Annie the Black Eyed Child

20 3 0
                                    

Annie , hiçbir şeyden haberi olmayan insanları kandırarak onu evleri veya arabaları gibi kişisel alanlarına davet eden kara gözlü bir çocuktur. Bu görevi tamamlamak için bir hile kullanacak. Bu tür hilelere örnek olarak onun kaybolması ve kaçırılmaktan kaçmak için telefonunuzu kullanmak zorunda kalması gösterilebilir.

Bir kişinin kişisel alanına erişim izni verildikten sonra bundan sonra ne olacağı belli değil. Hafıza kaybı, ciddi kötü şans veya sağlığın ciddi şekilde azalması gibi birkaç teori var.

Bazıları, kara gözlü çocukların radyasyon yaydığını ve bunun da bu yaratıklarla karşılaşmanın yan etkilerini açıklayabileceğini söylüyor.


Ad Soyad: Annie

Güçler/Beceriler: Zihin Kontrolü ve Manipülasyon

Durum: Aktif

Türler: İblis

Cinsiyet: Dişi

Hobi: Seyahat etmek, Keşfetmek, İnsanlara Eziyet Etmek ve Gözlemlemek.

Hedefler: Hiçbir şeyden haberi olmayan insanları onu kişisel alanlarına davet etmeleri için kandırıyor

Saç rengi: Siyah

Göz rengi: Hiçbiri


Kişilik:

Daha çok sessiz tarafta. Annie empatiden yoksundur ve en çaresiz şeyin mücadele etmesini ve ölmesini izler.

Dış görünüş:

Annie'nin teninde grimsi bir renk tonu var. İnsanların ona güvenme olasılığını artırmak için masum görünen kıyafetler giyiyor.

Gerçekler:

En sevdiği hayvan kurbağadır.

Yaratıcısı Amyhip'tir.

Olumlu Özellikler : Uyarlanabilir, Sadık, Sakin ve Akılcı.

Olumsuz Özellikler – Kibirli, Zalim, Düzenbaz, Sinsi, Sessiz ve Bağlılık Sorunları.

Korkular - Tuzağa Düşmek, Avlanmak, Küçük Alanlar, Slenderman (ve Vekilleri), birine fazla bağlanmak.


Resmi:

Resmi:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TÜM Creepypasta KarakterleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin