1.2

1.3K 52 7
                                    

Nasılsınız?

................................

Sabah uyandığımda yanımda Yiğit yoktu. Biraz daha uyumak istiyordum fakat derslerime çalışmam gerekiyordu ne kadar şey yaşasamda kendi ayaklarımın üzerinde durmak istiyordum.

Banyoya gidip günlük işlerimi yapıp aşağıya indim. Babam, abim ve Yiğit kahvaltı sofrası hazırlıyorlardı. Hepsi birbirine kızgın bir şekilde bakıyorladı.

Tam önlerinde durduğumda hepsi bana gülen yüzle bakıyorlardı. Onları umursamadan sandalyemi çekip oturdum.

Abim içeri gittiğinde Yiğit yanıma oturmuştu"Günaydın bebeğim" yüzüne bile bakmadan tabağımı doldurmaya başladım.

Tabi ki yememezlik yapmıyacaktım sonuçta bir sınava giricem güçten düşmemeliyim.Abim içeri girdiğinde göz ucayla baktığımda Yiğit'in yüzü düştüğünü gördüm.

Kahvaltı sessiz sedasız geçti. Odama doğru giderken arkamdan ayak sesleri geliyordu. Odama geldiğimde hemen masama oturup ders çalışmaya başladım.

Yiğit yanıma oturmadan onun geldiğini anlamıştım çünkü Yiğit gül kokuyordu. Yiğit yanımdaki sandalyeyi çekip ona oturdu.

İkimizde sessizdik aradan 3 saat geçtiği halde Yiğit beni izlemekten vazgeçmedi. Test kitabını bırakıp ona döndüğümde gözlerimin içine baktı. "Noldu Yiğit sabahtan beridir burdasın işin yok mu senin? " Yiğit konuştuğum için çok mutluydu .

"Güzelim dışarı çıkmak ister misin? Hem biraz hava alırsın" bana umutlu gözlerle bakıyordu ama bende hastane odasında öyleydim "Seninle hiç bir yere gelmem istemiyorum dışarı filan çıkmak" Yiğit'in yüzü düşmüştü dokunsam ağlıyacak gibi görünüyordu.

"Bak Asena haklısın bana küs olabilirsin hatta affetme ama kendine zarar veriyorsun " Yiğit'e gülümseyip "Ah Yiğit ben seni affederim ama sen beni beklermisin? " Yiğit öyle bir gülüyordu ki "Beklemez olur muyum sonuna kadar beklerim seni hadi gel biraz dışarı çıkalım nefes al" bön bön baktıktan sonra kafamı iki yana salladım.

"Seni affettiğimi söylemedim ve yalnız kalıp düşünmek istiyorum " Yiğit başını sallayıp "Tamam güzelim sen nasıl istiyorsan" Yiğit ayağıya kalktıktan sonra başıma bir öpücük bırakıp odadan çıktı.

Odadan çıktığı an kendimi yatağa attım. Tamam ona küs olabilirm ama hala onu çok seviyorum ve kafamdan öptü. Ben yatakta gülerek bir o yana bir bu yana giderken kapı açıldı.

Melisa bana bu ne bok yiyor bakışı attığında "kapıyı kapa anlatacam her şeyi sonra bana kızıp dövebilirsin" kapıyı kapayıp kilitledi.

"Düzgün mazeretin yoksa seni öldürürüm " gülümseyip yanıma gel işareti yaptım. Melisa ya her şeyi anlattıktan sonra bana baktı. Hiç bir şey demiyordu.

"Sen manyak mısın he psikopat ne demek yalancıktan intihar bana bak seni döverim " buda buna mı takıldı. "Ya ben ne diyon sen ne diyon Yiğit kafamdan öptü çok gizeldi " mal mal sırıtıp Melisa'nın omzuna geçirdim.

"Lan hani çocukla küstünüz bide bu mu önemli " Melisa'yı ilk defa bana sinirle bakarken gördüm. Bende ona kıçımı dönerek cevapladım.

"Ya küsüz ama çok seviyom ya ve evet bu önemli" Melisa bana vurmaya başladığında bağırıp kaçmaya başlamıştım bile buraya doğru gelen ayak sesleriyle kapının kilidini açmaya çalışıyordum.

Kapıyı açtığım gibi biriyle çarpıştık. Kafamı kaldırdığımda Yiğit bana gülerek bakıyordu niye gülüyodu bu kaşlarımı çatıp aşağıya koştum çünki arkamdan Melisa elinde terlikle bana doğru geliyordu.

Aşağıda sadece abim vardı. Ayağıya kalkmış ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ona doğru koşup abımı Melisa'nın üstüne attım. İkiside yerde yapışmış şekilde duruyordu. Biraz başımı eğip baktığımda abim ve Melisa'nın dudakları birleşikti. Kimseden ses çıkmıyordu.

Abim kafasını kaldırıp bana baktı. Yiğit'in yanına bir koşmuşşum ama nası yani arkamdan köpek koşuyormuşşuna gibi Yiğit'in arkasına sığındığımda abim bana uzanmaya çalışıyordu.

Melisa'ya baktığımda yerde hala aynı pozisyonda olduğunu görünce"Abi Melisa öldü her halde " abim bana ilk kaşlarını çatıp baktığında sonra Melisa'ya bakınca hepimiz onun yanına gittik.

🐤

Sonumuz hastanede bitti. Melisa abim üstüne düşmesin diye elini koyduğunda abim serçe parmağını kırmış.

Ben Yiğit'e sırnasmış eğer abim döver diye tabi Yiğit efendi halinden memnun abim Melisa'yla konuşuyordu. "Ziyaretin kısadı makbuldür ben ve Yiğit gider sizede iyi flört- ay iyi sohbetler sağlıcakla kalın " diyip kapıdan bir hışım çıktım. Bir kaç saniye sonrada Yiğit çıkmıştı.

Yanıma gelip "istersen dönerciye gidebiliriz " diye beni baştan çıkartacak soruyu sordu. "İyi bari çok yalvardın gidelim" Yiğit gülümseyip elimi tuttu. İlk başta garipsesemde sonra tekrar küseriz diye sesimi çıkarmadım.

SON
..............................

Nasıldı??

Okuduğunuz için teşekkürler 💞

Mafya Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin