2 - Köylü Milletin Efendisidir.

120 20 47
                                    

*TANGLED GÖNDERMESİ

P.S : Erkang uykuya daldığında gerçekliği kendi lehine göre düzenleyebilir.

"Sana çok yakıştı"

"Ne?"

Erkang uyandığından beri Hürkan'ı izliyordu. Sabaha doğru uyku tutmadığı için ana odaya tekrar dönüp orada uyuyakalmıştı. Tekrar gözlerini açtığında gördüğü ilk şey boy aynasının önüne başındaki tacı tutarak kendini inceleyen Hürkandı. Altın nesne o kadar dikkatini çekmişti ki kralın arkada hareketsiz şekilde onu izlediğini fark etmedi. Aniden gözü pencereye kaydığında Erkang'ın uyandığını fark etti. Tacı bez çantaya geri yerleştirirken art arda sıraladığı özür cümlelerini kesmesi için Erkang'ın araya girmesi gerekti.

"Sorun değil, artık benim için önemi kalmadı zaten. Kaçarken yanıma aldım sadece. Şimdi koca sarayda arasın arasın dursun piçler"

Hürkan'ın utangaç bir şekilde kıkırdadığını fark ettiğinde kendisi de sırıttı.

"Ne? Hiç küfür eden kral görmedin mi?"

"Affınıza sığınıyorum efendim"

Bez çantayı ona doğru uzattığında Erkang tacı içinden çıkarıp göz hizasına getirdi.

"Bunu bozdursam iyi para eder. Sen ne düşünüyorsun?"

"Aslında aynı fikirde değilim. Bu soylular dışında kimsenin eline geçmeyecek değerde bir şey. Satmanız dikkat çekebilir"

"Doğru söylüyorsun aslında"

Sargıyı yenilemek için elindeki kutuyla geri dönen Hürkan oldukça sessiz kaldı. Nazik hareketlerle pansumana devam ederken konuşsa bile sesi oldukça kısık çıkıyordu.

"Acıtıyor muyum?"

"Lütfen devam et"

Genç o kadar zarif hareketlerle çalışıyordu ki.. Nazikçe onun kıvırcık saçlarını kenara çekti. Kayaya çarpıp aldığı yarayı temizlerken oldukça odaklanmıştı. Farkında olmadan dudağını kemiriyordu. Derin kesip kanatmaya başladığında Erkang kendini geri çekip onu durdurdu.

"Yeterli, kloso"

"Çianoi efendim*"

Hürkan çalışırken kullandığı bezleri toplayıp aynanın dibindeki kutuya koyarken hala yerinde duran Erkang'a seslendi.

"Kıyafetlerinizi yıkadım"

"Ben senin kıyafetlerini tercih ederim"

Aniden ağzından kaçan sözcüklerle gencin duraksadığını gördüğünde açıklama ihtiyacı duydu.

"Yani, sarayda kullandığım kıyafetleri giyersem dikkat çekebilirim. Gündelik kıyafetler çok daha iyi"

"Evet, tabi"

"Her neyse, benim için bir tekne ayarlayabilecek misin?"

"Bildiğiniz gibi Burdur'dan ayrılan tüm mallar denetimden geçiyor. Tek başınıza seyahat etmeniz oldukça riskli ama bir yolu var"

Erkang devamını tahmin ederek derin bir nefes verdi.

"Umarım ihracat için seçilen Reddit ürünleri arasına beni saklamayı düşünmüyorsundur"

Hürkan üzgün bir surat ifadesi takındı ama Erkang onun içten içe keyif aldığını biliyordu.

Halka çektirdiği eziyetlerin bir gün onun götünde patlayacağını zaten biliyordu.

Kloso, Hürkang. - porgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin