" Απόψε Είσαι Ολοδικη Μου!"

126 5 6
                                    

Λοιπόν, λοιπόν... Το κεφάλαιο που Περιμένατε νομίζω έφτασε! Τι θα μου πείτε; Από τόσο νωρίς; Ναι, είναι η απάντηση μου γιατί ο κουφετος εε ο Μιχάλης.. Ο Εισαγγελέας καλέ δεν κρατιέται..
Καλή σας απόλαυση.....
* Αφιερωμένο στο τουιτερ... *

----------------------------------------
Αφού η Αθηνά έφυγε από το σπίτι του Μιχάλη, πήγε σπίτι και πήρε την Μαργαρίτα να της πει τι έγινε..
" Έλα Μαργαρίτα μου.. Τι κάνεις;"
" Εε καλά είμαι Αθηνά, Εσύ; Σε ακούω πολύ πολύ χαρούμενη.. Τι έγινε; Είχαμε κάποια εξέλιξη; "
" Ναι, είχαμε.. Μου έκανε ερωτική εξομολόγηση.. Εγώ άρχισα να κλαίω, μου σκούπισε τα δάκρυα και με φίλησε..."
" Κι εσύ; Τι έκανες; Τον χαστούκισες πάλι... Ή ανταποκριθηκες;"
" Αχ Μαργαρίτα.. Αφέθηκα, ανταποκριθηκα μέχρι που ήθελε να με οδηγήσει στο κρεβάτι.."
" Ατσα, ο Μιχαλάκης.. Μπράβο στο αγόρι! Εσύ να φανταστώ τον έκοψες.. Δεν είσαι ακόμα γι' αυτά.. Να περάσει μήνας και θα δεις.."
" Ναι, ακριβώς αυτό.. Που το κατάλαβες;"
" Αθηνάααα, σε ξέρω.. Τόσα χρόνια είμαστε μαζί, διαβάζω τα λόγια σου, πριν καν μου τα πεις.. Να μην το αφήσεις όμως πολύ.. Να το ζήσεις! "
" Θα το ζήσω.. Το θέλω και θα το ζήσω.."
" Μπράβο σου ρε Αθηνά.. Αντε να φάμε τα δικά σου κουφέτα επιτέλους.. Και άσε το τι θα πει ο κόσμος.. Στην ανάγκη παντρευοσαστε στην Αθήνα και καλείς όσους θες εσύ.."
" Ααα, εσύ το προχωράς πολύ.. Μήπως θα κάνουμε και κουτσουβελα; Το είδες και αυτό;"
" Εγώ βλέπω μπροστά.. Όχι, παιδιά δεν είδα ακόμα, αλλά κι αυτά θα έρθουν με ένα τρόπο μαγικό στη ζωή σας.."
" Σε κλείνω γιατί εσύ θα μου βγάλεις κι άλλα.... 😂 Αντε τα λέμε!"
" Θα γίνουν όπως τα λέω.. Το καλοκαίρι, θα παντρευτειτε.. Αντε γειά.. Θα τα πούμε! Και που είσαι.. Ζηστο!"
" Σε κανένα μήνα μπορεί.. Είναι νωρίς ακόμα.."
" Να πας τώρα.. Ζηστο!"
" Ε ρε κόλλημα.. Όχι δεν θα πάω τώρα.. Θέλω να το σκεφτώ λίγο.."
" Καλά.... Όταν γίνει το μοιραίο, μην βιαστείς να πάρεις τηλ. Ζηστο για τα καλά.."
" Όταν γίνει το μοιραίο.. Ίσως υπάρξει άλλη κατάληξη.." και ανασηκώνει το γιακά από την μπλούζα της..
" Τι εννοείς;"
" Δε θα σου πω.. Θα σε αφήσω με την απορία!"
" Καλά, καλά.." Και κλείνει το τηλέφωνο..
Η Αθηνά πηγαίνει στο δωμάτιο της και πριν ξαπλώσει, βάζει κρέμα στα χέρια της και σκέφτεται τα λόγια του Μιχάλη..
" Θέλω να σε κάνω Δική μου.. Ολοδικη μου!"
" Θα το κάνω.." λέει και κλείνει τα μάτια της..
Το ίδιο πράγμα ακριβώς σκεφτόταν και ο Μιχάλης..
Την επόμενη μέρα το πρωί η Αθηνά έχοντας ξυπνήσει ευχάριστα μετά το όνειρο της.. Βλέπει ένα μήνυμα στο κινητό της..
" Καλημέρα Αθηνά.. Σε είδα στον ύπνο μου χθες βράδυ! Δε μπορούσα να ξυπνήσω.."
Χαμογελάει και του στέλνει και εκείνη..
" Καλημέρα Μιχάλη μου.. Κι εγώ σε σκεφτόμουν όλο το βράδυ.. Κι εγώ σε είδα στον ύπνο μου!"
Ο Μιχάλης, έμεινε να κοιτάει το μου... Η μέρα του ήταν ευχάριστη μετά από αυτό το μήνυμα της Αθηνάς.. Δεν της έστειλε να συναντηθούν γιατί ήξερε πως μετά από αυτό δεν θα κρατηθεί...
Έτσι την άφησε.. Μιλούσαν στο τηλέφωνο και βρισκοντουσαν κρυφά και ζούσαν " Τον Έρωτα τους" κρυφά από όλους όμως! Δεν την πίεσε... Την άφηνε να αφεθεί μόνη της.. Να τον οδηγήσει εκείνη στο κρεβάτι..
Έτσι και έγινε....
..................................
Έχει περάσει περίπου ένας μήνας.. Ο Μιχάλης έχει ετοιμάσει δείπνο για δύο στο σπίτι του.. Και την περιμενει όλο χαρά.. Η Αθηνά του χτυπάει την πόρτα...
" Καλησπέρα... Πέρασε μέσα!"
" Καλησπέρα.. Τι είναι όλα αυτά που έχεις ετοιμάσει; Τι σκοπεύεις να κάνεις;"
" Δεν σου λέω... Θα δεις!" και της ανοίγει την καρέκλα για να κάτσει, κάθεται και εκείνος δίπλα της και της φιλάει το χέρι..
" Είναι όλα πολύ όμορφα.. Κι εσύ είσαι ακόμα πιο όμορφος.."
" Αθηνά.. Να φοράς συχνά μπλε.. Φωτίζουν τα μάτια σου.."
Και της χαϊδεύει το μάγουλο...
Ενώ η Αθηνά έπινε το κρασί της.. Την σήκωσε και την πήρε αγκαλιά.. Το ποτήρι έπεσε κάτω και έγινε θρύψαλα..
" Ωχ... Χίλια συγνώμη! Το έσπασα.."
" Δεν πειράζει μωρέ... Ένα ποτήρι είναι, είσαι πάρα πολύ όμορφη..." και τα χείλη τους ενώνονται μονομιάς.....
" Κι εσύ είσαι πολύ όμορφος.."
Και την οδηγεί στο κρεβάτι ενώ φιλιούνται..
......................................
Ακολουθεί ερωτική σκηνή.. Συνεχίζετε με δική σας ευθύνη!
Καλή σας απόλαυση..😂💕🙈
.............................................
Της βγάζει σιγά, σιγά την μπλε υπέροχη φόρμα που ταίριαζε με τα μάτια της και συνεχίζει να την φιλάει στο λαιμό.. Εκείνη αφηνόταν στα χάδια του και στα φιλιά του μέχρι να της δώσει το ελεύθερο να κάνει κι εκείνη το παιχνίδι της...
Αφού βγήκε η φόρμα και την είχε απέναντι του γυμνή, ξεκίνησε να της χαϊδεύει τα μαλλιά, κατέβηκε στο λαιμό και μετά στο στήθος της.. Εκείνη του ξεκουμπωνε το γαλάζιο πουκάμισο του που βρέθηκε στο πάτωμα τελείως μαγικά και μετά του ξεκουπωσε το παντελόνι.. Τον φιλούσε στα χείλη...
" Σου πάει το γαλάζιο... Ταιριάζει με τα μάτια σου" του λεει και του χάιδευε τα μπουκαλάκια του..
Την άφησε απαλά στο κρεβάτι και έπεσε από πάνω της...
Στόχος του ήταν τα λόγια ενός τραγουδιού...
" Είσαι πανέμορφη Αθηνά μου.." και άρχισε να την φιλάει στο λαιμό, ενώ κατέβαινε στο στήθος της.. Συνέχιζε πιο κάτω... Έφτασε κοντά στην περιοχή της όπου και έμεινε.. Άρχισε να την χαϊδεύει ανάμεσα στα μπούτια της, και να την φιλάει.. Το χέρι του ήταν έτοιμο να χαϊδέψει την περιοχή της... Εκείνη έμπλεκε τα χέρια της στα μαλλιά του και δαγκωνόταν επειδή την είχε φτάσει στα όρια της... Αφού την έφτασε για τα καλά στα ορια της και δεν την άφησε να κάνει παιχνίδι... Προσπάθησε με πολύ γλυκό και απαλό τρόπο να μπει μέσα της.. Έτσι εισχώρησε το μόριο του μέσα της και άρχισε να μπαινοβγαινει αργά.. Εκείνη τον φιλούσε στο λαιμό ενώ είχε ανοιχτά τα μάτια της για να βλέπει τα μάτια του.. Τα χέρια της μπλεκόντουσαν στα υπέροχα μπουκαλάκια του και αργά αργα κατευθυνοντουσαν προς την πλάτη του όπου και άφηνε μικρές χαρακιές από τα νύχια της..
Ενώ τα κορμιά τους είχαν γίνει ένα και της έπιανε το στήθος, την φιλάει στη μύτη και της λέει..
" Απόψε Είσαι Ολοδικη Μου..!"
" Το κατάφερες.. Με έκανες δική σου.. Ολοδικη σου.."
Και τα χείλη τους ενώθηκαν...
" Σε αγαπάω.."
" Κι εγώ σε αγαπάω.." της λέει και προσπαθεί να τελειώσει μέσα της.. Την φιλάει στα χείλη... Και την ακούει να λέει..
" Αααααχχ!........"
" Συγγνώμη αν σε πονεσα... Δεν το ήθελα!"
" Σκασε, δεν είπα κάτι τέτοιο.. Σε αγαπάω...." και του κλείνει το στόμα με ένα φιλί..
" Αθηνά μου...... Σε λατρεύω!" και βγαίνει από μέσα της απαλα...
.....................................................
Τέλος ερωτικής σκηνής..
......................................................
Ξάπλωσε δίπλα της.. Της έπιασε το χέρι, το έφερε στο στόμα του, το φίλησε και σηκώθηκε..
" Που πας; Γιατί φεύγεις;" λέει η Αθηνά που μόλις είχε κλείσει τα μάτια της..
" Ηρεμησε.. Δεν σε αφήνω.." της λέει και την χαϊδεύει τα μαλλιά..
" Ναι, αλλά φεύγεις.. Με αφήνεις, να κρυώνω.."
" Θέλω να σου δώσω αυτό..."
" Τι είναι αυτό;"
" Άνοιξε το και δες.. Και τι είπες; Κρυώνεις;"
Η Αθηνά ανοίγει το κόκκινο κουτάκι και βλέπει μια καρδιά.. Και βάζει τα κλάματα..
Τότε ο Μιχάλης την παίρνει αγκαλιά, της σκουπίζει τα δάκρυα και την τυλίγει με τα χέρια του πάνω του..
" Τι όμορφο που είναι... Σε ευχαριστώ.."
" Εγώ σε ευχαριστώ.. Θέλω να έχεις την καρδιά μου και να ξέρεις πως ο Ιάκωβος χάρη σε εμένα θα σε προσέχει.."
" Την έχω την καρδιά σου Μιχάλη μου.. ❤️"
" Αυτό το μου σου... Θες να σου το φορέσω;"
" Ναι... Σε αγαπάω..." και γυρνάει και του δίνει ένα γλυκό φιλί στο στόμα..
" Κι εγώ σε αγαπάω Αθηνά μου.. Θέλω να σε κάνω γυναίκα μου.. Θέλω να είσαι στο πλάι μου, ως η κυρία Οικονομεα με τιμή..."
" Μου κάνεις πρόταση γάμου; Πρέπει να ζητήσεις το χέρι από την Μαμά μου... Αυτή βέβαια θα σου πει να με πάρεις ολόκληρη αλλά εσύ ξεκίνα απ το χέρι.. " του λέει και γελάει..
" Κατά κάποιο τρόπο ναι... Δεν έχω το θάρρος να ζητήσω το χέρι σου από την μητέρα σου.. Είμαι ντροπαλός.."
" Έχω ένα σχέδιο... Θα το οργανώσουμε παρέα... Τώρα όμως θα με πάρεις αγκαλιά, αφού μου φορέσεις αυτό που είναι πανέμορφο και ύστερα θα κοιμηθούμε..."
" Αθηναααα... Δεν μου είπες κάτι..." ενώ προσπαθεί να κουμπώσει το κόσμημα που της πήρε...
" Τι δεν είπα πάλι η αθεόφοβη;"
" Ότι με αγαπάς..." της ψιθύρισε στο αυτί κάνοντας την να νιώσει την ανάσα του, ενώ κατεβαινε στο λαιμό της και την δάγκωνε απαλά..
" Σε αγαπάω.. Δεν θέλω να σε χάσω.." και γυρνάει τον ξαπλώνει στο μαξιλάρι και τον φιλάει στο στόμα..
" Θέλεις δεύτερο γύρο;" και την γαργαλάει στα πλευρά..
" Όχι, όχι..." λέει γελώντας η Αθηνά αλλά με μια του κίνηση την γύρισε από κάτω και ξεκίνησαν ένα δεύτερο γύρο..
" Μηηη..... Μηηηηη..."
" Τι μηη;"
" Μην σταματάς να με φιλάς.... Σε αγαπάω..."
" Κατάλαβες τι έγινε; Έγινε η ζωή μου πια δική σου..."
" Και η δική μου δική σου.."
" Σε αγαπάω γαμωτο..."
Και κύλησαν και πάλι κάτω από τα σεντόνια... Μετά κοιμήθηκαν αγκαλιά και ονειρευοντουσαν το μέλλον τους... 💕💕
Την κοινή τους ζωή μαζι...
[.. Ξέρετε συννεφάκι από πάνω που ονειρεύονται.. Παιδιά γάμους και δεν συμμαζεύεται..]
__________________________

Τέλος...

Ήρθε και το 4ο μέρος... Ελπίζω να σας αρέσει και να το απολαύσετε όπως το απόλαυσα κι εγώ... 🤭
Αν σας αρέσει αφήστε την ψήφο σας και στείλτε το και σε άλλους να γίνουμε πολλοί!!
Σας ευχαριστώ για την στήριξη...

Θα το ξεχνούσα...
Έχω κάτι φωτογραφίες... 😂

Η ολόσωμη φόρμα της Αθηνάς..

Και το δώρο του Μιχάλη στην Αθηνά

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Και το δώρο του Μιχάλη στην Αθηνά.. ❤️

Το τραγούδι που είχε στο μυαλό του ο Μιχάλης

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Το τραγούδι που είχε στο μυαλό του ο Μιχάλης.. 🙈

" Η Εισαγγελική Καψούρα"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora