι του Ιάκωβου..
Έχει φτάσει η Ναντια και χτυπάει την πόρτα.. Πριν ανοίξει την πόρτα ο Ιάκωβος ετοιμάζει κρασί και πηγαίνει όλο χαρά στην πόρτα ελπίζοντας πως πίσω από αυτή είναι η Αθηνά του και θέλει να του κάνει έκπληξη μιας και δεν του είπε ότι θα πάει..
Ανοίγει λοιπόν την πόρτα και αντικρίζει την νοσηλεύτρια του..
" Καλησπέρα Ιάκωβε.. Είμαι η Ναντια με θυμάσαι;"
" Ναντια; (λέει ξαφνιασμενος ο Ιάκωβος) Πως ήρθες εδώ; Τι κάνεις εδώ;" και της λέει να περάσει μέσα.. Κάθεται στο καναπέ και αρχίζει..
" Ήρθα να δω πως είσαι.. Θυμόμουν ότι μένεις στη Μάνη και σκέφτηκα πριν ξεκινήσω την δουλειά μου στην Αθήνα να έρθω να σε δω.. "
" Την δουλειά σου στην Αθήνα; "
" Ναι... Μου πρότειναν μια δουλειά στην Αθήνα και την δέχτηκα... Θα προσέχω μια κυρία.. Να δεις πως μου είπαν το όνομα της..... Μισό λεπτό, το έχω! Ναι... Καλά θυμόμουν.. Μαρία Αναγνώστου... "
" Ε δε το πιστεύω.. " λέει και κάνει τα χέρια του σα να ζητάει έλεος..
" Ιάκωβε.. Δείχνεις να την ξέρεις! Την ξέρεις; "και τον πλησιάζει..
Είναι έτοιμη να τον φιλήσει στο λαιμό όταν χτυπάει το κουδούνι η Αθηνά..
" Άσε ανοίγω εγώ.. Κάνε δουλειά σου.. "
Η Ναντια ανοίγει την πόρτα και αντικρυζει την Αθηνά Νομικού.. Κοιταχτηκαν για λίγο στα μάτια και μετα κατέβασαν και οι δύο το βλέμμα τους.. Δεν ήξεραν η μία την άλλη αλλά ούτε γνώριζαν ότι μπορεί να δημιουργηθεί μεταξύ τους μια χρόνια φιλία εξαιτίας της μαμάς της.. Προς το παρόν από την μεριά της Αθηνάς υπήρχε μια αμηχανία και ζήλια γιατί την έβλεπε στο σπίτι του ανθρώπου που εμπιστεύτηκε πιο πολύ κι από τον ίδιο της τον εαυτό.. Έτσι κρατώντας τον εγωισμό της και την ζήλια της λίγο ρώτησε την Ναντια..
" Καλησπέρα.. Ο Ιάκωβος είναι μέσα; Μπορώ να περάσω να του αφήσω κάτι;"
" Καλησπέρα.. Ναι εδώ είναι.. Περάστε!"
Εκείνη την ώρα έρχεται ο Ιάκωβος και είναι έτοιμος να την αγκαλιάσει.. Η Αθηνά τραβιέται και δείχνει σα να μην θέλει..
Η Ναντια έχει πάει στο μπάνιο για να τους αφήσει λίγο μόνους... Ένιωθε ότι ήταν περιττή..
" Έλα να σε πάρω μια αγκαλιά Αθηνά μου.. " της λέει και πάει και την αγκαλιάζει από πίσω..
" Άσε με.. Δε θέλω!" τον σπρώχνει και σταυρωνει τα χέρια της..
" Εηηη.. Τι είναι αυτό τώρα; Κρίση ζήλιας; Γιατί ζηλεύεις Αθηνά μου;"
" Αλήθεια τώρα; Με ρωτάς γιατί ζηλεύω; "
" Άσε με να σου εξηγήσω.. Με την Ναντια, δεν έχει γίνει τίποτα! Η μόνη γυναίκα που αγάπησα στην ζωή μου είσαι εσύ.. Μετά την γυναίκα μου, δεν θέλω καμία άλλη μόνο εσένα..... "
Η Αθηνά δείχνει να πείθεται από τα λόγια του Ιάκωβου αλλά θέλει επιβεβαίωση... Θέλει αποκλειστικοτητα.. Έτσι τον ρωτάει
" Αφού, δεν την θες όπως μου είπες, γιατί είναι μες το σπίτι σου; Τι σου είναι αυτή η Ναντια και γιατί ήρθε; "
" Λοιπόν.. Κάτσε και θα σου τα πω όλα.. Θα σου λύσω όλες σου τις απορίες για να μην βαραινεις το κεφαλάκι σου με αυτές.. " της λέει και της χαϊδεύει τα μαλλιά..
Η Αθηνά χαμηλώνει το βλέμμα της και του λέει.." Ωραία λοιπόν.. Είμαι έτοιμη να σε ακούσω.. "
Της σηκώνει το πρόσωπο με το χέρι του και της λέει.." Θέλω αυτά τα δύο υπέροχα μάτια.. Να με κοιτάνε στα μάτια όταν τους μιλάω και όχι να κοιτάνε το πάτωμα.."
" Εντάξει..." και τον κοιτάζει στα μάτια ενώ τα χέρια τους έχουν μπλεχτεί..
" Η Ναντια είναι η νοσοκόμα που είχα στην Ισπανία.. Χάρη λοιπόν στην καρδιά σου και με το πείσμα και την επιμονή αυτής της γυναίκας εγώ βγήκα δυνατός από όλη αυτή την περιπέτεια.. Με βοήθησε πάρα πολύ αλλά στο ορκίζομαι.. Δεν έγινε τίποτα μεταξύ μας! Έβλεπε και καταλάβαινε ότι δεν έχω μάτια για άλλη παρά μόνο για μια... "
" Ωραία.. Και γιατι ήρθε αφού δεν υπάρχει κάτι μεταξύ σας; "
" Εηη Αθηνά μου.. Αγάπη μου, σταματα να ζηλεύεις.. Ήρθε να δει πως είμαι.. Να δει αν το έχω ξεπεράσει.. Και Θα φύγει Αθήνα για δουλειά.. "
" Μου λες αλήθεια; Και Αθήνα για δουλειά; "
" Σου λέω όλη την αλήθεια Αθηνά μου! Δεν έχω αγαπήσει άλλη σαν εσένα.. Μόνο εσένα! Όσο για την δουλειά της στην Αθήνα θα την αφήσω να το συζητήσετε μαζί.. Αλλά εσύ γιατί ήρθες έτσι απροειδοποιητα; Δεν με συνηθίζεις σε κάτι τέτοια.. "
" Εντάξει σε πιστεύω.. Θα την καλέσω στο σπίτι πριν φύγει για να μου πει κι εκείνη για την δουλειά της στην Αθήνα.. Ήρθα για να σου φέρω αυτό.. " και βγάζει το προσκλητήριο.. Και συμπληρώνει" Με μεγάλη μας τιμή εγώ ως μαμά του Ιάκωβου Άγγελου και ως νονά της Ελπίδας.. Σας προσκαλούμε στις βαφτίσεις και των δύο.. "
Την αγκαλιάζει.." Με μεγάλη μου χαρά και τιμή να έρθω να σας δω.. Και Ελπίδα είναι το μικρακι της Ιουλίας; Μυρταλη δεν είπε ότι θα την βγάλει; "
" Ναι.. Έτσι μου είπε στην αρχή αλλά όταν αντίκρυσα αυτό το πλασματάκι δεν μου έβγαινε να το πω Μυρταλη.. Μου έβγαζε κάτι σε Ελπίδα.. "
" Επειδή ξέρω ότι αγαπούσε την Μυρταλη πολύ.. Έχω ένα όνομα που είναι παρόμοιο.. Μυρτώ.. Ελπίδα Μυρτώ.. Αυτό το πλασματάκι αξίζει αυτά τα ονόματα.. Εχει την ελπίδα την δικιά σου και την ομορφιά της Μυρταλης.. "
" Μυρτώ το δεύτερο όνομα ε; Πολύ ωραίο... " και τον αγκαλιάζει ενώ ετοιμάζεται να τον φιλήσει, τους διακόπτει η Ναντια..
" Συγγνώμη που διακόπτω.. Ιάκωβε εγώ πρέπει να φύγω.. Έχω να γυρίσω Αθήνα! Ήρθα μόνο για να δω αν είσαι καλά.. "
" Ναντια, πριν φύγεις μήπως πρέπει να εξηγήσεις στην Αθηνά ποια είσαι;"
" Ναι.. Νομίζω πρέπει..."
Και ενώ είναι έτοιμη να ανοιχτεί της λέει η Αθηνά..
" Όχι εδώ.. Πάμε σπίτι μου.. " και δίνοντας ένα φιλί στο στόμα του Ιάκωβου φεύγει προς την πόρτα και συμπληρώνει" Σε περιμένω στην βάφτιση, μη και δεν έρθεις... Θα πληγωθω.." και του κλείνει το μάτι..
" Θα έρθω Αθηνά μου.. Θα έρθω.." και πιάνει το χέρι της Ναντιας και της λέει σιγανά.. " Με το μαλακό.. Δε νομίζω να ξέρει πολλά για την μαμά της.." τον κοίταξε με απορία..
" Τι εννοείς; "
" Άσε να σου μιλήσει εκείνη.. "
" Οκ.. Εντάξει! Το έχω!" και φεύγει.....
Έχουν πάει και οι δύο στα αυτοκίνητα τους και πηγαίνουν προς το σπίτι της Αθηνάς..
.................................
" Περάστε... Αναστασία; Είσαι εδώ;"
" Ναι, κυρά μου... Εδώ είμαι! Μόνη και έρμη σε ένα άδειο σπίτι.. "
" Δεν θα είσαι πια μόνη.. Από εδώ η Ναντια.. Νομίζω έχεις λίγο χρόνο να μείνεις εδώ.. Έτσι δεν είναι;"
" Μα έχω νοικιάσει σε ξενοδοχείο και εξάλλου δεν θα μείνω πολύ, πρέπει αύριο το πολύ μεθαύριο να πάω Αθήνα.. "
" Μείνε εδώ μαζί της... Κι εκείνη παρέα θέλει.... "λέει γελώντας ενώ κάθεται στο τραπέζι..
Κάθεται και η Ναντια και της εξηγεί ποια είναι.. Αφού της είπε ότι της είπε και ο Ιάκωβος την άφησε να της πει για την μαμά της.. Η Αθηνά της εξήγησε την κατάσταση της και εκεί την διέκοψε..
" Αθηνά.. Μου επιτρέπεις να σου μιλάω στον ενικό φαντάζομαι.."
" Ναι καλέ... Ελεύθερα!"
" Με επέλεξαν από το νοσοκομείο να προσέχω την μαμά σου... Είδαν την εξαιρετική δουλειά που έκανα στην Ισπανία με τον Ιάκωβο και με άλλους ασθενείς μου και θεώρησαν ότι εγώ είμαι άξια να βοηθήσω την μητέρα σου.. "
" Το λες αλήθεια; Είσαι η νοσοκόμα που μίλησα μαζί της πριν ένα μήνα περίπου; "
" Ναι... Εγώ είμαι! Και όντως με τον Ιάκωβο δεν υπήρξε κάτι.. Έχεις τον λόγο μου! Είχε και μια φωτογραφία σου.. Εκτός από την καρδιά σου.. "
" Ναντια.. Δε ξέρεις τι μου κάνεις τώρα.. " και βάζει τα κλάματα ενώ το χέρι της προσπάθησε να χαϊδέψει το δικό της..
" Σταμάτα να κλαις.. Την αλήθεια σου λέω.. Ο Ιάκωβος σε αγαπάει! Ότι σου είπε ήταν πέρα για πέρα αληθινό.. " και την πήρε αγκαλιά..
" Σε ευχαριστώ για αυτά τα λόγια.. Σε ευχαριστώ που θα βοηθήσεις την μαμά μου.. Και αν θες πάμε μαζί Σούνιο για να της δώσω και το προσκλητήριο.. "
" Ωχ ναι! Θα βαφτισετε τον μπόμπιρα και την μικρή της Ιουλίας.. Ναι αμέ γιατί όχι.." της λέει γελώντας..
" Δείχνεις να τους ξέρεις όλους.. Μπας και δεν είσαι νοσοκόμα και είσαι τίποτα άλλο; "
" Νοσοκόμα είμαι.. Νοσηλεύτρια για την ακρίβεια.. Τα ξέρω από τον Ιάκωβο.. Μου έχει πει τα πάντα για εσάς και φυσικά τα καλύτερα.. "
" Μάλιστα... Λοιπόν, πότε φεύγουμε για Σούνιο; "
" Όποτε θες... Εγώ είμαι στην διάθεσή σου... " της λέει και την αγκαλιάζει..
" Ελπίζω να γίνουμε οι καλύτερες φίλες.. Και συγγνώμη για την ζήλια που έδειξα στο σπίτι του Ιάκωβου.. " λέει και χαμηλώνει το βλέμμα της..
" Αθηνά, θέλω πολύ να γίνω φίλη σου, εξάλλου θα φροντίζω την μαμά σου πλέον και πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ μας.. Κατανοητή η ζήλια, νόμιζες ότι θα σου πάρω τον άνθρωπο που έχεις επενδύσει όνειρα.. Ελπίδες και βαθιά αιώνια αγάπη αλλά όχι δεν είναι έτσι.. Ο Ιάκωβος είναι δικός σου.. Είναι μόνο για εσένα.. "
" Σταμάτα να χαρείς.. Θα με κάνεις να κλαίω πάλι.. Και δεν θέλω! Σε ευχαριστώ που είσαι ειλικρινής μαζί μου.. "
" Αξίζει να έχουμε ειλικρίνεια.. Φίλες λοιπόν; "
" Φίλες λοιπόν! "
Και δίνοντας τα χέρια και μια αγκαλιά η Αθηνά με την Ναντια έγιναν φίλες...
Λίγες μέρες αργότερα η Αθηνά τους κάλεσε όλους στην βάφτιση του μπόμπιρα και της μικρής Ελπίδας Μυρτους (το δεύτερο όνομα το φώναξε ο Ιάκωβος κάνοντας έκπληξη στην Ιουλία)..
Και πέρασαν μια πολύ ωραία βραδιά με πολύ γέλιο και πολύ χορό..
Ένα μήνα μετά ο Μιχάλης έφυγε για την Ισλανδία και η Ναντια άρχισε να φροντίζει την μαμά Μαρία.. Η Αθηνά μεγάλωνε τα ζουζούνια της και συνέχισε να πήγαινε κρυφά πάλι στο σπίτι του Ιάκωβου...
..........................................................Τέλος..
Φτάσαμε και στο τέλος του 15ου κεφαλαίου..
Στο ρόλο της Ναντιας η αγαπημένη μου ηθοποιός Παναγιώτα Βλαντή! ❤️
Δε θα σας αρέσει αλλά έπρεπε να γραφτεί το συγκεκριμένο!!
Αν σας άρεσε αφήστε μου ένα σχόλιο και ένα ✰..
Σας ευχαριστώ πολύ για την στήριξη σας! Αλήθεια είναι πολύτιμη..Αν έχετε να μου προτείνετε κάτι για το επόμενο κεφάλαιο καλοδεχουμενο..
ESTÁS LEYENDO
" Η Εισαγγελική Καψούρα"
Fantasía- Η Εισαγγελική Καψούρα - Το story διαδραματιζεται πάνω στον « Φιλικό Έρωτα» της Αθηνάς Νομικού και του εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα.. Η Αθηνά Νομικού ύστερα από την αποφυλάκιση της γύρισε στη Μάνη με αποτέλεσμα να ξαναφτιάξει και να ξαναξεκινησει...