Nasılsınız?
Medya:Yiğit
..................................Gözlerimi açtığımda odamda olduğumu gördüm . Başım çatlıyordu. En son hatırladıklarımla ağlamaya başladım.
Yiğit'in neden böyle yaptığını anlayabiliyordum. Kendinden uzak tutturmaya çalışıyordu. Bende Asena isem asla böyle bişe olmıyacak.
İlk öncelikle babam ve abimle konuşcam çünkü onların söylediğini anlayabiliyorum. Yiğit'i şikayet etmekle tehtid etseler bile takmaz bu yüzden onlarla konuşacam.
Lakin bir oyun oynayacağım hem aileme hem de Yiğit'e ailemin beni tek sevdiğim şeyden mahrum bıraktıkları için kırgınım. Yiğit ise benden bu kadar çabuk vazgeçti diye kırgınım.
İlk öncelikle kendimi depresyon da göstericem kimseyle konuşmayacağım sadece uyumak ve derslere odaklancam zaten sınav yaklaşıyor hem çalışmalıyım hem de oyunu düzgün oynamalıyım.
Yataktan kalkıp banyoya geçtim. Çok kötü görünüyordum . Elimi yüzümü yıkayıp çalışma masama oturup ders çalışmaya başladım.
1 saat sonra kapım çalınmıştı. Rol yapma vakti zaten ağlayacak durumda olduğum için ağlamaya başladım. Kapı açıldığında abim gelmişti. Yavaşça yanıma geldi ve bana sarıldı "Abim niye ağlıyorsun yoksa o şerefsiz bişe mi yaptı. "Ah bide o var dimi
" Abi Yiğit beni bıraktı o şerefsiz umrumda bile değil Yiğit'siz yaşamının anlamımı var ölsem ne yazar" ben var mükemmelim bu nasıl oyunculuktur.
Abimin yüz kasları gerginleşti yaptığı hatayı fark etmesini istiyorum. "Güzelim niye öyle söylüyorsun biz varız Yiğit eğer seni sevseydi bırakmazdı düşünme onu " inanamıyorum hala devam ediyor bana Yiğit'i kötülüyor.
"Kaç yıldır bana vuran ve hakaret eden kadına sessiz kalan bendim dimi lan ANLAMIYORSUNUZ YİĞİT BENİM HER ŞEYİM HALA BANA ONU KÖTÜLEMEYE ÇALIŞIYORSUN"kapı bir anda açıldı babamın yüzü kıpkırmızıydı. Abime bakarak " YA SEN NE BİÇİM ABİSİN HE ÇIK BENİM ODAMA HEMEN!? "
Umrumda bile değiller kaç yıldır acı çekiyorum. Kimse görememişken Yiğit beni anlamıştı. Şimdi ise benden uzak tutuyorlar onu ama sana gelince Yiğit efendi daha kötüsünü yapıcam.
Dolabımı açıp simsiyah bir kombin yapıp evden çıktım. Yarım saatlik bir yoldan sonra uçurum kenarına geldim. Telefonumu alıp Yiğit'e yazdım aynı şekilde abim ve babama da hiç birini affetmiyeceğim.
Siz:
Yiğit sana bir daha yazmıyacaktım zaten bu son yazım ben her zaman seni sevdim hala da seviyorum ama dayanamıyorum sensizliğe evet bu son sözlerim görüşürüz sevgilim
Yiğit:Asena ne saçmalıyorsun neerdesin yapma bebeğim kendine kıyma sen ölürsen bende ölürüm yapma
Görüldü atıp aynısını abime ve babama attım. Hadi bakalım Asena'yı kandırabilecek misiniz?
15 dakka sonra iki tane araba durdu o kadar hızlılardıki her yer duman olmuştu. Yiğit arbadan çıktıktan sonra abim ve babamda çıktı.
Hepsi ağlıyordu ama bende ağladım neden o zaman beni düşünmediler de şimdi düşünüyorlar.
"Güzelim bak her şeyi anlatıcaz lütfen dinle bizi he " ağlıyordu Yiğit ağlıyordu hemde hüngür hüngür o sıra abim atladı "Bak bebeğim biz Yiğit'e senle görüşmesini istemediğimizi söyledik çünkü sen kaçırılmıştın onun yüzündendi o da sana vermemek için konuşmayı kesti. "
Hepsi bana umutlu derecesinde baktı. Öyle büyük bir kahkaha attım ki delirdi diye bakıyorlardı bana bir anda ağlamaya başladım. "BİLİYORDUM HER ŞEYİ BİLİYORDUM SEN ABİ BANA HALA YİĞİT'İ KÖTÜLEMEYE ÇALIŞTIN NE GEÇTİ ELİNE HE SEN BABA GÖRMEDİN Mİ HASTANEDEKİ HALİMİ HE NİYE BANA BÖYLE BİŞE YAPTINIZ SEN PEKİ YİĞİT BU KADAR MIYDI AŞKIN HE BEN SENİ HER HALİNLE SEVDİM KAÇIRILDIĞIMDA BİLE DEDİM Kİ YİĞİT GELİR BIRAKMAZ BENİ HEP SANA GÜVENDİM SENİ SEN OLDUĞUN İÇİN SEVDİM BENDEN BU KADAR NİYE KOLAY VAZGEÇTİN NE YAPTIM BEN SANA HE BENDE MUTLU OLMAK İSTEDİM AMA YETER BU KADAR DI BUGÜN SON GÜNÜM KİMSE VAZGEÇİREMEZ BENİ BU YERDEN ! "
Yiğit bana doğru koşmaya başladı refleks olarak arkaya doğru gitceğim sırada ayağıma boşluk geldi.
Düşeceğim sırada yiğit beni kendine çekip sarıldı . Abim ve babamda yanıma koştular. Hepsi ağlayarak bana sarılıyordu.
Yiğit beni arabaya bindirdiğinde sadece susup durdum. Benle konuşmaya çalıştı fakat konuşmayı geç bakmadım bile yüzüne hak ediyor.
Eve geldiğimizde beni koltuğa bıraktı ve benle konuşmaya çalıştılar sustum. Abim mutfağa gidip bana yemek getirdi ancak yemek yiyecek halim yoktu. Ayağıya kalktığımda hepsi bana baktı. Hızlıcana odama gidip Melisa'yı aradım tek beni o anlıyordu.
O sıra kapım açıldı Yiğit gelmişti. Yatakta diğer yana geçti. "Sadece uyumak istiyorum" yatağa uzandığımda ikimizde gözlerimizi kapattık.
Yiğit'e arkamı döndüğümde beni belimden tutup kendisine çekti"Güzel kızım benim özür dilerim ne desem haklısın kendimi affettirmek için elimden geleni yapıcam sen merak etme daha mutlu olucaksın ben aptallık ettim hem seni hem de kendimi üzdüm nolur beni affet güzelim" sustum . O da sustu en gözlerim kapanıyordu yorgunluktan "İyi uykular bebeğim"
Son
..................................Nasıldı?
Okuduğunuz için teşekkürler 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Yarı Texting
HumorDalga amçlı yazılmıştır Asena numara sallayarak bir mafyaya denk gelirse Siz: Çiğköfte yogırmışam Salata doğramışam Çiğköfte yemax için Dostları çagırmışam Saygılar... (Görüldü) İyi okumalar💞