Anna

15 2 0
                                    


Ad Soyad:  Anna Schurks

Takma ad: Anna

Akrabalar: Yok

Meslek: Yok

Güçler/Beceriler:

Karanlığın içinden görmek

Uçmak

Nesnelerin havada kalmasına izin vermek

Duvarlardan geçmek

Kaybolup yeniden ortaya çıkabilmek

Durum: Merhum

Türler: Ruh/Hayalet

Cinsiyet: Dişi

Cinsel Yönelim: Aroace

Doğum Tarihi: 6 Haziran 1997

Ölüm Tarihi: 30 Temmuz 2014

Biyolojik yaşı: 17

Durum: Bekar

Din: Ateizm

Yükseklik: 6'1" (1,85 m)

Ağırlık: Yok, ölmeden önce 159 lb idi (72 kg)

Hobi: Öldüğü yerde karanlıkta dolaşmak (öldüğü yerden kaçamadığı için sonsuza kadar)

Sevdikleri: Terk edilmiş yerler, kediler, güzel hava ama bazen de yağmurlu günler

Sevmedikleri: Elektrik, rahatsız edilmek, köpekler (kedi insanıdır), parlak PARLAK ışıklar

Hedefler: Ağzını-gözünü kontrol etmeye çalışıyor (Devam ediyor)

Makarna Türü: Paranormal Varlık


Kökeni: 

Anna'nın yaratıcısı, çok fazla eleştiri aldığı için Anna'nın arka plan hikayesini yayınladıktan hemen sonra sildi. İnsanların şikayet etmesini önlemek için köken hikayesini kaldırdılar ve ayrıca Anna'nın gereksiz arka planı olmayan gizemli bir karakter olarak daha iyi durumda olduğunu belirttiler. Ancak yaratıcısı tarafından yazılan bir Creepypasta olan  "An Absence of Light"  hikayesinde yer alıyor .

Hikayesi:

Bir cumartesi akşamı, yaşlı bir kişinin onları terk edilmiş bir elektrik santraline girerken görmesi üzerine üç erkek çocuk tutuklandı.
Jan V., Kyle F. ve Lucius N. adlı üç çocuğa göre grupta dördüncü bir çocuk daha vardı ama arkadaşları Mark K. elektrik santralinde kaybolmuş olmalı.
Polis memuruna arkadaşları Mark'ı kaybetmeden önce şunu söylediler; orada da sarı başlıklı bir kız gördüğünden bahsetmişti.
Polis mekanı araştırdıktan sonra Mark'ın parçalanmış korkunç cesedini buldu.
Bir polis memuru, "Boğazının kesilmesi nedeniyle kan kaybından öldü" dedi.

"Derisinden parçalar eksikti, ayrıca bir gözü de eksikti."
Polis cinayeti gerçekte kimin işlediğini gösterecek hiçbir ipucu bulamadı;
baş şüpheliler üç gençti.

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -----------------------------


Dört kapüşonlu, genç oğlan eski, terk edilmiş bir elektrik santralinin önünde buluştu. Bir gün önce orada buluşmaya karar vermişlerdi çünkü adı Lucius olan çocuklardan biri orayı keşfetmek istiyordu. Yaşlarına göre sert olmalarına rağmen bu fikirden pek korkmuyorlardı. "Burayı tamamen kontrol etmeliyiz! Belki de hayaletlidir!" Lucius haykırmıştı.

TÜM Creepypasta KarakterleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin