Alice Slater

16 0 0
                                    


Çoğunun aksine o asla normal, ortalama bir kız olmadı.


Dış Görünüş:

En son önceki akıl hastanesinden kalma bir hastane kıyafeti giydiği, ellerinin etrafında bandaj olduğu ve ayakkabısız olduğu görüldü. 5'4 civarında olduğu söylendi. Soluk mavi, neredeyse gri gözleri ve uzun, kül rengi kahverengi saçları vardı. Görülenler, saçlarının bazen at kuyruğu şeklinde yapıldığını gördüğünü söylüyor ancak çoğunlukla aşağı doğru olduğunu bildiriyor. Çoğu gözlem geceleri ormanlık alanlarda rapor ediliyor.


Kişilik:

Her ikisi de uyuşturucu bağımlısı olan ebeveynleri, sonunda para bulmanın bir yoluna ihtiyaç duydular ve o da mükemmel bir fırsattı. Ona yaptıkları onu çok agresif ve depresyona soktu. Alice'in izole bir kişiliği vardı ve kimseyle konuşmayı sevmiyordu. Bu yüzden onun yerine kafasının içindeki seslerle konuşmaya karar verdi. Herkesten çok uzak ve mesafeliydi, neredeyse tamamen dilsizdi. Tek hobisi çizim yapmak ve resim yapmaktı ve her zaman da öyle olmuştu. Bu onun kaçışıydı. Alice, ailede görülen Şizofreni belirtilerini erken yaşlarda bile zaten taşıyordu. Derealizasyon, TSSB, Şizofreni ve şiddetli depresyon teşhisi konulduktan sonra o ölümcül gecede bir akıl hastanesine kaldırıldı.


Hikaye:

Herkes gibi o da acımasız bir dünyada doğdu. Anne ve babasının her ikisi de uyuşturucu bağımlısıydı ve bağımlılıklarını beslemek için maddi açıdan acı çekiyorlardı. Sonunda para kazanmak için başka bir yola ihtiyaç duydular... ve onun mükemmel bir fırsat olduğunu gördüler. Genç ve güzeldi, bu yüzden onu 12 yaşındayken fuhuşa sattılar, bu da onu olduğundan daha da yasa dışı hale getirdi. Bir daha güneş ışığını göremeyecek şekilde bodrumlarına kilitlendi. Işık gördüğü tek zaman ona yeni bir müşteri geldiği zamandı. Eskiden karanlıktan korkardı ama artık neredeyse rahatlatıcıydı. Karanlık, müşteri olmaması, acı olmaması, morarma olmaması, hiçbir şey olmaması anlamına geliyordu.

İğrenç ebeveynleri, bir sonraki müşteriye yetecek kadar enerjiye sahip olabilmesi için ona yiyecek getiriyordu. Ayrıca tüm müşterilerin koruma giymesini sağladılar, böylece herhangi bir hastalığa yakalanması önlendi. Yıllar geçti ve bu böyle devam etti. Olayın olduğu gece 15 yaşındaydı. Daha fazla dayanamadığı gece. Sonunda akıl sağlığının bozulduğu gece. O gece sahip olduğu müşteri özellikle tacizciydi. Hepsi öyleydi ama bu birinin ondan faydalanmasına son kez izin vermesiydi. Onu baştan çıkarmaktan başka seçeneği yoktu. Eğer anahtarları alır ve kilidini açarsa sonsuza kadar onun olacağına dair ona söz verdi. Buna inanmak onun için ne kadar aptalca olsa da sarhoştu ve bu yüzden ona inanmasını sağlamak zor değildi.

Kilidini açtıktan sonra bunun son kurbanı olacağını bilmeden ona baktı. Ona gülümsedi ama sadece birkaç saniye sonra üzerine saldırdı ve onu kendi elleriyle parçaladı. İşini bitirdikten sonra anne ve babasını bulmak için sessizce yukarı çıktı. Evin her yerine bakınca onları oturma odasının zemininde bayılmış halde buldu. En keskin bıçağı bulmak için mutfağa gitti ve daha sonra onu defalarca bıçaklamadan önce her ikisinin de boğazını kesti. Anne ve babasını öldürdükten sonra nihayet her türlü zarar ve işkenceden kurtulduğunu fark etti. Dışarıya koştu ve kaçmaya çalışırken düştü. Tamamen bayılmadan önce duyduğu son şey siren sesleriydi. Polis onu bulduktan sonra evin etrafını aradı ve zihinsel, fiziksel ve cinsel istismara uğradığına dair kanıtlar buldu.

Olay gecesinin ardından 2 gün sonra uyandığında kendini bir akıl hastanesinde, hastane önlüğünü giymiş ve tamamen tek başına bir odada buldu. Daha sonra onu bir hemşire karşıladı ve ona neden burada olduğunu ve neler olduğunu anlattı. Alice'e ayrıca şiddetli depresyon, TSSB, derealizasyon ve Şizofreni teşhisi konulduğu söylendi. Ayrıca parmaklarını kanayana kadar çiğneme sorunu vardı, bu yüzden bunun olmasını önlemek için ellerine bandaj koydular. Oradayken en az 3 kez intihara teşebbüs etti.

Bunun olmasını engellemeleri gerekirken akıl hastanesinde nasıl bunu yapabildiğini merak ediyor olabilirsiniz, ancak depresyonlu çocuklar oldukça yaratıcı olabiliyorlar. Üçüncü denemeden sonra, banyoda bile kendisinden 1,5 metre uzakta bir hemşirenin onu her zaman denetlemesini sağladı. Kaçmanın bir yolunu düşünüyordu ve sonunda bir plan düşündü. Sadece tuvalete gitmeyi isteyerek, sadece dönüp hemşirelerin kafasını lavaboya defalarca, nefes almayı bırakana kadar vurmak isteyerek kaçtı. Daha sonra üzerinde sadece kanlı hastane kıyafeti ve ellerindeki bandajlarla banyodan, hastanenin kapısından dışarı ve ormana doğru koştu.

Kafasındaki sesler ona olanların herkesin hatası olduğunu söylüyordu, bu yüzden artık kendisi gibi başkalarına da acı çektirmek istiyor. 'Kimse seni kurtarmadı. Peki neden onları güvende tutmalısınız?' Kimse onun hala hayatta olup olmadığını bile bilmiyor, ancak bazıları hala benzer görünüme sahip, aynı kıyafetleri giyen genç bir kızın çok benzer görüldüğünü bildiriyor. Onu ormandan size bakarken, saldırıyı planlarken mi, yoksa halihazırda sizin şehrinizde mi, sizin kasabanızda mı, yatağınızın altında mı, yoksa belki de şu anda pencerenizden size bakarken mi bulacağınızı asla bilemezsiniz. .

Gerçek gerçekçi bile değil. Öyleyse ne?

(Bu alıntıyı kullanırsanız bana (SuenoCatcher) teşekkür edin. Bunu kendim buldum. Şimdiden teşekkürler.)


Gerçekler:

Şu an itibariyle 15 yaşındadır.

Kanıt saklama konusunda çok yeteneklidir.

Kafasındaki sesler de zihninin tamamen bozulmasına katkıda bulunuyor.

Kurbanları çocuklardan ve gençlerden yetişkinlere ve yaşlılara kadar çeşitlilik gösteriyor.

Onun sloganı "Gerçeklik gerçekçi bile değil. Peki nedir?"

İstek varsa yazın!

TÜM Creepypasta KarakterleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin