Nurse Ann

41 4 18
                                    

gogolunpaltosu098 'nin isteği!

Merhaba! Ben Oyun!

Her bölüm bir karakter ve varsa o karakter hakkında bilgiler, resimler, videolar, çağırmalar ve daha ne bulabilirsem onu içerecek.

Cp Files Wiki'deki tüm karakteri tek tek koyacağım ve sizin istediklerinizi de koyacağım. Yani her karakteri söyleyebiliriz! Oc' de olur, canon olması şart değil.

İSTEK KARAKTER VERMEYİ UNUTMAYIN!

*BEN ÇEVİRMEDİM, GOOGLE ÇEVİRİ YAPTI

İNTERNETTEN KARAKTERLER HAKKINDA NE BULURSAM PAYLAŞACAĞIM, BEN SADECE HER ŞEYİN BİR ARADA OLDUĞU BİR SINIFLANDIRMA YAPMAK İSTİYORUM

HALKA AÇIK MALDIR! İSTEDİĞİNİZ GİBİ KULLANIN VE BİLGİLERİ YAYIN!*

Nurse Ann:

Durum: CpOc

Ann Lusen Mia veya daha bilinen adıyla Hemşire Ann, kökeni gizemlerle örtülü kalan bir karakterdir. Öncelikle ölümsüz bir katil hemşire olarak biliniyor ve en tanınan kadın Creepypasta karakterlerinden biri olarak kabul edilebilir.

Ad Soyad: Ann Lusen Mia

Takma Ad:

Hemşire Ann

Ann

Akrabalar: Bilinmeyen

Meslek: Hemşire

Yetkiler/Beceriler: Bilinmeyen

Durum: Ölümsüz

Türler: İnsan

Cinsiyet: Dişi

Hobi: İnsanları öldürmek

Hedefler: Yolundan Geçen Herkesi Öldür

Pasta Türü: Psikotik Hemşire

Kökeni:

Hemşire Ann'in resmi bir köken hikayesi yok, bu yüzden geçmişi şu anda bilinmiyor .

Dış Görünüş:

Ann 20'li yaşlarında genç bir kadın, 1.70 boyunda ve omuzlarının hemen üzerine düşen kızıl saçları var. Zayıf ama kadınsı bir fiziği var. Cildi gri ve vücudunda çok sayıda dikiş var. boyun ve çene.Sağ gözü yokken sol gözü koyu kırmızı, gözlerinin altında koyu renkli halkalar var, boş olan göz çukurunu saçlarıyla kapatmış durumda.

Ana kıyafeti, uyluklarının üst kısmına kadar uzanan, pratik olmayan siyah deri bir hemşire üniforması, buna uygun siyah deri eldivenler ve siyah ayakkabılar. Ayrıca, elbisesiyle birlikte her ikisi de parlak kırmızı artı işareti gösteren bir hemşire şapkasının yanı sıra tıbbi bir maske takıyor.

The Life and Death adlı bir sanat eserinde Ann'in mandalina rengi saçlarının bir örgüyle geriye bağlandığı ve derisinin açık bir krem ​​​​tonu olduğu gösteriliyor. Üniforması siyah yerine beyaz ve ayrıca dikdörtgen şeklinde gözlük taktığı görülüyor. Bununla Ann'in eskiden insan olduğunu doğrulayabiliriz.

Kişilik:

Ann'in kişiliği ayrıntılı olarak anlatılmamıştır ve onun hakkında çok az şey bilinmektedir. Kaydedilebilecek tek bilgi, psikotik ve katil olmadan önce, geçmiş insan hayatında bir zamanlar utangaç ve şefkatli bir hemşire olduğudur. Ancak şimdi olduğu kişi haline geldikten sonra, saldırgan, bencil, çılgın bir hemşireye dönüşür ve önceki halinden tamamen farklıdır.

TÜM Creepypasta KarakterleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin