Merhaba! Ben Oyun!
Her bölüm bir karakter ve varsa o karakter hakkında bilgiler, resimler, videolar, çağırmalar ve daha ne bulabilirsem onu içerecek.
Cp Files Wiki'deki tüm karakteri tek tek koyacağım ve sizin istediklerinizi de koyacağım. Yani her karakteri söyleyebiliriz! Oc' de olur, canon olması şart değil.
İSTEK KARAKTER VERMEYİ UNUTMAYIN!
*BEN ÇEVİRMEDİM, GOOGLE ÇEVİRİ YAPTI
İNTERNETTEN KARAKTERLER HAKKINDA NE BULURSAM PAYLAŞACAĞIM, BEN SADECE HER ŞEYİN BİR ARADA OLDUĞU BİR SINIFLANDIRMA YAPMAK İSTİYORUM
HALKA AÇIK MALDIR! İSTEDİĞİNİZ GİBİ KULLANIN VE BİLGİLERİ YAYIN!*
Abby:
Durum: Cp OC
Eski asker Abby, küçümsenmeyecek ve istismar edilmeyecek biri. Kötü tarafına geçen herkese ciddi zarar vermekten çekinmeyecektir.
Ad Soyad: Abi
Takma Ad: Abs (Styx tarafından kendisine verilen takma ad)
Akrabalar: Styx (eşi)
Meslek: Sözleşmeli Paralı Asker
Yetkiler/Beceriler:
Gelişmiş dayanıklılık
Gelişmiş hız
Durum: Canlı
Türler: İnsan
Cinsiyet: Dişi
Hobi: Styx'in yanında savaşmak
Hedefler: Styx'e sözleşmelerinde yardım et (devam ediyor)
Styx'i Koru (devam ediyor)
Pasta Türü: Kana susamış katil
Kökeni:
Abby bir zamanlar memleketinin ordusunda askerdi. Uzun yıllar çeşitli görevlerde görevlendirildi. Diğer askerlerin aksine Abby yaptığı şeyi seviyordu. Teröristlerle, hainlerle ve isyancılarla savaştı ve her dakikasını çok sevdi. Ama bu aynı zamanda onun istenmeyen ilgisini de çekti. Birkaç erkek asker onunla flört etmeye çalıştığında, Abby ilk başta nazik davrandı ve onlara ilgilenmediğini söyledi. Ancak üçü onu kendileriyle birlikte olmaya zorlayınca flört daha da kötüleşince, şiddet içeren yöntemlere başvurdu. Birinin burnunu kırdı, diğerinin göğüs kafesini parçaladı ve üçüncüsünü av tüfeğiyle öldüresiye dövdü. Bu eylemler, ona ordudan onursuz bir şekilde terhis edilmesini sağladı.
Ama Abby bunun onu durdurmasına izin vermeyecekti. Zamanının çoğunu herhangi bir tehlike belirtisi için evini izleyerek geçirdi.
Bir gün, birinin bir kadına bıçakla gizlice yaklaştığını ve onu bıçaklamak niyetinde olduğunu fark etti. Abby, suikastçıyı av tüfeğiyle hızla vurarak kadının dikkatini çekti. Kendisini Styx olarak tanıtan kadın Abby'ye teşekkür etti. Styx, Abby'ye paralı askerlik kariyerine katılma şansı verdi ve Abby bunu memnuniyetle kabul etti. Abby, Styx'in eğitimli bir paralı asker olduğunu ve ne yazık ki vefat eden başka bir paralı asker tarafından ele geçirildiğini öğrendi. Ayrıca Styx'in bir lezbiyen olduğunu da öğrendi. İkisi birkaç ay birlikte çalıştı, bu süre zarfında Abby, Styx'e aşık oldu. Bir gün Styx, Abby'ye çıkma teklif etti ve o da memnuniyetle kabul etti. Birlikte dışarıdayken Abby, duygularını Styx'e itiraf etti. Styx'in de aynı şekilde hissetmesi ve onu öpmesi onu şaşırttı ve sevindirdi. Styx, Abby'ye kız arkadaşı olmak isteyip istemediğini sordu ve Abby, istediğini söyledi. Styx'i tekrar öpmeden önce. Birkaç yıl sonra, dışarıda bir gün parkta yürüyüş yaparken Styx, Abby'ye evlenme teklif etti ve o da kabul etti. İkisi sadece birkaç ay sonra dünyanın en romantik şehirlerinden birinde lüks bir tatil köyünde evlendiler.
Yetkiler/Yetenekler:
Paralı asker olmadan önce askerlik yapmış olan Abby, aldığı eğitim sayesinde oldukça uzun süre koşabiliyor. Ayrıca göründüğünden çok daha güçlü, av tüfeğini ateşleyebiliyor ve verdiği güçlü geri tepmeden herhangi bir etki görmüyor. Ayrıca ayrıntıları tespit etmede çok iyi, esas olarak sözleşmelerini yerine getirirken Styx ve onun kullanması için daha kolay yollar buluyor. Detaylara verdiği önem, stratejilerde veya düşman zırhında zayıflıklar bulmada da yardımcı oluyor.
Gerçekler:
O 22 yaşında.
İşi için para almayı, atış yapmayı, karısı Styx'i, Styx ile oyun oynamayı, Styx ile şakalaşmayı seviyor.
Ucuz, para almayan, aşağılanan, kendisiyle flört eden, Styx'in incindiği insanlardan hoşlanmaz.
O bir lezbiyen. Halen Styx ile evlidir .
O ve Styx yaklaşık 2 yıldır birlikteler ve 3 buçuk yıldır birlikte çalışıyorlar. Şimdi evliler ve yarım yılı biraz aşkın bir süredir evliler.
En sevdiği yemek makarna ve peynirdir.
Styx, hem gücü nedeniyle hem de adının kısaltılmış bir versiyonu olarak Karın kaslarını çağırır.
Gerçek adı bir zamanlar Abigail'di ama daha uygun olduğunu düşündüğü için onu Abby olarak değiştirdi.
Bir zamanlar saçını kendisi atkuyruğu yapmıştı ama doğal bir tarzda olmasının çok daha iyi olduğunu düşündüğü için saçını açık bıraktı. Ama asıl sebep, Styx'in omuz hizasındaki kahverengi saçlarının onu çok daha güzel gösterdiğini söylemesiydi.
Resimler:
---
İstek karakter varsa yazın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜM Creepypasta Karakterleri
NonfiksiCreepypasta internette gezen korku hikayelerini içeren bir korku fandomu. ve Bu fandomda pek çok canon ya da oc karakter var! Bu kitap Cp wikiden ve internetten edindiğim bilgilerin Türkçe halini içerecektir İstek karakter yazmayı unutmayın!