ACE of SPADES

31 2 0
                                    

Merhaba! Ben Oyun!

Her bölüm bir karakter ve varsa o karakter hakkında bilgiler, resimler, videolar, çağırmalar ve daha ne bulabilirsem onu içerecek.

Cp Files Wiki'deki tüm karakteri tek tek koyacağım ve sizin istediklerinizi de koyacağım. Yani her karakteri söyleyebiliriz! Oc' de olur, canon olması şart değil.

İSTEK KARAKTER VERMEYİ UNUTMAYIN!

*BEN ÇEVİRMEDİM, GOOGLE ÇEVİRİ YAPTI

İNTERNETTEN KARAKTERLER HAKKINDA NE BULURSAM PAYLAŞACAĞIM, BEN SADECE HER ŞEYİN BİR ARADA OLDUĞU BİR SINIFLANDIRMA YAPMAK İSTİYORUM

HALKA AÇIK MALDIR! İSTEDİĞİNİZ GİBİ KULLANIN VE BİLGİLERİ YAYIN!*

ACE of SPADES:



Tam isim: Célestine Couture

Takma isim(ler):  

Büyücü (kasaba halkı tarafından)

Lanetli Olanın Kızı (Kasaba halkı)

Celíne (annesinin evcil hayvan adı)

Kartların Hanımı

Maça Ası

Akrabalar: 

Anastasie Couture - Anne (merhum)

Aelfric Couture- Baba (merhum

Meslek: Büyücü

Yetkiler/Beceriler: havaya yükselme

Durum: Canlı

Türler: İnsan

Cinsiyet: Dişi

Hobi: Dağıtıcı kartlar

Hedefler: Güçlerine hakim olmak için

Makarna Türü: Batıl inançlı katil


Hikayesi:

Günaydın, aşkım. Ben Célestine Couture, Büyücü, Kartların Hanımı, Maça Ası. Ölüm Kartı. Yıllar önce kasaba halkıma bıraktığım kartvizit.

Güney Fransa'daki kırsal Montrésor köyünde büyüyen genç bir kızdım. 1793 yılıydı, on beşinci doğum günümdü. On beş, köyümdeki bütün genç kadınların yakışıklı delikanlılarla evlilikten hevesle bahsettiği zamandı.

Ama ben değil. Asla evlenemezdim. Önce annemle benim, şimdi de yalnız benim dini olarak köyden ve kendi babamdan sakladığımız sırrı, laneti kimse öğrenemezdi. Annemin anılarına geri dönerken elimde damlayan bir tabakla küçük pencereden flört eden çiftlere baktım.

Benim lanetim annemin suçuydu ama bunun için onu suçlayamazdım. Bana hikayeyi düzenli olarak anlattı, hamile kaldığı her çocuğu nasıl kaybedeceğini. Ebe, onun Şeytan tarafından lanetlendiğini söyledi ve zavallı annemi doğurgan olmadığı için dışladı. Çocuk sahibi olmak için çaresizce son bir girişimde bulunan annem, yaşayan bir çocuğu olması için Şeytan'a yalvardı. Biri için her şeyi yapacağını söyledi.

"Herhangi bir şey?" Hep sorardım. Annem hep başını salladı ve derdi.

"Evet, Celine. Herhangi bir şey." Ve böylece doğdum. Kıvırcık siyah bukleleri ve mavi gözleri olan güzel bir kız bebek. Ya da annem hep öyle derdi. Her yönden tamamen normal bir bebek... biri hariç. Çok küçük yaşlardan itibaren, her şeyi yüzdürebilirdim. Bunu yürümeye başlayan çocukken hevesle uyguladım, kaç şeyi havaya uçurabileceğimi gördüm. Duygularıma cevap verdiler. Kısa süre sonra annem öfke nöbeti geçirip sırrımızı ifşa edeceğim korkusuyla evin dışındaki her kaprisime boyun eğmek zorunda kaldı.

TÜM Creepypasta KarakterleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin