İstek gelmediği için sıradan devam ediyorum!
Her bölüm bir karakter ve varsa o karakter hakkında bilgiler, resimler, videolar, çağırmalar ve daha ne bulabilirsem onu içerecek.
Cp Files Wiki'deki tüm karakteri tek tek koyacağım ve sizin istediklerinizi de koyacağım. Yani her karakteri söyleyebiliriz! Oc' de olur, canon olması şart değil.
İSTEK KARAKTER VERMEYİ UNUTMAYIN!
*BEN ÇEVİRMEDİM, GOOGLE ÇEVİRİ YAPTI
İNTERNETTEN KARAKTERLER HAKKINDA NE BULURSAM PAYLAŞACAĞIM, BEN SADECE HER ŞEYİN BİR ARADA OLDUĞU BİR SINIFLANDIRMA YAPMAK İSTİYORUM
HALKA AÇIK MALDIR! İSTEDİĞİNİZ GİBİ KULLANIN VE BİLGİLERİ YAYIN!*
"She"
Durum: OC
-Hikaye, arkadaşları dışında her şeye sahip olan ve ona 10 yaşındayken Victoria adında bir oyuncak bebek verilen bir kızın etrafında dönüyor.
Ad Soyad: June A. Big
takma ad: She
Akrabalar:
Anne (merhum)
Baba (merhum)
Yetkiler/Beceriler:
Rejenerasyon
Artırılmış Hız
Ölümsüzlük
Durum: Canlı
Türler: İnsan
Cinsiyet: Dişi
Hobileri:
Bebekle konuşmak
Yeni kurbanlar yarat
Yeni kurbanlar planlayın
Hedefler:
Ailesini öldürmek (başarılı)
Ebeveynleriyle iyi ilişkileri olan herkesi öldür (Devam ediyor)
Kökeni:
Orijinal: Küçük bir kızken, arkadaşları dışında istediği hemen hemen her şeye sahipti. Ailesi, küçük kızın aile itibarı nedeniyle okula gitmesine izin vermenin tehlikeli olduğunu düşündü. 10 yaşındayken ona bir oyuncak bebek almaya karar verdi. Bebeğin uzun siyah saçları, kırmızı düğme gözleri ve Viktorya tarzı bir elbisesi vardı.
Tembelliği ve asla öfkesini belli edememesi nedeniyle her gün ve yakında oyuncak bebekle konuşurdu, beyni ayrı bir kişilik yaptı ve bunu bebeğe verdi. "Bitkileri frenle", "bıçakları kana bula" gibi düşünceler ve bunun gibi şeyler duyardı. Ne zaman ona bunu neden yaptığını sorsa, "Victoria (bebek) bana yapmamı söyledi" derdi. Çok geçmeden 12 yaşında ailesi onu dövmeye başlayacaktı. Aynı yıl, onu oradan kurtarmak için özel bir okula gönderdiler.
O özel okulda, yakınlarının iyi bir arkadaşı olan bir öğretmen vardı ve bir soruyu doğru cevaplamaya devam ettiğinde, bölünmüş kişiliğinin "Görüyorsun, anne baban bir zehir, başkalarına bulaştırıyorlar. Yardım etmeliyiz. Onları ve onlara yakın olanları öldürün ve bu pozisyon duracaktır". Eve döndüğünde anne ve babasını öldürdü.
O günden sonra, ailesine yakın olan herkesi öldürmek için ortalıkta dolaşmaya devam ediyor.
Düzenlendi (Ve biraz rezive edildi): Küçük bir kızken, arkadaşları dışında istediği her şeye sahipti. Ailesi, itibarlarından dolayı küçük kızlarının okula gitmesine izin vermenin çok tehlikeli olduğunu düşündü. Bu kadar yalnız kalmasın diye ona 10 yaşındayken bir oyuncak bebek almaya karar verdiler. Bebeğin uzun siyah saçları, kırmızı düğme gözleri ve Viktorya tarzı bir elbisesi vardı.
Bebeğe "Victoria" adını verdi ve her gün onunla konuşurdu. Yalnızlığı ve öfke hissedememesi nedeniyle "sesler duymaya" başladı (bunu bebeğin kendisinin onunla konuştuğu zannetti). "Bitkileri kır" veya "bıçakları kanla kapla" gibi düşünceler ve bebeğin ondan yapmasını "soracağı" diğer sinsi şeyler duyardı. Ona bunları neden yaptığını sorduklarında, "Victoria bana yapmamı söyledi" derdi. Endişelendi, bebeğini aldılar ve 12 yaşında özel bir okula gönderdiler. Alındı, anne babasının onu taciz ettiğine dair kafasında hikayeler uydurdu.
Okulunda ailesinin iyi bir arkadaşı olan bir öğretmen vardı. Ona yardım etmek ve onu neyin etkilediğini anlamaya çalışmak istedi ama kadın onun yardımını reddetti ve ondan uzaklaştı. Ne zaman bir sorusuna doğru cevap verse, bölünmüş kişiliğinin "Görüyorsun anne baban bir zehir, başkalarına bulaştırıyorlar. Yardım etmeliyiz. Onları ve yakınlarını öldür, bu zehir duracak" dediğini duydu.
Sanrılar ve "sesler" kafasına girdi ve kısa süre sonra öğretmen ofisinde ölü bulundu. Polis bir soruşturma başlattı ve kızdan şüphelendi, ancak somut delil (ve önyargı) eksikliği nedeniyle tutuklanmadı. Kız, koruması için eve geri gönderildi ve orada "kaynağı" öldürürse "zehrin" duracağına inanarak ailesini öldürdü. Daha sonra oyuncak bebeğini alıp evden kaçtı.
O günden sonra, ailesiyle bağlantısı olan herkesi öldürmek için ortalıkta dolaşmaya devam ediyor.
Yeni Şeyler (Peeyoop'tan): Açık olmak gerekirse, bu bölüm artık og yaratıcısından değil. Bu, öğretmeni öldürdükten sonra meydana gelen olaylara dair benim yorumum ve hikayem olacak.
June adlı kızın insanları öldürdüğü söyleniyor ama gerçekte olan bu değil. Böylece polis onu öğretmeninin ölümü nedeniyle tutukladı ve özel bir ergen psikiyatri hastanesine yolladı. Aslında hemşireleri ve personeli (veya ebeveynleri tarafından "zehirlenmiş" insanları) öldürdüğünü hayal etti ve dengesizliği nedeniyle bebeğinin de yanında olduğunu düşünüyor. Akıl hastanesindeki bazı personelin, June gibi bazı hastaları sözlü olarak taciz etmesi ve ihmal etmesi yardımcı olmuyor.
Ayrıca creepypastas'a takıntılı (onları diğer hastalar ve "telefon" zamanı aracılığıyla öğrendi) ve tıpkı onlar gibi oyunculuk yapmayı ve üzücü bir geçmişe sahip olmayı hayal ediyor.
Dış görünüş:
Oldukça küçük bir kız. Parlak yeşil gözleri, uzun kahverengi saçları ve pembe yanakları var. Normalde kraliyet mavileri, altınlar ve kırmızılardan oluşan uzun bir elbise giyer.
Kişilik:
Ebeveynlerine yapacak hiçbir şeyi olmayan insanlara (çoğunlukla kendi yaş aralığındaki çocuklara) karşı esrarengiz bir şekilde "iyi" davranıyor ki bu aslında pek çok insan -
Paranoyası nedeniyle, bazı kurbanlarını ebeveynleri tarafından "zehirlenmiş" insanlar olarak karıştırır, bu da onun bir öfke patlamasına ve onları vahşice öldürmesine neden olur. Kurbanlarının kafasını keser ya da koparır, posta kutularına bağlar ve cesetlerini arka bahçelerine gömerdi. Ayrıca evlerini bir sembolle işaretler. (sembolünü görmedim o yüzden tarif edemem-)
Bilgiler:
O 14 yaşında.
Kedileri ve creepypasta'yı sever.
Tema şarkısı Saklambaç.
Doğum günü 14 şubatta
Hala konuşuyor ve bebeği dinliyor
Öldürme yöntemi: Kafasını kesmek veya koparmak ve posta kutusuna bağlamak ve cesedi gömmek. Oraya gitmesini bir sembol yapar
-
İSTEK KARAKTER VERMEYİ UNUTMAYIN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜM Creepypasta Karakterleri
Non-FictionCreepypasta internette gezen korku hikayelerini içeren bir korku fandomu. ve Bu fandomda pek çok canon ya da oc karakter var! Bu kitap Cp wikiden ve internetten edindiğim bilgilerin Türkçe halini içerecektir İstek karakter yazmayı unutmayın!