0.3

4.4K 164 53
                                    

Nasılsınızz?

...........................

En son Yiğitle 2 gün önce mesajlaşmıştık ama ben hala inanıyorum naz yapıyor o yüzden tekrardan ben yazma kararı aldım. Niyemi çünkü ben malım :)

Siz: Kestane balının diyarı Zonguldak'tan selamlar

Uşağum:Ben sana bana yazma demedim mi hala benle konuşuyorsun şımarık veledin tekisin çocuklarla uğraşamam

Siz: Sunum sunum kime karabiberime ve naz yapma ben anlıyoryum seni

Uşağum:Kızım mal mısın senin gibi kişilerle uğraşamam git ders çalışta bi bok ol diyeceğimde neyse yazma bana bidaha

Siz: Aynı annem gibi konuştun sağol bi daha yazmam düzgüncene söyleseydin daha güzel olurdu. (Görüldü 12.35)

Yiğitle mesajlaşmam bittiğinde annem odaya girdi "Şuna bak sınavına birkaç ay kaldı hala telefona bakıyor alıcam o telefonunu ailemizi rezil etceksin şuna bak bi sen bi bok olamıyacaksın azcık bizi örnek al hele o tıpı kazanama bak noluyor " anneme sadece bakmakla yetindim "Tamam anne" annem söylene söylene odamdan çıktı. Çıktığı gibi ağlamaya başladım tabiki sesizce niyemi o zaman dahada dalga geçip aşağılar diceksiniz ki baban ve abin hiçmi ses çıkarmıyo babam alışmış zaten anneme abim ise ne kadar mal olsada hep benim yanımda ağlalamam bittikten sonra elimi yüzümü yıkadım ve Melisa ya yazdım.

Siz: Lan cüce kafeye gıdek mi canım çok sıkıldı hem derste çalışırız

Yer cücem: ilk öncelikle annandır cüce ikincisi tabi gıdek bende sıkıldım hem konuşuruz da

Siz:1 saat sonra çıkarsın hayde uza şimdi

Yer cücem: 👍

Siz: İnşallah cırcır olursun

Yer cücem: kes hadi BB

Siz: BB

Melisa yla mesajlıktan sonra telefonumu kapatıp hazırlanmaya başladım. Yarım saatte ancak hazırlandıktan sonra telefonumu ve çantamı alıp evden çıktım. Önceden gidip ders çalışcaktım. Kafeye geldiğimde boş biyere oturdum ve ders kitaplarımı çıkarıp çalışmaya başladım 15 dk sonra iki yan masama cennetten düşen bir insan gördüm o neydi gı tövbe estağfirullah önüne dön ve dersine odaklan Asena aslında belimizi biraz kıtlatabilirdik vaow hala orada dikizleme lan çocuğu tamam derse devam tabi akıl kaldıysa

20 dk sonra zaten Melisa gelmişti beni görünce" Lan şerro niye daha önce söylemedin erken gelirdim boş yere niye şey yaptın ln nere bakıyosun sen " hala o yakışıklımı yakışıklk dehşete bakıyodum Melisanın dürtmesiyle ona döndüm "A sen mi geldin gel otur " Melisa bi çocuğa baktı bi bana "Ne mal bi kızsın belki adam evli belki sevgilisi var " doğru söylüyordu yaptığım yanlıştı ama gözümü alamıyordum sanki aramızda bi bağ varmış gibi "Doğru ama gözlerimi alamıyorum neyse ben sana kahve alayım sende kitapları çıkart başla çalışmaya " melisa beni kafasıyla onayladı.

Kahve almaya giderken adamda benim arkamdan geliyordu. " Acaba bi tane latte alabilirmiyim? " kadın bana gülümseyip siparişimi getirmeye gitti. "Hanımefendi şiparişiniz gelene kadar yan tarafa kayarmısınız acelem var" ah sesine kurban olduğum ne güzel sesin var neyse mal mal bakma adama "Tamam"
Aferin Asena alttan al kızım adam bana tip tip baktı . Kahvesini şipariş ettikten sonra beklemeye başladı ikimizin siparişi de aynı anda geldi ben teşekkür edip gitcekken götüsü güzel adamım seslendi "kahvelerimizi karıştırmışşız hanımefendi" Evet! Evet ne he bende zannettim neyse cevap vermeliyim yoksa mal mal hint dizilerindeki gibi bakışcaz. "Pardon buyrun " diyip verdim.

Melisanın yanına gidip oturduğumda götüsü güzelim gitmişti. Bugün kendimi kutlamam gerek yolda geçen değilde kafedeki bir adama aşık oldum. İlerleme var bence değilmi? Melisa yla 3 saat çalıştıktan sonra ayrılmıştık. Saat daha altıya geliyordu o yüzden ne yapcağımı düşündüm. Annem ve babam bi akraba düğününe gitmişlerdi.  Abimde arkadaşında kalıcaktı bu yüzden evde tektim. En iyisi korku filmi izlemek markete gidip cips içeçek ve en önemlisi çiğ köfte almıştım. Tabiki marketten almamıştım çiğ köfte mi canım ustam dan almıştım.Eve gelince filmi şeçip atıştırmalıkları hazırladım ondan önce telefonuma bakmıştım. Yiğit bana hiç yazmamamıştı beni çok kırdı bu yüzden yazmıcam.

Korku filmini izlerken yukarıdan bi ses geldi ilk başta takmadım ama birisi babamların odasını karıştırıyodu. Hemen Abımı aradım açmadı açmayı bırak en son beni engellemişti.

Annem ve babamı aradığımda açmamışlardı büyük ihtimalle duymadılar. Emreyi aradığımda telefonunu ailesi el koyduğunu hatırladım bune lan herkesin telefonu ya bozuk ya yok Melisayı aradığımda açmamıştı şerrolar beni bidaha bulurlarsa büyük ihtimalle ölcem kimse açmıyordu.

Telefonumu karıştırırken rastgele kişilere bastım nedenini sormayın bende pandik atak var birisini aramıştım kim bilmiyordum telefon açılmıştı "lütfen yardım et evde biri var " birkaç saniye ses gelemişti sonra telefon kapandı ağlamaya başladım gidip bir yere saklandım.Yukarıdaki  ses biran sustu ve aşağıya doğru gelmeye başladı. Çok korkuyorum nolur biri yardım etsin yukarıda bişe kırılmıştı bu yüzden dahada ağlamaya başladım.

Kapı bir anda çok şiddetli çalınmaya başladi koşarak kapıya doğru gittim ama önüme maskeli bi adam geldi kafama birşeyle vurdu ilk önce sersemledim
ama hemen sıyrılıp kapıya koştum arkamdan bağırarak bana başrıyodu" seni orospu buraya gel "kapıyı açtım ancak arkamdaki adam şaçımdan tutup beni yere fırlattı ancak bi silah sesi duyuldu. Maskeli adam yere düşmüştü. Gözlerim kapanıyordu başım ağrıyo gözlerim kapanmadan son kez o adamı gördüm kafedeki adam bana bakıp adımı bağırdı ama çoktan bilincim kapanmıştı.

Son
....................................
Nasıldı?? Bilmiyorum ben bu bölümü heycanla yazdım ama biraz Cringlik olabilir çünkü dediğim gibi eğlence ve dalga amaçlı yazılmıştır..

Bide bana kadın modeller söyleyebilir misiniz veya erkek yiğit için bi tane seçtim ama içime pek sinmedi??

Okuduğunuz için teşekkürler 💞

Mafya Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin