Akatos

16 0 0
                                    

Her bölüm bir karakter ve varsa o karakter hakkında bilgiler, resimler, videolar, çağırmalar ve daha ne bulabilirsem onu içerecek.

Cp Files Wiki'deki tüm karakteri tek tek koyacağım ve sizin istediklerinizi de koyacağım. Yani her karakteri söyleyebiliriz! Oc' de olur, canon olması şart değil.

İSTEK KARAKTER VERMEYİ UNUTMAYIN!

*BEN ÇEVİRMEDİM, GOOGLE ÇEVİRİ YAPTI

İNTERNETTEN KARAKTERLER HAKKINDA NE BULURSAM PAYLAŞACAĞIM, BEN SADECE HER ŞEYİN BİR ARADA OLDUĞU BİR SINIFLANDIRMA YAPMAK İSTİYORUM

HALKA AÇIK MALDIR! İSTEDİĞİNİZ GİBİ KULLANIN VE BİLGİLERİ YAYIN!*


Akatos:

"Senaryoya bağlı kal."

-Akatos

Durum: Cp OC

Geçmiş:

"Anne, hayır!" Ağladım, sırtım kana bulanmıştı. Annem kırbacını bir kez daha kaldırdığında, biraz canımı acıtmasına rağmen bir yana yuvarlanmayı başardım.

"Bizi utandırdın, hayır BENİ, evlat. Dalış Hanımı ile evlenmen gerekiyordu ama onu reddettin ve onu açıkça incittin! Sen bizim -hayır, BENİM zengin olma şansımı- mahvettin! Bunu hak ettiğini düşünüyorum! Senaryoya sadık kalın! Kontrol bende!" annem bağırdı.

Bana daha fazla zarar vermeden topallayarak odama gidip kapıyı kapatmayı başardım. Kapıya vurduğunu duyabiliyordum ve çok korkmuştum. Hayır, korkmadım. Utandım. Benden utanmıyorum ama ondan utanıyorum. Çünkü eğer onun böyle olduğu duyulursa... Hayır. Bunun olmasını engellerdim. Çünkü bana neler yapabileceğini kim bilebilir?

İnsanlar ailemi nazik ve saygın olarak görüyorlardı. Biz nazik ve saygındık. En azından kamuoyunda. Evin içinde ailemin bir rezalet olduğunu söyleyip dururdu. Hepimizin bir tür sorunu vardı: Onun için bu şiddet içeren ve sadistçe bir davranıştı. Kontrolü elinde tutmayı seviyordu. Kontrolde olmayı seviyordu. Ve her şeyi kontrol etmek istemesiyle beni kontrol etmeye başladı.

Kendimi her zaman bir kukla ya da oyundaki bir oyuncu gibi hissettim. Yönetmen tarafından kontrol edilen bir tanesi; bu durumda annem. Ben tıpkı bir aksesuar gibiydim: eninde sonunda bir kenara atılıp unutulacak bir aksesuar.

Ben aslında bunu bir sorun olarak adlandırmazdım. Boş zamanlarımda yapmaktan hoşlandığım bir şeydi bu; zalim ve zararlı dünyaya karşı tek kurtuluşumdu. Bu şimdiye kadar sahip olduğum tek kontroldü, gösteriyi ben yönetiyormuşum gibi hissedebildiğim tek zamandı. Küçük penceremi açtım ve bir paket puro çıkardım. Bir tanesini yaktım ve ağzıma koydum, dumanın tüm endişelerimi, acımı, olumsuz düşüncelerimi ve duygularımı tükettiğini hissettim. Penceremden gelen rüzgarın neden olduğu tüm dumanın odamda hareket etmesini ve dans etmesini görmeyi sevdim. Yazın, hiç rüzgar olmadığı için pek güzel değildi ama kışın, dumanın soğuk havaya karşı süzülüp hareket etmesi, yağan karla iç içe olması... büyüleyiciydi. Bu deneyimi sevdim. Ama eğer annem alışkanlığımı öğrenirse: Ben ölmüştüm.

Bunu küçüklüğümden beri yapmaya başladım: Annem beni asla rahatlatma zahmetine girmediği için kendimi daha iyi hissetmeme yardımcı oldu. Küçükken annemin beni sevdiğini sanıyordum. Bana görgü kurallarını ve derslerimi öğretir ve iyi olduğum için beni ödüllendirirdi. Annemi mutlu görmek hoşuma gittiği için onları takip etmeye çalışırdım. Ta ki bir gün anneme büyüdüğümde ne olmak istediğimi söyleyene kadar: oymacı. Yarattıkları güzel parçaları çok sevdim ve sanatı kendim öğrenmek istedim. Ancak bilmediğim şey, babamın bir gravür olduğu ve anneme göre onunla evlenmenin olabilecek en kötü hata olduğuydu, çünkü babam daha iyi bir gelecek elde etmek için kaçmıştı. O anda birdenbire bağırdı. O gün ilk dayağımı yedim. Ondan sonra annem, gerçekte ne hissettiğimi kimseye söylememem, sadece senaryoya bağlı kalmam konusunda beni zorladı. Onun kontrolü altında yaşamak. Hiçbir zaman kendi düşüncelerimi, duygularımı ve görüşlerimi dile getiremedim. Ve sanırım bastırılmış öfkem gece yarısı gizlice sıvışıp bir paket puro almama neden oldu. İsyan eylemi yapmak.

TÜM Creepypasta KarakterleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin