Poczułam uginanie się materaca, otworzyłam oczy i poczułam, że Dylan położył się obok mnie.
- Dopiero teraz wróciłeś? - zapytałam zaspanym głosem.
- Nie chciałem cię obudzić, przedłużyło nam się - dotknęłam jego wargi, a on syknął. Poczułam pod kciukiem rozcięcie.
- Czemu masz rozciętą wargę? - zapytałam siadając.
- Nie przejmuj się tym kochanie, to nic takiego - powiedział kładąc dłoń na moim brzuchu.
- Nie denerwuj mnie Dylan - powiedziałam.
- Jest czwarta nad ranem, chodźmy spać - powiedział kładąc mnie na poduszki.
- Ale masz mi to wytłumaczyć - oznajmiłam.
- Oczywiście, teraz chodźmy spać - powiedział całując mnie w czoło, skinęłam głową i wtulając się w Dylana na ile mój brzuch mi pozwolił zamknęłam oczy zasypiając.
***
Obudziłam się niezbyt wyspana, Dylana nie było obok mnie, ale słyszałam hałasy w łazience więc Dylan pewnie tam był. Kiedy wyszedł spoważniałam.
- Masz jeszcze obite oko - oznajmiłam.
- Nie denerwuj się - powiedział, prychnęłam.
- Łatwo ci mówić, tłumacz się w tej chwili - powiedziałam, a on usiadł koło mnie.
- Cole przypadkowo mnie uderzył no i tak wyszło, zagoi się - oznajmił.
- Czy ty zawsze musisz oberwać? - zapytałam, złapałam go za żuchwę i oglądnęłam jego twarz.
- A tobie co się stało w dłonie? - zapytał łapiąc mnie za nadgarstki.
- Przypadkowo szklanka mi spadła i się rozbiła, chciałam zebrać szkło, ale trochę się pokaleczyłam - wyjaśniłam.
- Niezdara, opatrzyłaś to dobrze? - zapytał.
- Tak, co będziemy dzisiaj robić? - zapytałam.
- Mam dzisiaj kilka ważnych spraw do załatwienia więc nie będzie mnie - oznajmił.
- Naprawdę? - zapytałam przygnębiona.
- Naprawdę muszę to załatwić to ważne - oznajmił.
- Nie powiesz mi? - zapytałam.
- Dowiesz się za niedługo, ale myślałem też by powiedzieć im o płci dziecka, co ty na to? - zapytał.
- Możemy - oznajmiłam.
- Czyli wiemy co będziemy dzisiaj robić, zrobię nam śniadanie - oznajmił wstając.
- Ja też zejdę bo mam dość leżenia w łóżku - powiedziałam i podniosłam się ziewając.
- Na pewno? Wyspałaś się chociaż? - zapytał.
- Nie bardzo, ale czuje się okej - powiedziałam.
- To przez to, że cię obudziłem czy mała rozrabiała? - zapytał kładąc dłoń na moim brzuchu, otworzył szeroko oczy.
- Co? - zapytałam.
- Kopnęła mnie - zaśmiałam się.
- Zacznie się zabawa, a wracając do twojego pytania to trochę ty i trochę ona - oznajmiłam.
- Nie chciałem cię obudzić, ale masz czuły sen, zjedźmy na dół - powiedział, wstałam i wyszliśmy z pokoju, zeszliśmy na dół i weszliśmy do kuchni, usiadłam na krześle.
CZYTASZ
Let's fix that promise
AcciónIII Tom Trylogii ''Promise'' Tchórz to słowo które krążyło mi w głowie, ponieważ uciekłam od osób które dawały mi szczęście. Rozpoczęcie: 07.07.2023 Zakończenie:?