Οι μέρες κυλούσαν και ο Πότης αποφάσισε να κάνει μια μουσική βραδιά στο καφενείο του..
Ήταν όλοι καλεσμένοι και μπορούσαν να αφιερωσουν τραγούδια..
Όλοι ήταν εκεί απλά περίμεναν την Αθηνά με τα μικρά για να ξεκινήσουν...
Η Αθηνά έφτασε και έκατσε σε μια ακριανη καρέκλα για να βάλει το καρότσι του μικρού Ιάκωβου και να τον κουνάει...
Οι αφιερώσεις ξεκίνησαν.. Όλοι αφιέρωσαν αγαπημένα τραγούδια στους αγαπημένους τους εκτός από τον Ιάκωβο..
Σηκώθηκε από την καρέκλα του πήγε στον Πότη και του ψυθηρισε στο αυτί το τραγούδι που ήθελε να αφιερώσει και σε ποιον...
Τότε ο Πότης λέει..
"Αυτό το τραγούδι είναι αφιερωμένο στην Αρχόντισσα μας από τον Ιάκωβο της.. ❤️"
Η Αθηνά πριν καν αρχίσει να τραγουδάει ο Πότης άρχισε να κλαίει...
Το τραγούδι ξεκίνησε και η Αθηνά κοιτώντας μια τον ουρανό και μια τον Ιάκωβο της κατέβασε το βλέμμα της και ψέλλισε..
" Με αγαπάει ακόμα... "
Το ρεφρέν το τραγουδούσαν όλοι μαζί..
" Πως εγώ αγαπώ μία,
μία μόνο μία
και στον κόσμο καμία
άλλη δε ζητώ.
Είναι μια αδυναμία,
μία μόνο μία
και στον κόσμο καμία
άλλη δε ζητώ..."
Η Αθηνά έχει βάλει τα κλάματα και τα μάτια της είναι υγρά!
Ο Ιάκωβος πηγαίνει και κάθεται δίπλα της..
Της σηκώνει το πρόσωπο και της λέει..
" Αθηνά μου; Τι έχεις και κλαις; Δεν θελω αυτά τα υπέροχα μάτια να κλαίνε... Σήκω! " και της πιάνει το χέρι για να την σηκώσει..
" Που με πας;" του λεει με απορία..
" Θα δεις..." και κλείνει το μάτι στον Πότη..
Ο Πότης με την Άννα φεύγουν και δίνουν το μικρόφωνο στον Ιάκωβο..
Τότε ο Ιάκωβος αρχίζει..
" Έλα κοντά μην κάνεισ πίσω
Το χέρι κράτα μου στα σκοτεινάΈλα κοντά να σου μιλήσω
Γι' αυτά που μέσα δεν χωράνε πια... "
Και την βάζει να κάτσει δίπλα του για να συνεχίσει..
Η Αθηνά με δάκρυα πάλι στα μάτια, άρχισε να τραγουδάει..
" Να με προσέχεις
Γιατί έχω πέσει χαμηλά έχω πέσει χαμηλά
Μάτια μου γλυκά να με αντέχειςΝα με προσέχεις
Μέχρι να σηκωθώ ξανά
Λίγο ακόμα μοναχά
Μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
Να με προσέχεις.." και του χαμογέλασε ενώ του κράτησε το χέρι σφιχτά!
Αφού το είπαν όλο στο τέλος έδωσαν ένα φιλί και βούτηξε την Αθηνά να φύγουν..
Πήγαν λίγο πιο έξω από το καφενείο του Πότη και η Αθηνά του λέει..
" Τι κάνεις χριστιανέ μου; "
" Πάμε να φύγουμε πριν μας πάρουν με τις πέτρες.. Δε ξέρεις πόσο το ήθελα!! "
" Μισό να πάρω τα πράγματα μου και να πω στο Μάνο να κρατήσει τον Ιάκωβο και στην Μαργαρίτα την Φιλιω.."
" Ο Ιάκωβος εδώ είναι.."
" Δεν εννοώ εσένα... Τον γιο μου λέω.. Αλλά ξέχασα για εσένα είναι ο Άγγελός... Πάω και έρχομαι... " και του δίνει ένα πεταχτο φιλάκι..
" Σε περιμένω... Μην αργήσεις! " και της χαιδεψε τα μαλλιά..
" Δεν θα αργήσω... Έχεις το λόγο μου! "
Μπαίνει μέσα παίρνει την τσάντα της και λέει..
" Μάνο μου... Μπορείς να πάρεις τον Ιάκωβο σπίτι σου και εσύ Μαργαρίτα την Φιλιω; "
" Ναι, Αθηνά... Αλλά γιατί;"
" Μόλις με ειδοποίησαν έχω ένα επαγγελματικό ραντεβού και δεν μπορώ να το χάσω..."
Πετάγεται η Μαργαρίτα...
" Επαγγελματικό Ραντεβού το λέμε τώρα ξαδέρφη... Μάλιστα! "
" Σταμάτα εσύ αμέσως... " και την σπρώχνει με τον αγκώνα της..
" Μαμά... Που θα πας; Δε θέλω να μείνω με τη θεία Μαργαρίτα.. "λέει η Φιλιω
" Πρέπει να φύγω κοριτσάκι μου.. Δεν θα αργήσω! "
" Δεν σε πιστεύω.. Θα αργήσεις! Γι αυτό με φορτώνεις στην θεία και τον αδερφούλη μου στο Μάνο "
" Τι αντίδραση είναι αυτή τώρα; Όταν γυρίσω θέλω να κάνουμε μια συζήτηση... "
" Ξέρω που θα πας κι εγώ δεν συμφωνώ.... "
" Δεν θα σε ρωτήσω... Και θέλω αύριο να σκεφτείς το τρόπο που φέρεσαι αυτή τη στιγμή... "
" Καλά... " της λέει και κάνοντας της μούτρα έκατσε στην καρέκλα της..
Η Μαργαρίτα κλείνοντας της το μάτι της λέει..
" Να περάσεις καλά.... Και να του δώσεις πολλά φιλιά... "
" Δεν παίζεσαι ρε πειραχτήρι! " λέει γελώντας και φεύγει....
Πηγαίνει στον Ιάκωβο που ήταν λίγο πιο κάτω από το καφενείο..
" Συγγνώμη που άργησα αλλά είχα μια άσχημη αντίδραση από την Φιλιω..."
" Αθηνά μου... Λογικό το βλέπω να αντιδράσει έτσι, έφυγε ο πατέρας της και εσύ αντί να είσαι δίπλα της, φεύγεις μαζί μου αλλά θέλω να σε βλέπω..."
" Κι εγώ θέλω να σε βλέπω Ιάκωβε γι αυτό αυτή τη στιγμή είμαι εδώ... Δεν θα αφήσω κανέναν ακόμα και την κόρη μου να μου χαλάσει αυτή τη βραδιά... Πάμε; " και του πιάνει το χέρι..
" Το λες αλήθεια; Θες να φύγουμε; "
" Ναι... Δεν ξέρεις πόσο πολύ το θέλω! "
Μπήκαν στο αυτοκίνητο και πήγαν στο σπίτι του..
Ο Ιάκωβος άνοιξε την πόρτα και η Αθηνά μπήκε μέσα..
Κοντοσταθηκε στην πόρτα και ο Ιάκωβος την έσπρωξε απαλά στον τοίχο.. Την φυλάκισε με τα χέρια του και πλησιάζοντας στο λαιμό της της λέει..
" Τι λες; Έπεσαν οι αντιστάσεις;"
" Θεωρώ πως ναι.." του λέει και είναι έτοιμη να γευτεί τα χείλη του.. Κλείνει τα μάτια της και περιμένει..
Εκείνος δεν την φίλησε παρά μονάχα άγγιξε τα γενιά του στον γυμνό λαιμό της... Και την πήρε αγκαλιά.. Εκείνη τύλιξε τα χέρια της στο λαιμό του και περπατώντας πήγανε αγκαλιά στο δωμάτιο του Ιάκωβου και φιλώντας την προσπάθησε να την ρίξει στο κρεβάτι..
"Μου έλειψες πολύ Αθηνά μου.." και την έριξε σιγά σιγά στο κρεβάτι ενώ εκείνος έβγαλε την μπλούζα του..
.............................................................
Ακολουθεί ερωτική σκηνή.. Συνεχίζετε την ανάγνωση με δική σας ευθύνη.. 🙈🙈
Μην πείτε ότι δεν ενημέρωσα!
.................…........................................
Ξαπλωσε πάνω της και ξεκίνησε να της λύνει τα κορδόνια από την φόρμα... Όταν αυτή έπεσε κάτω της την έβγαλε προσεκτικά και την άφησε να πέσει στο πάτωμα..
Πριν της βγάλει το σουτιέν ξεκίνησε να της αφήνει αχνά σημάδια στο λαιμό.. Ανέβηκε ξανά στα χείλη της και τα φίλησε με τόσο πάθος που η Αθηνά του κόντευε να πνίγει.. Με μια κίνηση τον γύρισε από κάτω και έβγαλε το σουτιέν της... Σηκώθηκε στα γόνατα της κοντά στο όργανο του..
"Χμμμ... Ωραία θέα αλλά δεν θα σε αφήσω!"
Και την ξαναγύρισε από κάτω.. Σειρά τώρα είχε το στήθος της.. Πήρε το ένα της στήθος και άρχισε να το φιλάει με πάθος... Δάγκωνε τις ρωγες της και η Αθηνά άναβε ολοένα και περισσότερο.. Περίμενε να κάνει κίνηση... Για να του πει μια φράση.....
Εκείνος αφού έπαιξε με το στήθος κατέβηκε στην κοιλιά της άρχισε κι εκεί να την κάνει να ανάβει.. Της δάγκωσε το εσώρουχο και το κατέβασε... Αφού το έβγαλε και έβγαλε και το δικό του, ξεκίνησε ένα μικρό βασανιστήριο για την Αθηνά του..
Την φιλουσε ανάμεσα στα πόδια της με κύριο στόχο την περιοχή της... Ήθελε να την φέρει στην τελειότητα!!
Όταν η Αθηνά συνειδητοποίησε ότι ήταν έτοιμος να μπει μέσα της, τον έσπρωξε ελαφρά και του είπε..
" Ιάκωβε... Δεν έχει ξαναγίνει! "
" Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά.. Αφέσου!" και της έκλεισε το στόμα με ένα φιλί..
Ενώ μπήκε μέσα της, ξεκίνησε να την φιλάει στο λαιμό και στο στήθος όπου της άφηνε μικρές δαγκωνιές... Πάνω στο πάθος ο Ιάκωβος της ξαναείπε..
" Μου έλειψες Αθηνά μου... "και τα φιλιά του γινόντουσαν πιο παθητικά και κτητικα... Ήθελε να την κάνει δική του και το κατάφερε...
Η Αθηνά είχε τυλίξει τα πόδια της στη μέση του και με τα χέρια της τον γρατζουνούσε στην πλάτη ενώ με τα χείλια της τον φιλούσε στο λαιμό... Ένα απότομο
" Ααααχ.. Κι εμένα μου έλειψες πολύ Βο μου" βγήκε από το στόμα της και ο Ιάκωβος άρχισε να γελάει ενώ μπαινοεβγαινε αργά για να μην πονέσει το κοριτσάκι του.. Λίγο πριν τελειώσει μέσα της, θέλησε να ξαναρχίσει το γλυκό βασανιστήριο για να την φτάσει στα όρια της...
Τελείωσε μέσα της και έπεσε απαλά πάνω της εξαντλημένος..
.......................................................
Τέλος ερωτικής σκηνής.. 🤭🤭🤭
.........................................................
Την γύρισε στο πλάι να τον κοιτάει στα μάτια και της έδωσε ένα φιλί...
" Σε αγαπάω μάτια μου....."
" Κι εγώ... Πολύ! Μην με αφήσεις από την αγκαλιά σου..."
" Στο ορκίζομαι... Δε θα σε αφήσω!" και ένωσε το χέρι του με το χέρι της..
Την εσφιξε στην αγκαλιά του και της χαιδευε τα μαλλιά όλο το βράδυ.. Η Αθηνά του κοιμήθηκε, εκείνος έμεινε ξύπνιος όλο το βράδυ και την κοιτούσε...
Το πρωί την άφησε να κοιμηθεί και πήγε να ετοιμάσει πρωινό..
Της έβαλε ένα τριαντάφυλλο στο μαξιλάρι και της άφησε ένα σημείωμα..
" Καλημέρα.. Περίμενε εδώ! Ερχομαι.. Ιάκωβος"
Πήρε το τριαντάφυλλο το μύρισε, χαμογέλασε και σηκώθηκε στην πλάτη του κρεβατιού ώσπου μπήκε ο Ιάκωβος με ένα δίσκο και πάνω όλα τα καλούδια του κόσμου...
" Ορίστε το πρωινό σας ωραία μου κυρία.."
" Βλέπω λιτό πάλι το πρωινό.. Έχεις βαλθεί να με παχυνεις δεν εξηγείται.."
Την πλησιάζει και της δίνει ενα φιλί στο λαιμό..
" Θέλω να σε έχω μην στάξει και μη βρέξει..."
" Μάλιστα.." και πήρε να φάει την φρυγανιά που είχε πάνω μαρμελάδα φράουλα...
Η Αθηνά πασαλειφτηκε επίτηδες για να δει τι θα κάνει..
Τότε ο Ιάκωβος πήρε τον δίσκο τον έβαλε στο κομοδίνο και ανέβηκε πάνω της...
" Μπορεις να κλείσεις λίγο τα μάτια σου;"
" Όχι.. Θέλω να βλέπω τα δικά σου..."
" Καλά.... Όπως θες!" και την ξαπλώνει στο μαξιλάρι..
Την έγλυψε απαλά γύρω από τα χείλη ώστε να πάρει όλη την μαρμελάδα στο στόμα του για να ενώσει τα χείλη του με τα δικά της με την μαρμελάδα...
Όταν το κατάφερε αυτό ένα γεμάτο πάθος φιλί ξεκίνησε με τις γλώσσες τους να ενώνονται ξανά και ξανά...
Τον έβαλε όπως όπως κάτω από τα σκεπασματα κι ενώ εκείνος την γαργαλουσε στα πλευρά ένας πρωινός ερωτικός κύκλος ξεκίνησε...
Η Αθηνά περνούσε τόσο ωραία που είχε ξεχάσει ότι έπρεπε να πάει να πάρει τον Ιάκωβο από το Μάνο και την Φιλιω από την Μαργαρίτα ώστε να συζητήσουν...
Έτσι όταν συνειδητοποίησε ότι μεσημεριασε.... Τον φίλησε, ντύθηκε και ήθελε να φύγει σαν την κυνηγημένη...
" Μείνε λίγο ακόμα... Θα σε πάω εγώ σπίτι να αλλάξεις!!"
" Καλά... Θα μείνω, περνάω τόσο όμορφα μαζί σου..." και του δίνει ένα φιλί..
" Αθηνά μου, να σε ρωτήσω κάτι;"
" Ότι θες... Εξάλλου τα ξέρεις όλα, δε σου έχω κρύψει κάτι..."
" Είπες περνάς τόσο όμορφα μαζί μου.. Με τον Μιχάλη δεν; "
" Κοιτα, στην αρχή περνούσα ωραία.. Έδειχνα να το θέλω άλλα μετά τον Ιάκωβο δεν.... Είχα καιρό να νιώσω τόσο όμορφα.. Σε ευχαριστώ!" και του χαιδεψε το μάγουλο...
" Κι εγώ... Καιρό είχα να κοιμηθώ αγκαλιά με μια τόσο όμορφη γυναίκα δίπλα μου.. " και της φίλησε το χέρι...
" Δεν κοιμήθηκες όμως όλο το βράδυ... " του είπε κάπως με παράπονο..
" Που το ξέρεις; Όντως δεν κοιμήθηκα... "
" Ξύπνησα σε κάποια φάση και σε είδα που με κοιτούσες και μου χαιδευες τα μαλλιά... Ήταν το καλύτερο χάδι.... "
" Θα στο κάνω κάθε βράδυ...."
Και την πήρε και την ξάπλωσε στα πόδια του...
" Σε αγαπάω Ιάκωβε μου!"
" Κι εγώ γαλανοματα μάγισσα μου... "
Ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο της και ο Ιάκωβος αμέσως το σκούπισε..
" Εηηη.. Γιατί κλαις τώρα; "
" Είναι δάκρυα χαράς... " είπε και σηκώθηκε...
..............
Μια ώρα μετά περίπου η Αθηνά έχει πάει σπίτι της και έχει κάνει μπάνιο.. Άλλαξε ρούχα για να μην δώσει στόχο, πήγε πρώτα στο Μάνο να πάρει τον μικρό και μετά στην Μαργαρίτα να πάρει την Φιλιω..
" Γεια σου ξαδέρφη... Μας θυμήθηκες; Πεθαίνω για λεπτομέρειες... Λέγε τι έγινε... Ομολόγησε τα όλα με λεπτομέρειες..."
" Μαργαρίτα.... Είσαι τρελή παιδί μου; Μπροστά στα παιδιά μου, θα κάνω αυτή τη συζήτηση; Θα σε πάρω τηλέφωνο να σου πω το βράδυ... Σε φιλώ και σε ευχαριστώ!! "
" Τι έκανε λέει.... Θέλω λεπτομέρειες..... "
" Θέλε... Εγώ σε αφήνω... Τα λέμε το βράδυ Μαργαρίτα! " και μπήκε στο αυτοκίνητο της για να φύγουν...
Γύρισαν στο σπίτι και έστρωσαν τραπέζι για μεσημεριανό εκεί έκαναν και την συζήτηση που ήθελε η Αθηνά..
Ο μικρούλης τις κοιτούσε και γελούσε ενώ στο καρεκλάκι του τα είχε κάνει όλα άνω κάτω.. Φώναζε μαμά, ποπιτο, λεια και ότι άλλη λέξη του ερχόταν..
Η Αθηνά ενώ μάλωνε την Φιλιω, γελούσε με τον Ιάκωβο...
Τα έβαλε να κοιμηθούν για μεσημέρι και η Αθηνά έκατσε στο καναπέ...
Δεν είχε ύπνο..... Έβαλε τα χέρια της στην κοιλιά της και μετά στο στόμα της... " Δε μπορεί να είμαι τόσο ευτυχισμένη.." και έκλεισε τα μάτια της.. Της ήρθαν όλες οι εικόνες που έζησε με τον Ιάκωβο της.... Ένιωσε να ξαναζεί όλα αυτά που έζησε..
.........................
Ήρθε το βράδυ, φόρεσε το νυχτικο της και άρχισε να βάζει τις κρέμες της...
Χτύπησε το τηλέφωνο της..
" Ακούω λεπτομέρειες... Μου είπες το βράδυ! Ξεκίνα.."
" Χριστιανή μου, πας καλά; Λυσαξες!"
" Λέγε.. Δε θα στο κλείσω αν δε μου πεις..."
" Ααα, δε θα σου τα πω απο το τηλέφωνο..."
" Με δουλεύεις τώρα..."
" Όχι, καθόλου" της είπε και άρχισε να γελάει..
" Λέγε μωρή και με έσκασες... "
" Έλα από εδώ.. Κερνάω λικέρ λιμοντσελο.. "
" Έφτασα......"
" Κοίτα πως κάνει για να μάθει λεπτομέρειες... Δε παίζεσαι ρε.... " και έκλεισε το τηλέφωνο..
Σε 10 λεπτά η Μαργαρίτα ήταν απ' έξω δεν χτύπησε κουδούνι για να μην ξυπνήσει τα παιδιά.. Της έστειλε μήνυμα να κατέβει να ανοίξει..
Πίνοντας λιμοντσελο έκατσαν μέχρι το πρωί να συζητούν για τον Ιάκωβο...
.........................................................Τέλος
Φτάσαμε αισίως στο τέλος του 16ου κεφαλαίου...
Συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά όσοι με ξέρετε έλειπα μια βδομάδα και δε μπορούσα να ανεβάσω..
Ελπίζω να σας αρέσει και να άξιζε η αναμονή..
Περιμένω τις ψήφους σας με το ✰
και φυσικά τα σχόλια σας!!!
Σας ευχαριστώ όλους για την στήριξη σας, είναι τιμή μου που μπαίνετε στο κόπο να τα διαβάζετε..Σας παραχωρώ τα τραγούδια..
1.
2.
3.
Η φόρμα που φορούσε η Αθηνά..
VOUS LISEZ
" Η Εισαγγελική Καψούρα"
Fantasy- Η Εισαγγελική Καψούρα - Το story διαδραματιζεται πάνω στον « Φιλικό Έρωτα» της Αθηνάς Νομικού και του εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα.. Η Αθηνά Νομικού ύστερα από την αποφυλάκιση της γύρισε στη Μάνη με αποτέλεσμα να ξαναφτιάξει και να ξαναξεκινησει...