Nasılsınızz??
......................................
Yüzüme ıslak birşey geliyordu. Noluyo du be gözlerimi yavaş yavaş açtığımda kafamda dikilen bir abimi gördüm. Elinde bardak ile suyu yüzüme döküyordu.
"Ya sen niye bu kadar malsın he ya şu dökmek neya uyumak istiyom bırak beni bırağkk" abim ümitsiz vakaymışşım gibi başını iki yana salladı "Ne mal çocuksun sabahtan beridir seni uyandırmaya çalışıyorum en son çare buydu kalk okula geç kalıcan " a okul vardı dimi ufff abime bakıp tamam anlamınd başımı salladım.
Abim odadan çıktıktan sonra gidip bir duş aldım. Üstümü giyinip aşağıya indim. Babam kahvaltı sofrasına oturmuş yemek yiyordu beni görünce gülümsedi. Normalde asker selamı verirdim ama çok halsizdim o yüzden gülümseyip oturdum. Babamın dikkatinden kaçmamıştı bu hareketin"babaya asker selamı yok mu? " babama bakıp hayır derecesinde kafamı salladım.
Babamın yüzü düşmüştü bir anda ciddileşip"çocuklar biz annenizle boşanma kararı aldık bir kaç hafta sonra mahkememiz var . "Bende diyorum ev niye bu kadar sessiz " evde yok dimi? "Babam hayır derecesinde başını salladı. " ben okula gidiyorum görüşürüz"diyip evden çıktım.
Okula geldiğimde sırama geçtim ve başımı sırama yasladım. Kimse gelmemişti o yüzden uyumak istedim ta ki telefonumdan bildirim gelince hemen telefonumu aldım mesaj yiğit'ten gelmişti.
Yiğit:Günaydın.
Siz:Günaydın nasılsın?
Yiğit:Beni boş ver sen nasılsın?
Siz:Çok yorgunum ama mutluyum da
Yiğit:Seni mutlu şey nedir tabi anlatmak istersen
Siz:babamla karısı boşanıyormuş
Yiğit:o kadını sevmiyor musun?
Siz:Neden seveyim ki hayatımı mahvetti. Okul kaptılsınn
Yiğit:İstersen seni alayım sahile gideriz tabi istersen zorlama yok
Siz:Gerçekten mi bu bana çok iyi gelir ama devamsızlık yapamam
Yiğit: Ben hallederim o kısmı sen yeterki işte
Siz: İyi tamam bekliyorum seni
Yiğit:Sen aşağıya ın ben az sonra ordayım
Siz:tamam(Görüldü 8.35)
Telefonumu kapatıp sınıftan çıkacakken Emre , Melisa ve Zeynep giriyordu. "Ooo Asena hanım nereye? " dedi Emre "Ana- bi arkadaşım gelcek onla gidiyom" Melisa sen iflah olmazsın gibi baktı bana"Bu arkadaşımız ad yiğit olan kişi olabilir mi? " hı kaç Asena "ne ?o kim ? Tanımıyom öyle birisini " afferin kızım salağa yat anlamasınlar "kızım mal mısın seni daha yeni uyardım " Emre ve Zeynep bize anlamaz gözlerle baktı. Melisa hemen onlara anlattı olayı "kızım asla izin vermem mal mısın adam mafyayım diyo " yani takıldığu şeye bak "sizinle uğraşamam ben gidiyom size kalırsa ben kimseyle görişmim dimi aaa" drama quinlik yap kızım kaç şimdi onların ne diceğimi merak etmeden kaçtım.
Aşağıya indiğimde Yiğit arabanın önünde beni bekliyordu. Oha arabaya bak maşşallah zenginde Yiğit beni görünce gülümsedi "Merhaba nasılsın? " heycan mı yaptı o kız net bana aşık " merhaba iyiyim sen de iyisindir filan hadi beni sahile götür " ne kadar kibarım tü tü maşşallah Yiğit bu hallerime kahkaha atmıştı kahkaha atarken gözlerini kısıyordu karnım bi anda gıdıklandı sabah sabah karpuz yersen gerizekalı "hadi bin arabaya götüreyim seni sahile"
Arabayla giderken ikimizde sesizdik araba biraz ilerdeki marketin önünde durduğunda arbadan indi. 15 dk sonra elinde poşetlerle arabaya bindi "biraz abur cubur aldım sever misin? " sevmek ne demek günde en az 4 öğün tabi böyle söylemicem " bayılır abur sevmeyen mi olur" gülümseyip arabayı çalıştırdı.
Sahile geldiğimizde bir yer bulup oturduk poşetten bana cips ve kola uzattı. İkimizde oturmuş abur cubur yiyorduk aslında o yemiyodu elinde kahve vardı bide bana bak gören zanneder kızını getirdi harbi bu kaç yaşındaydı her şeyi unutmaya başladım b12 haplarımı kullanmayı bırakmicaktım. Acaba yaşını sorsam küfreder miydi yok be en fazla ne olabilir? En fazla ölüm
"Yiğit sen kaç yaşındaydın acaba? " bana baktı "aslında söylemiştim 24 yaşındayım" ehe mal Asena adam alzaymır olduğunu düşüncek "aslında hatırlarımda haplarımı kullanmıyorum" afferin mal adam dıcek ne hapı şizofreni "ne hapı? " korkuttun adamı" b12 haplarımı " aydınlanma yaşamış gibi baktı ama kaşlarını çatması bir oldu " niye kullanmıyorsun haplarını? "Ay seviyo beni " az kalmıştı zaten kullanmadım bende "başını iki yana salladı o sıra sanki bizi bir izliyormuş gibi hissettim etrafıma baktığımda Burağı gördüm napıuo lan bu onu gördüğümü gördüğümde hemen uzaklaştı.
Yiğit bana bakıp" bir sorun mu var? " söylese miydim "sınıftan birini gördümde" yiğit'in kaşları çatıldı çok tatlı oluyordu yiğit bi anda gülmeye başladı "kaşlarımı çatınca tatlımı oluyorum" ananı dışımdan mı söyledim ben onu dilimi eşşek arıları soksun yanaklarım kızarmıştı büyük ihtimalle "ben onu dışımdan mı söyledim " yiğit gülerken başını evet anlamında salladı. Telefonum çalmıştı o sıra arayan o kadındı yüzüm düştüğünü gören yiğit anında sunmuştur telefonumu açıp kulağıma dayadım.
"Aha açtı bana bak Asena sen bizim başımıza orospu mu olucaksın okula gitmeyip elin adamıyla görüşüyor şuna bak " ne diyordu bu "babam ordan bi anda bağırdı o kadına " Lan sus kadın sen ne hakla kızımı eleştirip orospu dersin ben sen ilk kendi ailene bak sonra kızımı eleştir" bu adamı seviyorum ya yiğit büyük ihtimalle duyuyodu çünkü bağorarak konuşuyorlardı yüzümde bir ifade yoktu "babacım eve gelebilir misin senle konuşmak istediğim bir şey var lütfen hızlı ol" seni yerim ya bu baba başka boyut "tamam baba " diyip kapattım.
Yiğit az çok konuyu anlamıştır bana bakıp" benim yüzümden böyle çıkıştılar istersen ben gerçeği anlatayım yanlış anlamışlar ve sana o iğrenç kelimeyi söyleyen kadınada bi selam vericem "kadınımı dövcekti yiğite nasıl baktıysam " merak etme hiç bir kadına şiddet uygulamam tabi ben uygulamam " deyip ayağıya kalktı elini bana uzattı. Elini tutup ayağıya kalktım ve arabaya bindik.
Eve geldiğimizde kapıyı çaldım anında açıldı o kadın tarfından şaçımı tutup bağırarak konuşmaya başladı . "Utanmaz bide fingirdeştiği adamı kapımıza kadar getirdi. " Yiğit anında kadının kolundan beni kurtardı babam kapıda belirdi o kadına öyle baktı ki ben bile korkmuştum. Yiğit'i görünce babam daha da sinirlendi geçin içeri diye bağırdı.
Hepimiz koltuklara oturduğumuz da babam ikimize bakıp anlatın diye konuştu. "Baba bak yanlış anladın her şeyi bi anlatim inancaksın bana" babamın bakışlatı yumuşadı. "Babacım ben sana güveniyorum sadece eğer sevgilin olduğunu bana söylemediğin için kızgınım ve okulu ektiğin için " ne dedi kız o azcık naz yaparsın be baba bu kadar kolay verilir mi ay ne diyom bende tam ben konuşcakken yiğit atladı ordan " Asena biraz endişelendi sizin kızacağınız için o yüzden söyleyemedik ve canı biraz sıkkın olduğu için beni çağırdı efendim" ne dedi o ananı yiğit
Babam kafasını salladı "Asena istersen melisa larda kal babacım" niye lan neyse sorgulama huyuna git adamın tamam derecesinde başımı salladım. Biz evden çıktıktan sonra o kadın ve babam kavga etcekti büyük ihtimal neyse etsinler benim burda daha önemli bir işim vardı Yiğit'e döndüğümde bana bakıp sahilde konuşalım dedi. Onu onaylayıp arabaya bindim.
Son
.......................................
Nasıldı?
Zeynep Emre ship yapim mi??Okıduğunız için teşekkürler 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Yarı Texting
HumorDalga amçlı yazılmıştır Asena numara sallayarak bir mafyaya denk gelirse Siz: Çiğköfte yogırmışam Salata doğramışam Çiğköfte yemax için Dostları çagırmışam Saygılar... (Görüldü) İyi okumalar💞