Nasılsınızz?
.....................................
Uyandığımda başım çok ağrıyordu ne olmuştu bana neredeydim "oyyy başımm" kendime geldiğimde odamda olduğumu anladım nolmuştu bana hee eve biri girmişti ee sonra kapıyı açtım kafedeki çocuk! Aşağıdan sesler geliyordu. Abim mi gelmişti kafedeki çocuk kimdi neden gelmişti nasıl? uff neyse aşağıya inip kimin olduğunu bakmalıyım.
Oha kafedeki çocuk, napıyor o be kahvaltımı hazırlıyor bana mı güzel götlüm beni görünce yanıma geldi ve elini alnıma koydu "iyi bari ateşin geçmiş gel kahvaltı edelim " ay bana yapmış vallaha şimdi bumu olay mal Asena " sen kimsin ? Evimi nerden buldun? Dün gece olanlar noldu bana? "Derin bir nefes aldı "ilk öncelikle ben yiğit ikinci olarak zaten evinin adresini biliyordum ve son olarak dün beni aradın büyük ihtimalle kimi aradığını fark etmedin en kısa sürede zaten geldim geldiğimde kapıda seni ve o pisliği gördüm zaten ondan sonra bilincin kapandı"
NE! "Oha lan sen benim şerefsiz haysiyetsiz yiğit misin vay inanmıyom sana nasıl denk getirmişşim çok teşekkür ederim ama o adama noldu? " yiğit gözlerimin içine bakarak "ilk öncelikle düzgün konuş ikinci olarak o adamı dert etme hallettim ve rica ederim ve evde kimse yok mu? " bu niye bu kadar konuşuyo neyse sen sanki farklısın " Evde kimse yok şu anlık akşama doğru babam ve annem gelir abim arkadaşımda o da öğlene doğru gelir.
" tamam derecesinde kafasını salladı "Ben gitmeliyim sonra yazarım sana o zamana kadar evin dışında korumalar var kimse bişe yapamaz. " ay hoşt köpek bi iyilik yaptın diye affedermiyiz bilemiyorım belki " Gerek yok sormana zaten kendin dedin konuşmayalım diye her şey için teşekkürler " Bana baktı ve evden çıktı.Yiğit gittikten sonra babamı arayıp olayı anlattım tabi yiğit'ten bahsetmedim ve birazcık sonunu değiştirdim. Babam hemen geleceklerini söyleyip telefonu kapattı. O sıra abim aramıştı şerro ilk engelle sonra ara açmadım tabiki ihtiyacım olduğunda aççaktı.
Biraz zaman geçtikten sonra Melisa ve Emir aradı ikisininde telefonunu açmadım. Yarım saat sonra abim, Melisa, Emre, Annem ve babam geldi. Annem beni önemsemeden hemen odasına çıktı. Sadece baktım arkasından sonra bi çift kol bana sarıldı baktığımda babamdı "Çok korkuttun kızım bizi iyi misin? " abim"Aradığımda niye açmadın? Melisa ve Emrede aynı şeyi söyleyince çıldırdım "SİZİ O ZAMAN ARADIĞIMDA HİÇBİRİNİZ YANIMDA DEĞİLSİNİZ ŞİMDİ GELİP BANA HESAP SORAMAZSINIZ! " diyip hemen odama doğru koştum kapımı kapayıp kilitledim. Peşinden gelmişlerdi ama onları dinlemedim bile telefonumdan bildirim geldiğinde hemen baktım.
Uşağum: Asena bak özür dilerim biliyorum belki geç ama öyle demek istemedim bi an sinirlenince tekrardan özür dilerim iyi misin başın hala ağrıyor mu ağrıyorsa kitaplığın oraya ağrı kesici var
Siz: Bana yazma demedın mi sen niye yazıyorsun neyse çocuk gibi olduğum için küs kalıcam seninle ve herşey için teşekkürler o zaman sen olmasaydın büyük ihtimalle hayatta olmazdım veya daha kötüsü başıma gelebilirdi.
(Uşağum u Kahraman Mafya diye değiştirdiniz)Kahraman Mafya: seninle barışmak için elimden geleni yapcam ve teşekkür etmene gerek yok bu arada bi kargo gelcek sana al onu
O sıra zil çalmıştı hemen odadan dışarı fırladım salonda oturan ailem bana baktı ama umursamadım bile kapıyı açtığımda "Asena Açar'a bi paket var " ay benim Asena mal al paketi "Buyrun benim teşekkürler" diyip kapıyı kapattım hızla odama çıktım abim arkamdan bağırsada önemsemedim.kutu kalp şeklindeydi farkında olmadan gülümsedim hemen kutuyu açtım ve kahkaha atmaya başkadım bana çiğköfte göndermişti.
Siz:
KCŞALXLAÖXMLALZ gerçekten çiğköfte mi aldım her an seni affedebilirim teşekkürler
Kahraman Mafya:O zaman hazırlan akşam seni bir yere götürmek istiyorum o zaman belki affedersin
Siz: Bilemiyorum nere götüreceksin ona göre kombin yapıcam
Kahraman Mafya: Rahat giyin ve teşekkürler
Siz: niye teşekkür ediyorsun?
Kahraman Mafya:hiç öylesine :)
Siz:
(Görüldü 12.38)
Sonn
.............................
Nasıldı? Kötüydü bılıyom ama çok komik geliyor bana KDŞSŞXŞSÖXKLSKDŞSOkuduğunuz için teşekkürler 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Yarı Texting
HumorDalga amçlı yazılmıştır Asena numara sallayarak bir mafyaya denk gelirse Siz: Çiğköfte yogırmışam Salata doğramışam Çiğköfte yemax için Dostları çagırmışam Saygılar... (Görüldü) İyi okumalar💞