0.8

1.7K 77 8
                                    

Nasılsınız??

.....................................

Sabah uyandığımda başım çok ağrıyordu. Yataktan aniden kalktığım için başım dönmüştü. Kendimi toparlayıp banyoya gittim. Günlük işlerimi tamamladıktan sonra aşağıya indim.

Babam kahvaltı sofrasında oturmuş beni görünce gülümsedi"Nasılsın babacım? " bu adamı yerum ya "Daha iyiyim baba teşşekürler" o sıra abim elinde kuymakla içeri girdi "Ooo Asena hanım siz bu saatlerde uyanır mıydınız? " saat kaçtı ki neyse önemi yok.

Kahvaltı yaparken bi anda babam konuşmaya başladı "Hayatım biliyorsun ki o kadınla bi ayrılma kararı almıştık ve bugün mahkeme var. " Hiç bir şey hissetmiyorum. Tamam anlamında kafamı salladım. "Abicim senin derslere noldu çalışıyor musun? " ne olursa olsun derslerime hep çalıştım çünkü bi geleceğim olsun istedim . Evet anlamında başımı salladığımda abim bana üzgün bakışlar atmıştı.

Kaç gündür okula gitmiyorum onun yerine dershaneye gidiyorum. Hazırlandıktan sonra telefonumu alıp evden çıktım. Melisa'ya gelip gelmeyeceğini sormak için telefonuma baktım Yiğit'ten mesaj vardı.

Yiğit:Asena bak yanlış anladın benim o kızla bi alakam yok orası arkadaşımın yeri bi kutlama yapcaktık o yüzden beni de çağırdı yanımdaki kız ortağımın kızıydı bir anda bana yaklaşınca bir şey yapamadım özür dilerim sana bağırdığım için

Siz:Yiğit sence sadece durum bu mu banane senin sevgilin var mı yok mu senle konuşurken bi anda bana trip attın ve sana güvenip aileme sevgili yalanını söyledim güvenimi boşa çıkardın.

Yiğit:Özür dilerim her şeyi anlatıcam sana nerdesin şu an alayım seni

Siz:İşim var.

Yiğit:Ne zaman müsait olursun?

Siz:Bilmiyorum

Yiğit:Ne zaman olursan söyle bana gelirim hemen(Görüldü 8.30)

Yiğit'le mesajlaşma dan sonra dershaneye gittim. Çoğu sınıftakiler buradaydı takmadan kendi sırama oturdum. Sanki izleniyormuşşum gibi hissedince başımı kaldırdım etrafa bakınca Burağı gördüm. Çok rahatsız edici bir şeydi ama söyleyemedim onu takmadan derslerime odaklandım.

Saat yediye doğru gelince eve gitmek için hazırlandım. Sınıfta bir kaç kişi vardı Melisa ben Burak ve birkaç kişi daha Melisa'ya bakıp"Ben çıkıyorum sende çok geç olmadan çık istersen " Melisa öyle odaklanmıştı ki soruya kafasını tamam anlamında salladı. Benim sınıftan çıkcağım an Burak'ta ayağa kalkmış oda geliyordu.

Burağı takmadan hızlıcana evime doğru giderken birisinin beni takip ettiğini anladım. Telefonumdan abımı arayacağım sıra telefonum çaldı. Yiğit arıyordu şu an onla konuşmamazlık yapamazdım anında açtım. "Yiğit nasılsın canım? " ben hızlandıkça arkamdaki kişide hızlanıyordu "Asena? " mal anla bi bok olduğunu "Bende iyiyim istersen sen benim ordaki parka gel öyle konuşak ne dersin " anla bir şey olduğunu yalvarıyorum "Asena birisimi var yanında " yalandan kahkaha attım "Ne kadar komiksin evet bencede sen haklısın " evet kısmını bastırarak konuştum. "Hemen geliyorum telefonu kapama" anladı Allah'a şükür ben hızlanarak parka doğru gittim fakat arkamdaki kişide hızlanmıştı.

Parkın oraya yaklaştığımda bir el beni kendine doğru çekti anında çığlığı bastım. Karşımda Burak vardı "Sen hala o adamlamı görüşüyon annene attığım fotoğraflar işe yaramamış demek ki? " ne diyordu bu " Sen miydin o seni piç kurusu bırak lan beni " o sıra kafam soluma doğru düşmüştü bana tokat atmıştı tam burağa bağrıcakken Yiğit çıktı .

Burağın yüzüne yumruğu geçirdi. "Ulan ben dokunmaya kıyamadığım kadına nasıl vurursun he öldürmekten beter etcem seni " NE!!! ne demişti o ben daha ne olduğunu anlamadan Yiğit'i ayırmaya çalışan takım elbiseli adamlar"Abi bırak sonra döversin boş yere elini kirletme " yere düşen çantamı alıp koşmaya başladım. Yiğit ancak benim kaçtığımı anlayınca benim peşimden koşmaya başladı. "Asena dur güzelim konuşalım lütfen" bunlar valla insan öldürüyo koş kızım koş belki bize acır da bırakır.

Yiğit 1 dakka sonra beni yakalayıp bi banka o tutturdu bi şişe şu uzattı bana al iç derecesinden başını salladı.

Yiğit derin bi nefes alarak konuşmaya başladı "Bak Asena sana trip atma nedenimi duyunca sinirlenceksin ancak şunu söylemek istiyorum ilk bana yazdığında çok güzel olduğunu düşünmüştüm hala güzelsin ve ben istemsiz bir şekilde seni gördüğümde veya bana yazdığında mutlu oluyordum ancak babamın sonunu getiren kişi bi kadındı ve ben mal kafam aynısı olcağını zannettim bana sahilde arkadaş olduğumuzu söyleyince çok kırıldım boş yere çünkü bir şey değiliz ancak ben seni gerçekten sevdim Asena "

Bi düşündüm ben Yiğit'le yazışırken veya konuşurken ne hissettim şu son zamanlarda ne hissettim onu gördüğümde kalbim yerinden çıkıcakmış gibi hissediyorum galiba bende seviyorum. Yiğit cevap vermeyeceğimi zanettmiş gibi "Bi cevap vermene gerek yok zaten alıştım sevgisizliğe sadece beni yanlış anlama lütfen " derin bi nefes alıp beklemeden Yiğit'i

ÖPTÜM

SON
.................................
Nasıldı???

Okuduğunuz için teşekkürler 💞

Mafya Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin