İlk öncelikle herkese merhaba nasılsınız?
Bu benim ilk yazdığım kitap ve dalgasına yazdığım bir kitap yazım hatası ve şaçma şeyler olabilir bu yüzden önceden özür dilerim...
Her sabah olduğu gibi saat 8.10 geçe alarm çaldı tabi bundan önce 15 tane daha alarm çaldı ama orayı şey yapmayın neyse tam yataktan kalkıcakken annem terlikle odayı bastı "kız kaç kere çaldı bu alarm valla öldürürüm seni kalk okula geç kalıcaksın" anneme tip tip baktım niyemi daha yeni uyandım annem odadan çıktıktan sonra duvarla bi 15 dk bakıştık nedenini sormayın uyandığımda kendimde olmuyordum.Hazırlandıktan sonra kahvaltı yapmak için aşağıya indim babam ve abim kahvaltı sofrasındaydı babam beni görünce hemen selamımı çaktım "Asena Açar emrinizde komutanım " babam emekli askerdi ve babamı gördüğümde selam verirdim neden mi çünkü ben öyle istiyorum. Babam sadece gülüp günaydın dedi abim her zamanki bu mal mı bakışını attı çok takmadım ve bende kahvaltı sofrasına oturdum.
Kahvaltımı yaptıktan sonra hemen okula doğru gittim. Sınıfa girdiğimde benim habeş maymunlarımı gördüm. Melisa beni görünce "Aha geldi bizimkide. Asena matematik sınavına çalıştınmı? " one matematikmi yeniyormu şıçmişko Emre bana baktı baktı "bu gerizekalı kendinden haberi yok matematik sınavınımı hatirlicak şuna bak mal mal bakıyor. " Anlık Emre'ye yapıştırdım cevabı "Siz köppek gibi çalışsanız bile benim yanımda Zeynebim var hayde uza " diyip yanımdaki Zeynep'e baktım "Dimi Zeynepçiğim sen bana verirsin dimi " Zeynep gözlüklerini indirip bana baktı "Karşılıklı canım dediğimi yaparsan hepsi senin " Emre ve Melisa bana bakım anırmaya başlamışlardı bile "Zeynepciğim niye öyle konuşuyon sanki beni kumar masasına yatırcakmışşın gibi " Zeynep baktı "Boş ver sen otur konuşma sen valla bişe istemiyorum " Eh o kaybetmişti.
Sınavdan sonra gıcık matematikçi gelip sınavları okuyacağını söyledi ondan önce sınıfı süzüp "Geçmiş olsun çocuklar "diyip gülmeye başladı sınıf hocayı öldürcek miş gibi bakıyodu bende bu ortamı dağıtmaya karar vererek " Geçirenler sağolsun hocam "dedim.Tabiki bu mükemmel espirime Burak güldü o Kimmi 4 yıldır platoniğim tatlı çocuk ama mal o yüzden asla yüz vermedim neyse bu gereksiz bilgiyide verdim.
Zil çaldığında Melisa " Gene kurtuldun ha " Zeynep o sıra sanki beni satıcakmış gibi baktoğında 'ne var ' derecesinde baktım. " Buldum ben " neyi bulmuştı kız " Kız beni satmayamı karar verdin niye ya ben naptım beni noğlar satma noğlar "en tatlı ifademi takınıp baktım. Melisa ve Emre bu mal mı bakışı attılar bune ya hep bana mal mısın bakışı atıyorlar. " Mal mısın Asena numara sallayıp birini işletcen ve bidaha bu surat ifadesiyle nolur bakma çarpılmış atlara benziyorsun. "Aslında öyle düşününce fena olmazdı bi eğlence olurdu. " Tamam ben varım ve sen bana kurbağney ol "
Whatsapp girip telefon numarımı yazıp son iki rakamını değiştirdim
Siz: Çiğköfte yogırmışam
Salata doğramışam
Çiğköfte yemax için
Dostları çagırmışam
Saygılar...
(Görüldü)Son
..............................
Evettt ilk bölüm bitti kısa oldu diğer bölümleri daha uzun olucak yani inş biraz kötüydü ama dediğim gibi dalga amaçlı ve eğlence amaçlı yazılmıştır yorım yaparken lütfen bu kısmı göre yapın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Yarı Texting
HumorDalga amçlı yazılmıştır Asena numara sallayarak bir mafyaya denk gelirse Siz: Çiğköfte yogırmışam Salata doğramışam Çiğköfte yemax için Dostları çagırmışam Saygılar... (Görüldü) İyi okumalar💞