Durum: CPOC
Alma Winston, gece bilinmeyen bir kişi tarafından öldürülen bir kızın adıdır. Ölümden sonra ruhunun hala Dünya'da olduğunu öğrendiğinde, onu canından eden kişiden intikam almak için yola çıkmaya karar verdi.
Ad Soyad: Alma Winston.
Takma ad:
Son kurban.
İntikamcı kız.
Akrabalar:
Anne ve baba (hayatta).
Erkek ve kız kardeşler (hayatta).
Büyükanne ve büyükbaba (hayatta).
Amca ve teyze (hayatta).
Kuzen (canlı).
Meslek: Çiftçi (eskiden).
Güçler/Beceriler:
Havaya yükselme.
İzinsiz girme.
Tele ulaşım.
Sahiplik.
Düşük telekinezi.
Silah kullanma.
Durum: Ölümsüz.
Türler:
İnsan (eskiden).
Ruh.
Hobiler:
İnsanları takip etmek.
Gerçek suç videoları veya belgeselleri izlemek.
Hedefler: Onun katilini bulun.
Makarna Türü: İntikamcı ruh.
--------
Dış görünüş:
Alma'nın sarı saçları, mavi gözleri ve açık teni var; bunların hepsi ölümünden sonra rengi atmış; bundan önce renkleri "canlıydı". Saçları pembe bir bantla bağlanmıştı.
Açık mavi kemerli ve açık mavi sandaletli, büyük, beyaz bir uyku elbisesi giyiyor. Bunun üzerine pembe bir hırkası var.
Hem kıyafetlerinde hem de yüzünde kan akıyor ve boynunda kötü bir morluk var.
Kişilik:
Ölmeden önce Alma'nın çok sosyal ve nazik olduğu biliniyordu. Her zaman küçük kasabasındaki herkese yardım etmeye çalıştı. Aslında o sadece mutlu bir şekilde yaşayan genç, masum bir kızdı.
Artık ölümsüz bir ruh olarak Alma'nın kişiliği o kadar değişti ki geçmişini şimdiki haliyle tanımak zor olacak. Alma çok saldırgan, dürtüsel ve güvensiz bir varlıktır; bu onun kendi ölümünün travmasından kaynaklanıyor.
Ancak tüm öfkesinin altında üzüntü ve keder vardır. Ancak ağlamak yerine kendi öfkesine ve hedeflerine odaklanmaya karar verir.
Hikaye:
[Devam etmekte]
Güçler ve Beceriler:
Havaya yükselme.
İzinsiz girme.
Tele ulaşım.
Sahiplik.
Düşük telekinezi.
Silah kullanma.
Seviyor:
Çiftçilik.
Hayvanlar.
Güneşli günler.
Gerçek suç hikayeleri.
Beğenmedikleri:
Yağmurlu günler.
Onun katili.
Katilin hayranları.
Gerçekler.:
Alma Winston bir ev ödevi projesi için yaratıldı.
Orijinal tasarımında teninin gri olması, gözleri kırmızı olması ve kan görülmemesi vardı.
Alma Winston, OG-VickyLorelai tarafından yaratıldı.
BlackBullet235 tarafından hazırlanan şablon.
Resimler:
-
İstek karakter varsa yazın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜM Creepypasta Karakterleri
NonfiksiCreepypasta internette gezen korku hikayelerini içeren bir korku fandomu. ve Bu fandomda pek çok canon ya da oc karakter var! Bu kitap Cp wikiden ve internetten edindiğim bilgilerin Türkçe halini içerecektir İstek karakter yazmayı unutmayın!