Saçlarımı kuruttuktan sonra kendimi yatağa fırlattım.Öz babam sarayda,onu bulmam şuan çok kolay.
"Deomric,sence gitmeli miyim? Belki de ileride onu hiç göremeyeceğim."
"Çok görmek istiyorsan git o zaman ama bütün gün ağlayıp başımı şişirme sonra."
"Ne zaman ağladım ki?"
Doğruldum ve yataktan indim,kapıyı açarak bahçeye temiz hava almaya gittim.
"Ah kirli kanda buradaymış"
Bu ses,Ashelia abla.Sesin yönüne doğru baktım ve Ashelia abla ve Magnes abla bana doğru yaklaştılar.Kafamı çevirdim ve yürümeye devam ettim.
"Hey ne cüretle beni görmezden gelirsin!"
Daha da sinirlen,umurumda değilsin.Tekrar duymamış gibi yaptım ve ilerledim.
"Seni küstah şey!"
Beni kolumdan tutup durdurdu,kolumu çok sert tutuyordu.
"Vur şunun ağzına!"
"Ashelia abla canımı acıtıyorsun lütfen bırak beni!"
"Ashelia abla sakin ol,Safhira hemen ablamızdan özür dile!"
Seni küçük kuyruk,sen kuyruksun bana da kuyruk mu ol diyorsun!
"Hatalı değilim neden özür dilemeliyim ki?"
"Elbette ki hatalısın! Sen hep hatalısındır,büyüğüne saygısızlık yaptığın için özür dileyeceksin."
Ona ilk defa öfke ile baktığımı görünce Ashelia abla kısa bir şaşkın ifade ile bana baktı.
"Bu bakışta ne böyle? Hem saygısız hem ahlaksızsın!"
"Yeter!"Kolumu sertçe çektim.
"Benimle uğraşma."Yürümeye devam ettim bu sefer beni saçımdan tuttu.
"Ashelia abla lütfen sakin ol!"
"Kes sesini Magnes! Ben sadece küçük kardeşime terbiye vermeye çalışıyorum! ileride evlenip gittiği zaman büyüklerine bu şekilde davrandığını düşünsene! Bu davranışıyla ailemizin adını bile lekeler!"
Bu kız sinirlerimi bozuyor!
"Benimde öyle!"
"Ashelia abla saçımı bırak! Canını acıtmak istemiyorum!"
"Sanki yapabilirsin de!"
"İyi sen istedin!"
"Hadi ama özür dilers-"
Lafını bitirmeden ona sert bir tokat attım.O kadar sert attım ki bahçede sesi bile yankılandı.Bir iki adım sendeledi ve elini yanağına koydu.
"Ne cüretle seni sıçan!"
"Safhira ne cüretle ablama vurabilirsin!"Ashelia bana saldırmak için sinirle adım attı.
"Yeter!"
Arkamı döndüm ve uzun boylu beyaz tenli ve siyah saçlı genç bir adam bize doğru gelmeye başladı.
"Bu!"
Ne oldu Deomric?
"Bu adam Klerus..."
Ne!?
Ben onunla karşılaşmak istiyordum! Ben onu bulacaktım o beni değil! Hem nasıl bir durumdayken olaya şahit oldu? Hepsini gördü mü?
"Ashelia abla bu kirli kan..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİABLO : LANETLİ SOY
FantasyBin yıllık bir nefret,kin,öfke Lanetliyorum,benim olana el uzatanları Lanetliyorum,tahtıma el sürenleri Lanetliyorum,tacıma dokunanları Yetmez! Benden sonra gelen ve benim tahtıma oturan her soyu LANETLİYORUM! Bu sözler savaşta köşeye sıkışmış bir...