18 Sene önce
"Sen delirmiş olmalısın. Ben böyle bir deneyi asla yapmam. İnsanlığın sonu olur bu, vahşileşir insanlar."
"Ben de tam olarak bunu istiyorum Kadir. İnsanların nasıl çıldırdığını görmek istiyorum."
"Bunu yapamam" diyerek kalkıp kapıya yöneldiğinde Cengiz kolundan tutup gözlerine bakarak " o kapıdan çıkarsan sevdiklerinin ölüm fermanını imzalamış olursun." Kadir mecburen yerine oturdu. Kendisinin ölümüne razı olurdu ancak hamile bir karısının ölümüne asla göz yumamaz. Cengizin ne kadar tehlikeli bir adam olduğunuda biliyordu.
"Eğer ki o iki salak arkadaşınla dediğimi yapmazsan hepinizin sevdiklerini öldürürüm."
"Onları niye karıştırıyorsun? Onların suçu ne? Derdin benimle başkalarını karıştırma."
"Dediğimi yapacaksan kimseye zarar vermem."
Derin bir nefes alarak "Tamam, ama bir kişiye bile zarar verirsen seni elimden kimse alamaz"***
Kadir durmadan Cengizin istediği ilacı hazırlamak için didinir. Önceden Cengiz kendisi yapmak istemişti ancak başarısız olmuştu. Başarısız olmasının yanında daha tamamlanmamış bir ilacın deneyini kendi hamile karısının üstünde denemişti.
"Ne zamana kadar böyle davranacaksın? O senin oğlun doğumuna 1 ay kaldı ancak sen bir kezde olsun yüzüme bakmadın. Sadece bir kez gelip sordun mu durumu nasıl? "
" Yeter artık, seni de oğlunu da istemiyorum. Beni seven sensin peşimden ayrılmayan sensin. Sanki seni sevdiğimden seninle evlenmişim gibi davranma artık. Çıkarlarımız için evlendiğimizi hatırlatırım. İş yerime gelip bana hesap sorma cesaretini nereden buluyorsun?"
"Evet doğrudur çıkarlarımız için evlendik ben babamın şirketinin başına geçecektim, sen de babamın onaylamadığı işlerini bana onaylatacaktın. Ancak sonra bebek tüm işleri bozdu şirketi sen yönetiyorsun. Ayrıca ben sana aşık oldum."
" Umurumda mı sanıyorsun senin bana aşık olman? Bebek benden mi onu bile bilemiyorum." Demesiyle tokadı yemesi bir olmuştu. Bu tokat onu fazlasıyla sinirlendirmişti. Elindeki iğneyi karısının karnına saplayarak enjekte etti. "Madem emin olamıyorum en azından bebek işime yarasın benim."
İğneyi enjekte etmesinden 5 dakika bile geçmeden karısı Esra karnındaki sancıyla suyunun geldiğini, bebeğinin erken geldiğini anladı. Ancak Cengiz kılını bile kıpırdatmadı ve hiç bir şey yokmuş gibi işine devam ediyordu.
"Sen nasıl bir canisin böyle?" Esra sancısıyla bağırmaya başladı. Cengiz duymuyormuş gibi yapıyordu. Esra zorlada olsa kapıdan dışarı çıkmayı başarmıştı. Kapıdan dışarı çıkarken Kadirle karşılaşır.
Kadir Esrayı o halde görüp telaşlanarak kolundan tutarak yardım eder "Esra iyi misin?"
"Bebek geliyor Kadir. Yardım et hastahaneye gitmemiz gerek." Diyerek bağırıyordu.
"Tamam sakin ol derinden nefes al hemen gidiyoruz nefes al, nefes ver sakinleş" Eli ayağına dolanmıştı Kadirin.
Hastanaye yetiştire bilmişti Esrayı. Kadir olmasaydı belki Emir yaşayamacaktı. Olay hastahaneye yetiştirmesi değildi. Asıl olay onun yaşaması için gerekli ilacın yapımıydı.
Cengizin yaptığı o iğrençlikten sonra Emirin yaşaması imkansızdı.
Ancak Kadir bu bebeğin yaşaması için elinden ne geliyorsa yapmaya hazırdı. Laboratuvara giderek onu yaşatacak şeyin ne olduğunu bulmak için çabalarken Cengiz sadece kendi işi için çabalıyordu.
Kadir uzun süre uğraştıktan sonra Emirin hayatta kalması için gereken ilacı elde etmeyi başarmıştı. Ancak bu ilacı onun ömrünün sonuna kadar kullanması gerekiyordu.***
Kadir ve iki arkadaşı işe başlamıştı. Cengiz o sırada başka şeyle uğraşıyordu.
Dedesinden kalma kitaptaki ormanı ve kitapta bahsedilen varlıkların nerede olduğunu bulmakla meşkuldu. Kendini buna adamış ve sadece tek düşündüğü şey bu ormanı bulmaktı. Ancak bu varlıkların ne kadar tehlikeli olduğunu bilmiyordu bile.***
"Efendim, belki bilmek istersiniz diye düşündüm. Takip etmemi söylediğiniz Aysel hanım bu gün kadın doğum uzmana gitti. O hastahaneden çıktıktan sonra raporları bir şekilde aldığımızda 6 haftalık hamile olduğu yazıyordu."
Cengiz hem çok kızgındı hem de çok şaşırmıştı. Adam elindeki belgeleri Cengizin masasının üstüne bıraktı.
"Görüştüğü, buluştuğu bir erkek gördün mü?"
"Hayır efendim,kimseyle görüşmüyor. Tek gittiği yer evi ve iş yeri."
"Tamam sen çıka bilirsin."
Cengizin uzun zamandır aşık olduğu bir kadın vardı. Kadın yüzüne asla bakmayıp hep reddetsede Cengiz vazgeçmiyordu.
"Hayatında kimin olduğunu bulup öldürmek istiyorum" diye kendi kendine düşünüyordu.
***
Bir gün yine Ayselin iş yerine gidip uzaktan Ayselin işten çıkmasını bekliyordu.
Aysel çıkınca yanına gitmek istediğinde Ayselin yanına bir adam geldiğini görür.
Gördüğü manzara onu fazlasıyla sinirlendirmişti, burnundan soluyordu.
Ayselin yanındaki adam Kadirdi.
Kendini tutamayıp sinirli şekilde yanlarına gider. Kadir Cengizi görüp şaşırır. "Burada ne arıyors-" cümlesini bile tamamlayamadan Cengiz Kadirin yüzüne yumruk atarak yere düşürüp ikinci kez yumruk atmıştı. Üçüncü kez yumruk atmak istediğinde Kadir izin vermeyip onu üstünden geri iterek kendisi yumruğu Cengizin yüzüne geçirir.
"NE YAPTIĞINI SANIYORSUN?" Sinirle bağırarak Cengize bakıyordu. Cengiz ayağa kalkar. "ASIL SEN NE YAPTIĞINI SANOYORSUN?" diyerek oda bağırır.
Aysel korkarak Kadirin arkasında saklanmıştı.
"Bunun için mi beni reddediyordun?" Kadiri göstererek Aysele bakar.
"Ne demek reddettin? Sen benim karımla nasıl böyle konuşursun?"
"Karın mı?" Şaşırarak Kadire bakar.
"Evet karım daha 1 hafta oldu evleneli."
Dediğinde Cengiz gülmeye başlar. "Daha yeni evlendiniz ama 5 haftalık hamile öyle mi?"
"Sen nereden biliyorsun bunu?"
"Çünkü Aysele aşığım aylarca peşinden koştum bana şans vermesi için çabaladım ancak bana asla bakmadı." Kadir hayretler içerisinde Cengize bakıyordu. "Kendinden utan, daha yeni baba oldun. Evlisin ve bir oğlun var ama başka kadınların peşinden koşturuyorsun. Kendinden utanmalısın, sana söyleyecek bir şey bulamıyorum."
Aysel korkusundan Kadirin kolunu bırakmıyordu. "Ben asla sana bakmadım sevmiyorum seni, üstelik evlisinde ve evli olduğun halde benim peşimden koşturuyorsun ve benim hamile olduğuma kadar biliyorsun. Ben Kadire aşığım ve gözüm ondan başkasını görmüyor. Lütfen bizden uzak dur ve git kendi karınla ilgilen."
Cengiz sinirden yerinde duramıyordu.
"Bu iş burada bitmedi sizinle sonra hesaplaşacağız." Diyerek arabasına gider.
***
"Özür dilerim Kadir, eğer senin karın olduğunu bilseydim uzak dururdum."
"Uzak dururdun öyle mi? O yüzden mi şu an yüzüm mosmor?"
"Haklısın, ne desen haklısın ancak bir anlık sinirle oldu. Gerçekten özür dilerim ve aramızın bozulmasını istemiyorum. Sonuçta hem eski arkadaş hem de iş ortağıyız."
Kadir her ne kadar tereddüt etsede onun içten özür dilediğine inanmıştı.
"Madem öyle diyorsun, ama tek yanlışında yakarım."
"Şimdi iş konuşmaya geçelim. Yarın kontrolum altında bir ormanda deney yapmak için hazırlıklar yaptım. Bu kez çok az adam olacak çünkü bu deneyi kimsenin bilmesini istemiyorum. Eğer yeni deneyimi başka biri öğrenirse kalemimi kırarlar."
"Neymiş bu kadar gizli olan deney?"
"Uzun zamandır bi tedavi yöntemi üstünde çalışıyorum. Sen ve o iki arkadaşını alıp yarın saat dokuzda burada oluyorsun."
Kadir biraz şüphelense bile Cengizin dediğini yapmak zorundaydı. Sonuçta patron oydu.
***
O gün gittikleri ormanda yaşananları orada olanlardan başka kimse bilmiyordu. Ne gariptir ki o gün trafik kazasında Kadir hayatını kaybetti. Ancak kimse bunun sadece trafik kazası olmadığından şüphelenmedi.
___________________________________________
Yaz geldiğine göre ben de geri gele bilirim.
Aslında bu bölümü daha uzun yazmıştım ancak son anda değişiklik yapmak istedim. Neden gizemin ne olduğunu yazıp ilerisi için bir şey bırakmayayım ? Olayların seyrini değiştirdim.
Yeni bölüm her halde seneye anca gelir KXNZKSMDIXNSXKZN
Saka saka vakit buldukca yazmaya çalışacağım
Varsa son olarak soruları alayım
Hepinize iyi günler dilerim ✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp sır
Mystery / ThrillerKendilerine kayıp korsanlar diyen 3 kızın maceralarına hazır mısınız ? Bu dünya eski dünyaya benzemiyordu " DİKKAT❗ Eğer etrafta her hangi şüpheli şahıs görürseniz polisi arayınız ....