" DİKKAT❗ Eğer etrafta her hangi şüpheli şahıs görürseniz polisi arayınız, ordan uzaklaşınız. Unutmayın - Hep birlikte terröre dur diyebiliriz "
Mesaja bakıp telefonumu kapattım, bu aralar fazla artmaya başladı terröristler.
İnsanlar teşviş içindeydiler son 1 haftada terrör ve cinayetlerin sayı artmıştı. Bakanlık insanlara sadece evlerinde kalmalarını , gerekmedikçe sokağa çıkmamalarını söylüyordu. Okullar tatil ilan edilmişti. Terröristlerden başkada olaylar oldu . Örneğin son günlerde sokaklardaki insanlar delirmiş gibi bağırıyor etraftakileri kovalıyordu. Bir çok şehirde bu vakaların sayı artmıştı. Bu delirmiş insanları görenler polisi arardı ama polisle birlikte beyaz giyinmiş birileri gelirdi ne yaptıkları pek bilinmezdi.
* KAYIP KORSANLAR *
GRUBUNDAN YENİ MESAJAleyna:
Yahu kardeşim okul tatil oldu ama hocalar salmadı beni. Neymiş ben zekiymişim bitirirmişim bu ödevleri. BEN DAHA YEMEĞİMİ BİTİREMEDİM ÖDEVİ NASIL BİTİRİYİM?Buse:
Ben nasıl bitirdiysem ödevi sende öyle bitiriceksin. Bak bana, hepsini 2 günde hallettim.Aleyna:
NEE ??? NASIL? 2 GÜNDE?
BEN ŞOK...Buse:
Abartmayın canım sonuçta alt tarafı ödev.
Aleyna:
Alt tarafı ödev mi ? 7 konuyu anlayıp testi çözünceye kadar beynim yandı.
Leyla ayıp oluyor ama mesajları görüyorsun görmemezlikten geliyorsun.
Leyla:
Üşendim yazmaya.
Bu arada sizce ne zaman biter bu olaylar?
Aleyna:
İnan bilmiyorum. Keşke bitsede kurtulsak.
Buse:
O değilde bugün pencereden o zombiye benzer çatlaklardan birini gördüm. Polisler ve yine beyazlar içinde olan karantina ekibine benzer ekip geldi. Polisler etrafı kontrol ediyordu birileri var mı diye. Beni görmediler. İçlerinden birisi elini kaldırıp işaret verdi. İşaretinden sonra tutukladıkları çatlağa iğne vurdular. Adam anında bayıldı.
Aleyna:
Şaka yapıyorsun dimi?Buse:
Hayır...
Leyla:
Biliyordum. Geçenlerde bir haber sitesinde okumuştum : Eğer insanlar şikayet ederse polisin gelmesi normal bir olay ama sağlık ekibinin gelmesi alakasız. Yeni bir virüs mü doğdu ? Belkide insanlar arasında panike yol açmamak için söylemiyorlar.Ve bu haberi okuduktan sonra haber silindi, ve yeni bir haber yayınladı : Yanlış haber yayınladığım için özür dilerim. Lütfen dikkatli olun ve gerçekleri aramaya devam edin.
Sonra haber sitesinin kendisi kaldırıldı. Sahibinede kimse ulaşamamış.
Buse:
Çok açık değil mi?Aleyna:
Sizde benim düşündüğümü mü düşünüyorsunuz?
Leyla:
Sanırım insanlardan birşey saklıyorlar ve bunu araştıran herkesin sesini kısmaya çalışıyorlar . Yakında interneti kapatırlarsa şaşırmayın.Buse:
Bence çok derine gitmeyelim , bizimde sesimizi kısmaya çalışabilirler.
Aleyna:
Bu konudan kimseye bahsetmeyelim
başıma bela olmasın.Leyla:
Tamam. Şimdi izin verin gidip uyumak istiyorum. Uykum var.
Aleyna:
Sen ve erken uyumak? Başına taş mı düştü?Leyla:
Yorgunum sadece.
Aleyna:
İyi geceler.Buse:
İkinizede iyi geceler.
****Telefonu elimden yatağa atıp pencereden dışarı bakmaya başladım. Çok sessizdi sokaklar. Sokağa bakıp düşüncelere dalmıştım ki birden bir gölge gördüm. Birden bana taraf baktı. Gözlerimin içine bakıyordu. Nefes alamıyordum, boğuluyordum. Sadece gözleri gözüküyordu. Binanın önüne doğru geliyordu. Hızlıca koşmaya başladı. Hızlı bir şekilde penceremdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp sır
Mystery / ThrillerKendilerine kayıp korsanlar diyen 3 kızın maceralarına hazır mısınız ? Bu dünya eski dünyaya benzemiyordu " DİKKAT❗ Eğer etrafta her hangi şüpheli şahıs görürseniz polisi arayınız ....