Abell the Spirit:

30 2 12
                                    

Merhaba! Ben Oyun!

Her bölüm bir karakter ve varsa o karakter hakkında bilgiler, resimler, videolar, çağırmalar ve daha ne bulabilirsem onu içerecek.

Cp Files Wiki'deki tüm karakteri tek tek koyacağım ve sizin istediklerinizi de koyacağım. Yani her karakteri söyleyebiliriz! Oc' de olur, canon olması şart değil.

İSTEK KARAKTER VERMEYİN, BÖYLE DAHA GÜZEL- BİLİNMEYEN OCLERİ KEŞFEDİYORUM!

*BEN ÇEVİRMEDİM, GOOGLE ÇEVİRİ YAPTI

İNTERNETTEN KARAKTERLER HAKKINDA NE BULURSAM PAYLAŞACAĞIM, BEN SADECE HER ŞEYİN BİR ARADA OLDUĞU BİR SINIFLANDIRMA YAPMAK İSTİYORUM

HALKA AÇIK MALDIR! İSTEDİĞİNİZ GİBİ KULLANIN VE BİLGİLERİ YAYIN!*


Abell the Spirit:

"Beni hatırlıyor musun?"

-Abel

Durum: Cp OC

Abell the Spirit, Abell Collins veya sadece Abell, babası tarafından öldürülen küçük bir erkek ruhtur.

Ad Soyad: Abell Fin Collins

Takma Ad: 

Ruh Abell

Küçük Hayalet

Akrabalar:

Martin [kardeş]

İsimsiz Baba

Meslek: Çocuk Ruhu

Durum: Ölümsüz

Türler: Ruh/Hayalet

Hobiler: İnsanları korkut ve arkadaşlarıyla oyna

Hedefler: Babasından intikam alıyor

Pasta Türü: Sahiplenici ruh


Kökeni:

Abell Collins 1960 yılında İngiltere'de doğdu, mükemmel bir çocuktu ama iki kusuru vardı, gözleri kör ve ruh gibi kar beyazı bir tenle doğdu. Bay Collins'in iki oğlu vardı, Martin Collins ve Abell Collins, Martin, Bay Collins'in istediği en büyük ve mükemmel oğuldu. Bayan Collins, Abell'in doğumundan iki gün sonra öldüğü için Abell ve Martin'in hiç annesi olmadı. Bay Collins, görünüşü ve karısının ölümü nedeniyle Abell'den nefret ediyordu. Bay Collins bir gün eve sarhoş geldiğinde, küçük Abell'in yemeğine "özel" bir madde koymaya karar verdi.


Dış Görünüş:

Abell hayattayken fındık kahvesi saçları ve yumuşak beyaz gözleri vardı. Abell öldüğünde bir ağacın gövdesi gibi koyu kahverengi saçları vardı ve gözlerinin beyaz kısmı griye döndü ve her gülümsediğinde şeytani bir gülümsemesi vardı.


Kişilik:

Abell oldukça iyi biri, sessiz ve kitap okurken yalnız kalmayı seviyor! Kardeşinden ve babasından bahsedilmesinden nefret eder. Ona bağırmaya başladıklarında korkmuş, kaba. Sakin ortamlarda bulunmayı sever, böyle ortamlarda bulunduğunda kendini daha rahat ve mutlu hisseder. Kahverengi botları ve ortasında büyük bir yara izi olan bir bacağı var.

TÜM Creepypasta KarakterleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin