"Αφιερωμένο στα Μάτια που Αγαπώ! "

102 6 10
                                    

Ο μήνας είναι Ιούνιος.. Ολάκερη η Μάνη (ναι, ναι... 😂) είναι σύσσωμη γιατί η Δανάη Μπάρκα με την εκπομπή της " Πάμε Δανάη" ήρθε στην πόλη τους για να καλύψει ένα μεγαλειώδες γεγονός και για να βγάλει ένα λαβράκι...
.....................................................
Είμαστε στην εκκλησία, οι δημοσιογράφοι της εκπομπής βρίσκονται σε αυτή για να έχουν αποκλειστικά πλάνα από τον γάμο του Στάθη και της Ιουλίας..
" Καλημέρα κύριε Καπερναρο.. Πως νιώθετε που σήμερα η Ιουλία Βρεττάκου θα γίνει γυναίκα σας;"
" Καλημέρα... Νιώθω πολύ όμορφα γιατί επιτέλους ο Ισίδωρος αδερφός της Ιουλίας, αποδέχτηκε ότι δεν θα την πληγώσω και μας έδωσε την ευχή του.."
" Ξέρετε αν θα αργήσει; Σας είπε κάτι τέτοιο;"
" Δε νομίζω! Είπε θα έρθει στην ώρα της.. Μα να.. Ακούγεται!" λέει όλο χαρά ο Στάθης..
Πράγματι η Ιουλία δεν άργησε καθόλου.. Φορούσε ένα πολύ όμορφο νυφικό και έλαμπε μέσα σε αυτό.. Ο Ισίδωρος την κρατούσε αγκαζέ παρέα με τον Μάνο και πήγαν να την παραδώσουν στο Στάθη..
" Να μου την προσέχεις μπαγάσα αλλιώς θα σε πάρει και θα σε σηκώσει.." λέει ο Ισίδωρος στο Στάθη και του δίνει το χέρι του και τον αγκαλιάζει..
" Αυτό που είπε ο πατέρας μου.. Κανόνισε αλλιώς θα την πάρω σηκωτη, αν την πληγώσεις!"
" Έχετε τον λόγο μου.. Θα την αγαπάω και θα την λατρεύω σαν την πρώτη φορά.."
Και της δίνει ένα φιλί.. Πιάνονται αγκαζέ, κοιταζονται στα μάτια και πηγαίνουν μέσα στην εκκλησία..... ❤️
Η Δανάη με τους συνεργάτες της δεν ήξεραν ποιος θα τους παντρέψει και προσπαθούσαν να καταλάβουν ποιος είναι ο κουμπάρος.. Ξαφνικά βλέπουν την Βασιλική να πηγαίνει στο ζευγάρι για να αλλάξει τις βέρες..
Η Δανάη συγκινημένη λέει..
" Έλα μωρέ τι γλυκό.." και το ματάκι της έπεσε στο πιάσιμο των χεριών του " Εισαγγελέα με της Αθηνάς" αλλά δεν έδωσε σημασία.. Υπέθεσε ότι ήταν στο μυαλό της..
Το μυστήριο τελείωσε οι καλεσμένοι βγήκαν έξω από την εκκλησία και περίμεναν με το ρύζι ανά χείρας να βγει το ζεύγος.. Οι συνεργάτες της Δανάης, εκεί για να καλύψουν τα πάντα...
Βγαίνει η Ιουλία και ο Στάθης πιασμένοι χέρι, χέρι.. Και το ρύζι έπεσε βροχή..
Έδωσαν ένα φιλί στην κάμερα της εκπομπής και κάνει η Ιουλία..
" Η ώρα της ανθοδεσμης.. Μαζευτειτε...."
Κάνει κίνηση να την πετάξει αλλά με το ...3 την δίνει στην Αθηνά.. Η Αθηνά παγώνει και της λέει " Γιατί σε εμένα; Τόσες ελεύθερες υπάρχουν εδώ με πρώτη και καλύτερη την Άννα.."
" Εσύ θα είσαι η επόμενη.." της λέει και κλείνει το μάτι στον Μιχάλη ενώ ο Στάθης αρχίζει να γελάει..
Αυτό η εκπομπή της Δανάης δεν το κατάλαβε αλλά περίμενε κάτι πολύ τρανταχτό ώστε να βγάλει λαβράκι.. 🙈
Αφού έβγαλαν φωτογραφίες πήγαν στην Καρδαμύλη για την δεξίωση του γάμου.. Αφού έκοψαν την τουρτα, χόρεψαν το τραγούδι τους και έφαγαν του σκασμού... Είχαν μια ευχάριστη έκπληξη.. Βγαινει λοιπόν ο Στάθης και λέει..
" Και τώρα...... Ώρα για καραόκε.."
Και όλοι ζητοκραυγαζουν γιατί θέλουν να ακούσουν τα τραγούδια που θα πουν.. Πρώτος λοιπόν σηκώνεται ο Μιχάλης και λέει στον Dj ποιο τραγούδι θέλει, παίρνει το μικρόφωνο και λέει..
" Αφιερωμένο στα μάτια που αγαπώ.." και ξεκινάει..
" Για τα 2 της μάτια τα γαλάζια που είναι όλο χάδι κι όλο νάζια..
κάθε μου αγάπη έδιωξα παλιά
και γυρνώ μες στα κρασοπουλιά.

" Η Εισαγγελική Καψούρα"Où les histoires vivent. Découvrez maintenant