Aşağı kızların yanına indiğimde konuştuklarına kulak misafiri oldum.
Buse: "Bu gün annemler kavga ederken annem babama Ayselin kocasıyla o haltları yemeden önce düşünücektin dedi. Leylanın annesiyle mi diye sordum o dedi."
Leyla: "Babamla ne yapmış ola bilirler ki?"
"Bence bu kadar yeter hadi evlere." Diyerek yanlarına gittim.
Leyla: "Sen istersen git kendi evine bizden sanane?"
"O zaman benim sizi evlerinize götürmem gerekmez." Diyerek arkamı dönüp gitmeye başladım.Leyladan:
Gerçekten gitmişti...
Giderse gitsin ona ihtiyacımız yok. Aldırmayıp kızların sohbetini dinlemeye başladım.
Aleyna: "Düşüne biliyor musunuz bir karga 200 yıl civarı yaşaya biliyormuş."
Buse: "Aleynacım kargalar 200 yıl yaşamaz. Lütfen gördüğün her saçma bilgiye inanma."
"Bakın orda karga var soralım mı kaç yaşında olduğunu?"
Buse: "Gözünü oyunca gelen o pişmanlık hissi."
"Karga, söylesene bize kaç yaşındasın." Diye bağırdım. Birden karga sesime ses verince şaşırmıştık.
"Sizce ne dedi?"
Buse: "Bence Aleyna her gördüğüne inanmasın dedi."
Aleyna: "Bence Buseye büyük dedesinden selam getirdim dedi."
"Bence iyi ki Buse Emirin kafasına taş atmış dedi." Hepimiz gülmüştük.Bir kaç saat sohbet ettikten sonra eve gitmeye karar verdik.
Yolda giderken uzun bir süre durup arkaya baktım
Buse: "Leyla, ne oldu?"
"Hiç, öylesine dalmışım." Diyerek omuz silktim.
Aleyna: "Biliyorsunuz değil mi? İlk olarak beni eve bırakmanız gerek."
Buse: "Biliyoruz her halde."
Onlar konuşurken ben etrafı gözetliyordum.İlk önce Aleynayı eve bıraktık.
Buse: "İstersen önce senin eve gidelim."
"Hayır, gerek yok ben kendim gidebilirim. Senin ailen merak eder." Başını onaylar şekilde salladı.
"Güzel, anlaştığımıza göre gidelim." Dedim ve Busenin evine doğru ilerledik.
Buse: "Leyla, kızmazsan eğer bir şey sormak istiyorum."
"İstediğini sora bilirsin, neden kızayım?"
Buse: "Emirle aranda noldu." Dediğinde şaşırmıştım. Ancak cevap vermek yerine sustum.
Buse: "Hep böyle kaçacak mısın?"
"Buse, bu konuyu açma."
Buse: "İşte hep kaçıyorsun. Ancak en sonda kaçacak yerin yok. Köşeye sıkıştığında nasıl kaçacaksın?"
"Lütfen artık kapatalım bu konuyu."
Buse: "Sen bilirsin ama sonsuza kadar kaçamazsın."
Yine dönüp arkaya baktığımda Busenin bana baktığını farkettim.
Buse: "İnşaattan beri ikide bir arkaya bakıyorsun. Farketmedim sanma."
"Şimdi sana bir şey söyleyeceğim ama sakın arkaya bakma. Emir bizi takip ediyor."
Buse: "Neden?"
"Asıl sorun o değil. Emirden başka biri daha takip ediyor bizi."
Buse: "Eğer şaka yapıyorsan hiç komik değil."
"Şaka yapmıyorum." Busenin gözlerinden korktuğunu anlamak mümkündü.
"Sakin ol korkma. Hiç bir şey olmayacak. Zaten neredeyse sizin eve ulaştık." Dediğimde biraz da olsa teselli ede bilmiştim.
Bir kaç dakika sonra Busenin evinin önündeydik.
"Çabuk eve git."
Buse: "Sen de geliyorsun benimle."
"Hayır gelmiyorum."
Buse: "Gelmiyorum ne demek? Beni sinirlendirme. Kendin dedin birisi bizi takip ediyor diye."
"Buse, sakin ol. Evet takip ediyorlar ancak başıma hiç bir şey gelmeyecek."
Buse: "Nasıl bu kadar emin konuşa biliyorsun. Ayrıca seni yalnız bırakmam."
"Saçmalamayı bırak ve eve git."
Buse: "Hayır, gitmiyorum."
"Lütfen eve git. Beni merak etme."
Buse: "Leyla sen delirdin sanırım. Seni nasıl yalnız bıraka bilirim?"
"Gerçekten hiç bir şey olmayacak. Zaten Emiri de gördüm takip ederken. Bir şey olursa o müdahele eder."
Buse: "Peki." Dedi isteksiz bir şekilde. "Eve varınca mutlaka ara."
" Tamam merak etme." Dedikten sonra Buseye sarıldım. Buse binanın kapısından içeri girdikten biraz sonra kendi yoluma devam ettim.
Hay aksi, sanırım bana daha da yaklaşmıştı. Daha da hızlı yürümeye başladım. Ben hızlandıkca o da hızlanmıştı. Sanırım onu farkettiğimi biliyordu. Emiri bir türlü göremiyordum.
Nereye kayboldu bu çocuk? Daha da fazla yaklaşmaya başladı. Ara mahalleye döneken Emir birden karşıma çıkınca bağırmaya başladım. Eliyle ağzımı kapattı.
Emir: "Bağırma, sakin ol benim. Bağırırsan sesini duyarlar." Başımı tamam anlamında salladım. Elini ağzımdan çekti. Emiri gördüğüme hiç bu kadar sevinmemiştim.
"Birisi peşimizden bizi takip ediyordu." Nefes nefese kalmıştım.
Emir: "Biliyorum, hatta o yüzden kestirmeden gelerek seninle aynı yerde buluşmayı hedefledim." Biraz da olsa rahatlamıştım.
"Lütfen artık gidelim." Dediğimde Emir elimden tutup gitmeye başladı. Bir şey demeden ben de onunla birlikte ilerledim. Yolda gelen her sesten korkup Emirin kolundan sıkıca tutuyordum. Birden ilerden bir kedi üstümüze atlayınca korkudan çığlık atarak Emire sarıldım.
Emir: "Korkma, sadece kediydi." Dediğinde yüzümü çevirip baktığımda gerçekten kedi olduğunu gördüm.
"Bir an ölüyorum sandım." Dediğimde gülmüştü.
Emir: "Sence ben senin yanındayken sana bir şey olmasına izin verir miyim?"
"İzin vermez misin?"
Emir: "Vermem." Dediğinde gözlerimin içine bakıyordu. Neden bilmiyorum ama Emirin gözlerinde kararlı ve korkusuz biri vardı. Eskiden olsa gözlerini hep kaçırırdı. Bu kez gözümün içine kararlı bir şekilde bakıyordu.
Emirin telefonu çalmaya başladı. Telefonu alıp baktığında yüzü düştü. Telefonu sessize alıp cebine koydu. Kim olduğunu merak etmiştim. Ancak sormaya korkuyordum.
Emir: "Merak etme arayan babamdı."
"Merak ettiğimi nereden çıkardın. Ayrıca beni ilgilendirmez."
Emir: "O zaman saklamama gerek yok."
"Neyi?" Dedim meraklı bir şekilde.
Emir: "Babamın değil flörtümün aradığını." Dediğinde yüzüm düştü. Kolunu tutmayı bıraktım.
Emir: "Ha sen beni kıskanıyorsun?" Diyerek gülmeye başladı.
"Ne kıskanıcam seni?"
Emir: "Tamam kıskanma şaka yaptım. Flörtüm aramadı, babam arıyordu."
"Yani flörtün var ama o aramıyordu."
Emir: "Kıskançlığa bak. Merak etme flörtüm yok."
"Var ya da yok beni ilgilendirmez."
Emir: "Kıskanan sen değildin kesinlikle." Dedi alay eder bir tavırla.
"Kıskanmadım, niye kıskanayım ki seni?"
Emir: "Sana sormak gerek niye kıskandığını. Ayrıca kıskanmana gerek benim gözüm senden başka kimseyi görmüyor." Dediğinde şaşırmıştım. Böyle demesini beklemiyordum. Cevap vermeyip sessiz kaldım.
Yürürken arkamızdan gelen sesle irkildim. Emirin kolunu sıkıca tuttum. Emir: "Sakin ol, eğer takip ediliyorsak bile emin ol kimse bir şey yapamaz bize."
Korkudan ne tepki vereceğimi unuttum.
Ses daha da yaklaşınca Emir kontrol etmek karara aldı. Sesin geldiği yere doğru ilerledi. Sonra arkamdan elinde iğneyle birisinin çıktığını gördüm. Tek hatırladığım bunlardı.Uyandığımda bir odada sandalyede bağlı olduğumu gördüm.
Etrafa baktığımda Buse ve Aleynayı gördüm. Onları da birisi sandalyeye bağlamıştı.
"Ne oluyor? Neredeyiz biz?" Diye sordum
Buse: "Bilmiyorum, en son binanın kapısından girdim sonra ne olduğunu hatırlamıyorum." Dedi korkmuş bir şekilde.
Aleyna: "Bende kapıdan içeri girdim ve sonra ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok." Sesinden ne kadar korktuğu anlaşılıyordu.
"Emir? O nerede? En son o vardı yanımda."
Aleyna: "Emir mi?"
"İyi dinleyin her şeyi baştan anlatıyorum." Dediğimda ikisi de merakla bana bakıyordu.
Anlatmaya başladım..."İşte olay bundan ibaret." Buse pek tepki vermedi. Ancak Aleyna fazlasıyla şaşırmıştı. O sırada odanın kapısı açıldı. İçeri 4 kişi girdi.
"Siz kimsiniz? Burası neresi? Ne istiyorsunuz bizden?" Diye bağırdım.
Aralarından birisi: "Çözün şunları patron bekliyor." Dedi. İpleri açtılar, krizi fırsata geçirip ellerimi çözen adama tekme atıp belindeki silahı aldım. Silahı adama doğru tuttum.
"Şakam yok eğer bir şey yaparsan vururum." Diğer ikisi silahlarını çıkartıp Buse ve Aleynaya doğru tuttu.
Bizi çözmelerini söyleyen adam kapıda duruyordu. Bana: "Eğer silahı bırakmazsan arkadaşların zarar görür." Dediğinde silahı sessizce yere bıraktım.
Silahını aldığım adam kollarımı yeniden bağladı. Üçümüzü de çözdükten sonra başımıza siyah bir torba geçirdiler.
"Burdan kurtulunca hepinizden bunun hesabını sormazsam bana da Leyla demesinler."
"Aynen kesin sorarsın." Dedi aralarından birisi. Sanırım bu diğerlerine bizi çözmelerini söyleyen adamdı. Kapının yanında duran adam.
"En azından Emire ne yaptınız onu söyleyin." Dediğimde kimse cevap vermemişti.
Düz bir şekilde gittikten sonra bir odanın kapısını açtılar sonra bir masaya oturttular bizi.
"Yüzlerini açın." Diye bir ses duydum. Sanırım bahsettikleri patron bu olsa gerek.
Yüzümüzü açtıklarında şaşırmıştım. Ama bu nasıl olur...___________________________________________
Merhabaa ✨
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
Çok heyecanlıyım çünkü olaylar burdan sonra başlıyor.
Sizce ilerde neler olucak?
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp sır
Mystery / ThrillerKendilerine kayıp korsanlar diyen 3 kızın maceralarına hazır mısınız ? Bu dünya eski dünyaya benzemiyordu " DİKKAT❗ Eğer etrafta her hangi şüpheli şahıs görürseniz polisi arayınız ....