Masky

126 6 19
                                    

_Samler_ 'in isteği!

(Favori MH karakteriniz kim? Ben Jay ve Tim arasındayım... Jay ölünce bayağı bir ağladım.)


Merhaba! Ben Oyun!

Her bölüm bir karakter ve varsa o karakter hakkında bilgiler, resimler, videolar, çağırmalar ve daha ne bulabilirsem onu içerecek.

Cp Files Wiki'deki tüm karakteri tek tek koyacağım ve sizin istediklerinizi de koyacağım. Yani her karakteri söyleyebiliriz! Oc' de olur, canon olması şart değil.

İSTEK KARAKTER VERMEYİ UNUTMAYIN!

*BEN ÇEVİRMEDİM, GOOGLE ÇEVİRİ YAPTI

İNTERNETTEN KARAKTERLER HAKKINDA NE BULURSAM PAYLAŞACAĞIM, BEN SADECE HER ŞEYİN BİR ARADA OLDUĞU BİR SINIFLANDIRMA YAPMAK İSTİYORUM

HALKA AÇIK MALDIR! İSTEDİĞİNİZ GİBİ KULLANIN VE BİLGİLERİ YAYIN!*


Masky:

"Ben psikopat değilim!"

~Tim Wright.

"O bir yalancı!"

~Masky

Timothy Wright ana karakterlerden biridirkayıp oyunculardan biri olan ve ayrıca Masky karakterinin bir arkadaşıdırSık sık görünür ve bugüne kadar dizinin en gizemli karakterlerinden biridir. Dizide daha sonra meydana gelen bir olaylar zinciri nedeniyle Tim, sonunda ana bakış açısı haline gelir.

Masky, serideki en önemli olay örgüsü araçlarından biri olması ve tekrar eden bir karakter olmasıyla dikkat çekiyor. kavramının yaratılmasına yol açtı , ancak Masky'nin kendisinin (ne de ) vekil olduğu belirtilmiş olsa da. Masky'nin Operatör'e karşı aktif olarak çalıştığını, yani genellikle bir vekil olarak görülmeyeceğini belirtmekte fayda var. Masky, genellikle gizemli bir düşman olarak kabul edilir; ancak ve tarafından öldürülmekten kurtarmak için yaptığı eylemler aksini gösterebilir.

Giriş #55'e inanılacaksa, o zaman Tim, Operatör tarafından takip edilmiş olabilir ve diğer herkes, onunla ilişkisi nedeniyle tuzağa düşürülmüştür. Giriş #59'a inanılacak olursa, Tim'in bu kayda kadar Masky [bayılmalar nedeniyle] olayların hiçbirini hatırlamadığı gibi Operatör hakkında da herhangi bir bilgisi yoktu. 60.5 numaralı giriş, Tim'in çocukluğundan beri Operatör tarafından takip edilmiş olabileceğine dair ipuçları bile veriyor.

Giriş #85'te Alex, Tim'in dairesine sızar ve Tim saklanarak izlerken evin her yerine daha hafif yakıt püskürtür. Alex, evin yanmasından sağ kurtulması durumunda Tim'e onunla yüzleşmesi için meydan okur. Alex evi ateşe verirken Tim araba anahtarları ve hap şişesiyle evden kaçar. Tim, Alex'in ondan her şeyi aldığına göre artık hiçbir kısıtlaması olmadığını ve Alex'in peşine düşeceğini açıklar.

Giriş #86'da Tim, Benedict Hall'da Alex'le yüzleşir. Operatör müdahale eder ve onları çeşitli konumlara ışınlamaya başlar. Alex, öldürdüğü tüm insanları ve gerçek amaçlarını açıklar, ancak Brian'ın ölümünden Tim'i sorumlu tutar. Çeşitli yerlere nakledilirken, Alex'in arkasına gizlice girmeyi ve onu boynundan bıçaklamayı başarır. Alex, hastalığı bitirmek istiyorsa tanıdığı herkesi ve sonra kendisini öldürmesi gerektiğini söyler. Alex'i kan kaybından ölüme terk eder ve Tim bakmazken Alex'in vücudunun çoktan ortadan kaybolduğu gösterilir. Tim gülmeye başlar ve ardından kamerasını merdivenlerden aşağı düşürerek yere yığılır.

TÜM Creepypasta KarakterleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin